SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feather nog niet gezien vandaag na de kerst.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo'n stakker is het wel ja.
Erger nog, als hij i.p.v. The Feather in London stond, zou hij nog even lekker inwrijven dat DvdB's vriendin een harttransplantatie heeft gehad.
Afrika neemt het WK over.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben erbij jongens. Wat heb ik gemist?
niksquote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben erbij jongens. Wat heb ik gemist?
Bij dit plaatje moet ik aan RvB en de tram denken.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste dubbels van West. Dat zegt genoeg over West vandaag
Ashley Zaatquote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof er goede analyseduo’s bestaan.
Kleine Kraaij?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof er goede analyseduo’s bestaan.
Maar dat doet West altijd, een eeuwige chokevogel.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste dubbels van West. Dat zegt genoeg over West vandaag
Moshpits pakken met Ryan Searlequote:Op donderdag 27 december 2018 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de laatste 16 zitten op deze manier vrijwel alleen maar spelers waar ik geen mening over heb, en Ryan Searle die hopelijk zijn prijzengeld gaat gebruiken voor een douche.
Joepie.
Mensen zonder mening.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de laatste 16 zitten op deze manier vrijwel alleen maar spelers waar ik geen mening over heb, en Ryan Searle die hopelijk zijn prijzengeld gaat gebruiken voor een douche.
Joepie.
Wadequote:
DRT / Uw handleiding voor een avondje dartenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joepie.
Genotstopic.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DRT / Uw handleiding voor een avondje darten
Daar zal het aan liggen jaquote:Op donderdag 27 december 2018 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Dat geforceerde niet juichen pakt wel goed uit voor Van den Bergh hè
Te veel gegeten met kerstquote:Op donderdag 27 december 2018 15:41 schreef Slobeend het volgende:
De Hump staat af en toe belabberd te gooien.
Was je moeder in London dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee luke, je flights stinken naar kut
Sowwyquote:Op donderdag 27 december 2018 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEAVE MIJN MOEDER ALONE![]()
![]()
[ afbeelding ]
okquote:Op donderdag 27 december 2018 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gooit echt enorm veel puddingbeurten.
2e beurt ook al 134quote:Op donderdag 27 december 2018 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hele leg niks gooien en dan opeens 180
ja, en toch staat ie 3-1 voorquote:Op donderdag 27 december 2018 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk gooit echt enorm veel puddingbeurten.
Je tegenstander in slaap darten en dan opeens alles rakenquote:
Catenaccio darts.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je tegenstander in slaap darten en dan opeens alles raken
Wtf moet ik straks??? Voor vGerwen zijn ofzo? Straks wint Searle het WK.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het meest gun ik:
1. Dimitri vdBergh
2. Daryl Gurney
3. Peter Wright
4. Stephen Bunting
5. Anastacia Dobromyslova
Andere altijd sympathieke darters zijn Noppert, A. Lewis, Dekker en die zwakker begaafde glazenwasser uit Ipswich.
Doe maar, dan wint Lewis vanavond.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wtf moet ik straks??? Voor vGerwen zijn ofzo?
Stap ook op de Smiss bandwagon.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wtf moet ik straks??? Voor vGerwen zijn ofzo? Straks wint Searle het WK.
Ik wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook geen kadootjes gekregen.
Onze LANDGENOTEN Van Gerwen en Benito aanmoedigenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wtf moet ik straks??? Voor vGerwen zijn ofzo? Straks wint Searle het WK.
Doe jij dan eens mee aan die actie zodat ik die kadootjes krijg!quote:
Maar ik wil mijn nieuwe spulletjes helemaal niet kwijt.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe jij dan eens mee aan die actie zodat ik die kadootjes krijg!
Wordt keihard in zijn kontje geneukt.quote:
Ja I guess...quote:Op donderdag 27 december 2018 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stap ook op de Smiss bandwagon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |