Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft gisteren op zijn donder gekregen van Narcist Jessie en heeft per direct zijn werk neergelegd. En terecht
Worden dingen gevraagd door Brandonquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?
Oh oké, Mike is dus wel consequent.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden dingen gevraagd door Brandon
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt,quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oké, Mike is dus wel consequent.
Tegen Jessie?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
Hou toch je mond man, zegt Eric
[ afbeelding ]
Hoe reageerde Jessie op Erik?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
[ afbeelding ]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De groep keert zich langzaam tegen Jessie. Muwhahaha
Misschien moet die ook de hele dag rond gaan lopen en heel hard blijven roepen dat hij niets meer doet? Dat schijnt je populair te makenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?
Niet weggaan, hoop ik.
Jessie zal nooit vrijwillig gaanquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.
snap die haat ook nietquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien moet die ook de hele dag rond gaan lopen en heel hard blijven roepen dat hij niets meer doet? Dat schijnt je populair te maken
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap die haat ook niet
..
de groep liep vast op alles
dr is nu reuring..
verse inkomsten...
Joa en gerrit willen beide op haar stemmen omdat ze niks met haar hebben, en ze vinden dat ze niks doet. Maar ze doen het niet omdat ze het lullig vinden tegenover Timothyquote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef maryo55 het volgende:
Wat ik niet snap is dat Tim denkt dan Franny op de bank komt. Ik hoor eigenlijk niemand die op haar wilt stemmen.
Ach, wat is 200 meer schuld op een schuld van 12000?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
6 termijne achter lopen
Jess tegen Tim
Tim ; nee meen je niet
ow dan moe het nu betaald worden
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgen
Ik hou ook van die humor. Maar ze zijn daar gewoon te dom om te zien dat het humor isquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef formule het volgende:
Vanmorgen Jessie tegen Franny toen ze nieste, gezondheid, maar wil je dat niet meer doen als we hier in gesprek zijn![]()
Dat vindt ik dus grappig
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeiiiii.........waren dat maandelijkse termijnen???quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef mazaru het volgende:
De bouwspullen moeten betaald worden. Ze lopen zes termijnen achter MIKE!!!!
Dat is ook grappig maar de manier hoe het zijn strot uitkomt maakt dat ik zijn nek om wil draaien.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef formule het volgende:
Vanmorgen Jessie tegen Franny toen ze nieste, gezondheid, maar wil je dat niet meer doen als we hier in gesprek zijn![]()
Dat vindt ik dus grappig
Ik denk ook niet dat Ivan met dit stel nietsnutten om kan gaan. Ze zijn echt niet vooruit te branden en zodra ze commentaar krijgen nemen ze een 'vakantie' of 'een vrije dag' terwijl ze al geen reet uitvoerdenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]..opruimen . Cilo afbouwen
Ivan heeft niet de skillls geld te maken met meuk
of wel de killss maar geen trek aan admin gemiep
das een doenert
die wrd knettergek van dat lamzakerige hangwangers
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oeiiiii.........waren dat maandelijkse termijnen???
dus dat...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Ivan met dit stel nietsnutten om kan gaan. Ze zijn echt niet vooruit te branden en zodra ze commentaar krijgen nemen ze een 'vakantie' of 'een vrije dag' terwijl ze al geen reet uitvoerden
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat...
..
uit zn plaat tegen Frou
WAT DOE JE .. in K!Ont laten op TV
waar is respect dan !
Waarom wassen ze dat niet zelf? Er is toch een wasmachine?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maneer roodjas
schone was gebracht
daar sta je dan .. voor klootzak
op je poen te wachten
30,- is de schade
Maneer hoest .. handen in zak
rondkijken
Jo tegen Greet
Greet ; ik niet
dat moet Tim doen
Maneer Roodjas.... staat te wachten
Tim zit ff te eten ..
zo niet belangrijk
de was Maneer
Ik heb Lotus,Mike en Tim al genoeg tegen hem horen zeggen.En Jessie is ook geen haar beter.eerst iemand aanspreken en mee slijmen en hij trekt de deur achter zich dicht en hij zit voor zich uit pratend die anderen af te kraken.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:03 schreef Mjelleke het volgende:
Iedereen lult achter Jessie’s rug. Maar niemand recht in zijn gezicht. Dat snap ik dan niet eerlijk gezegd.
Ik heb zomaar het idee dat jij Jessie niet zo mag, Dotquote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Lui he.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom wassen ze dat niet zelf? Er is toch een wasmachine?
En de botoxboeren weerquote:Op donderdag 27 december 2018 15:07 schreef formule het volgende:
Volgend jaar vegan sprekers in de silo
In zichzelf uit pratend is net ff anders dan achter iemands rug om met ánderen praten.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik heb Lotus,Mike en Tim al genoeg tegen hem horen zeggen.En Jessie is ook geen haar beter.eerst iemand aanspreken en mee slijmen en hij trekt de deur achter zich dicht en hij zit voor zich uit pratend die anderen af te kraken.
ze moeten allemaal gek van hem worden,lopen ze misschien iets harder of laten zien hoe ze echt zijn,stel kleine kinderen.quote:
ze hebben een wasmachine en droger,waarom moet het dan naar de waaserette?niet zo gek dat ze qua finance niks opschieten,kunnen totaal niet met geld omgaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
JO ; we hadden een afspraak met die man
voor niks neemt ie dan ook onns sokken en ondergoed
![]()
![]()
Denk dat het de b&b was is.......er is daar geen strijkmachine niks en is denk teveel werk. Nu komt het schoon en fris gevouwen/gestreken binnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom wassen ze dat niet zelf? Er is toch een wasmachine?
Het was er wel, in begin nog wel eens iemand zien strijken maar daarna nooit meer.......quote:Op donderdag 27 december 2018 15:11 schreef Mjelleke het volgende:
streken ze in 1 het beddengoed? Weet ik serieus niet. Heb er ook niet echt een mening over
en a3 lult weer dunne poep.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Leuk he Franny en A3
Ook heel spontaan allemaal.
Ik krijg er een vegan allergie vanquote:Op donderdag 27 december 2018 15:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gekke adje is weer aan het ijlen over vegan
Mongool dat het is.
Er is ook een strijkijzer hoor ik net. Het is dus gewoon luiheid. Ze willen alleen maar de centen van de B en B maar ze willen er niets voor doenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het de b&b was is.......er is daar geen strijkmachine niks en is denk teveel werk. Nu komt het schoon en fris gevouwen/gestreken binnen.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik krijg er een vegan allergie van
en daarom gaat denk ik de yurt wegquote:Op donderdag 27 december 2018 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is ook een strijkijzer hoor ik net. Het is dus gewoon luiheid. Ze willen alleen maar de centen van de B en B maar ze willen er niets voor doen
Laat dat maar aan de febo over.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
A3 zal nooit naar Franny toegaan en Franny zal nooit naar A3 toegaan,en toch zitten ze met elkaar te praten.
![]()
![]()
ziet er strak uit vanuit de wasserette ..quote:Op donderdag 27 december 2018 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het de b&b was is.......er is daar geen strijkmachine niks en is denk teveel werk. Nu komt het schoon en fris gevouwen/gestreken binnen.
Moet wel gebeuren... je wil niet weten hoe goor de leidingen van wasmachine kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:15 schreef mazaru het volgende:
De wasmachine is niet hygiënisch zegt Joa want hij wordt niet schoongemaakt![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:15 schreef mazaru het volgende:
De wasmachine is niet hygiënisch zegt Joa want hij wordt niet schoongemaakt![]()
Dus dan maak je de wasmachine even schoon en dan stop je er een was in.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Moet wel gebeuren... je wil niet weten hoe goor de leidingen van wasmachine kunnen zijn.
Gewoon een spoelbeurt met azijn,quote:Op donderdag 27 december 2018 15:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Moet wel gebeuren... je wil niet weten hoe goor de leidingen van wasmachine kunnen zijn.
Liter azijn erin, op 90 graden en schoon is uw wasmasjienquote:Op donderdag 27 december 2018 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus dan maak je de wasmachine even schoon en dan stop je er een was in.
Zie jij Merel Brenda of Brandon en de yurt bewoners strijken?......afgelopen week 5x Eerlijk vind ik die 30euro dan nog wel meevallen op het bedrag dat ze ervoor krijgen met zijn allen.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is ook een strijkijzer hoor ik net. Het is dus gewoon luiheid. Ze willen alleen maar de centen van de B en B maar ze willen er niets voor doen
Mijn toetsenbord is zoooooo traagquote:Op donderdag 27 december 2018 15:18 schreef formule het volgende:
[..]
Gewoon een spoelbeurt met azijn,
Maar 30 euro uitgeven als je duizenden in de schuld staat en moet bezuinigen op eten is niet logischquote:Op donderdag 27 december 2018 15:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie jij Merel Brenda of Brandon en de yurt bewoners strijken?......afgelopen week 5x Eerlijk vind ik die 30euro dan nog wel meevallen op het bedrag dat ze ervoor krijgen met zijn allen.
Nee iets met belasting toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
waar was die Jessie ook alweer bekend van?
Iets met goud en met horloges?
En van Marjetquote:Op donderdag 27 december 2018 15:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee iets met belasting toch?
Dus van schulden heeft meneer wel verstand?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee iets met belasting toch?
Juistquote:Op donderdag 27 december 2018 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar 30 euro uitgeven als je duizenden in de schuld staat en moet bezuinigen op eten is niet logisch
Ja, zie je het bezuinigen op eten gebeuren....Chinees paar bakken vol staan gewoon op het aanrecht weg te rotten......wat waarschijnlijk meer was dan 30euroquote:Op donderdag 27 december 2018 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar 30 euro uitgeven als je duizenden in de schuld staat en moet bezuinigen op eten is niet logisch
Yep. Hij HAD een incassobureauquote:Op donderdag 27 december 2018 15:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dus van schulden heeft meneer wel verstand?
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zie je het bezuinigen op eten gebeuren....Chinees paar bakken vol staan gewoon op het aanrecht weg te rotten......wat waarschijnlijk meer was dan 30euro
ze staan nooit in min of de plus met hun fake boekhouding.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:18 schreef mazaru het volgende:
Jessie is gewoon de enige die daar logisch nadenkt. Wat een debieltjes zeg. Duizenden in de min staan en te bedonderd zijn om zelf je was te wassen
oh zou me niets verbazenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Versprak A3 zich nu dat Tim en Franny gaan trouwen?
127.00 euroquote:Op donderdag 27 december 2018 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zie je het bezuinigen op eten gebeuren....Chinees paar bakken vol staan gewoon op het aanrecht weg te rotten......wat waarschijnlijk meer was dan 30euro
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je dat arrogante pisvingertje aan de deur krijgtquote:
Je krijgt eerst aanmaningen, en dan komen mannen/ vrouwen langs. om te innenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je dat arrogante pisvingertje aan de deur krijgt![]()
![]()
![]()
Wat zal hij hebben genoten.....
Mikadoquote:Op donderdag 27 december 2018 15:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit in zijn heertjesjas![]()
[ afbeelding ]
En een leren jas van 3000 euro!quote:Op donderdag 27 december 2018 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
waar was die Jessie ook alweer bekend van?
Iets met goud en met horloges?
Kijk die Engelse serie, en dat zijn nog mensen die compassie hebben als ze langs komen....quote:Op donderdag 27 december 2018 15:27 schreef formule het volgende:
[..]
Je krijgt eerst aanmaningen, en dan komen mannen/ vrouwen langs. om te innen
Ik vraag me af of sommigen gecast zijn.Volgens mij gewoon van de straat getrokkenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:29 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zit me werkelijk te ergeren aan het merendeel van deze groep. Goed gecast
Ja, ook op YT te zienquote:Op donderdag 27 december 2018 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk die Engelse serie, en dat zijn nog mensen die compassie hebben als ze langs komen....
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Op weg met Panter en Brenny................
Je kan je beter afvragen wie geeft zich op? Niet de mensen met een redelijke baan, niet de mensen die tevreden zijn met hun bestaan......quote:Op donderdag 27 december 2018 15:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommigen gecast zijn.Volgens mij gewoon van de straat getrokken
Er is blijkbaar verder niets nuttigs meer te doen daar.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:29 schreef mazaru het volgende:
Mollen om te mollen. Het moet je humor maar zijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk die Engelse serie, en dat zijn nog mensen die compassie hebben als ze langs komen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Volgens Brenda heeft Jessie de Finance in Uto1 gerocked
is joa begonnen en jessie deed meequote:Op donderdag 27 december 2018 15:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Was een leuk experimentje van Jessie om te noteren wanneer iemand ligt te slapen.en nu krijgt hij het allemaal terug die clown.
De hofnar van utopia.
Nee hoor, geen haat maar de waarheidquote:Op donderdag 27 december 2018 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT Narcist![]()
![]()
wat een Haat naar Jesszebel
Niet gezien, had fok voor me en Utopia op me orenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe reageerde Jessie op Erik?
Nou eerlijk gezegd hoop ik dat wel, en snel ookquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Nope, Ivan hoeft niet zo nodig, wat mij betreft, de onbetwiste king.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
zijn ze dat niet allemaal?quote:Op donderdag 27 december 2018 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, geen haat maar de waarheid
Waarom wordt er altijd van haat gesproken als je iemand niet mag.
Ik haat hem niet hoor ken hem niet persoonlijk, ik mag de rol die hij daar speelt niet en laten we wel wezen, hij is toch een narcist daaro
Haat?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap die haat ook niet
..
dr is nu reuring..
verse inkomsten...
Ik vond hem in 1 nog wel lachenquote:Op donderdag 27 december 2018 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij Jessie niet zo mag, Dot![]()
Mee eens. Ivan zou wel gek zijn om daar weer in te trekken.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope, Ivan hoeft niet zo nodig, wat mij betreft, de onbetwiste king.
Laat die jongen lekker zijn leven buiten leiden.
Midddag.
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja daar is het verhaallijntje Christel en Joa al
Niemand zo erg als Jessie daar, de manier hoe hij binnen komt, meneertje denkt het helemaal te z ijn maar ondertussen heeft hij er voor gezorgd dat bijna niemand meer iets doet en liggen ze de hele dag allemaal op bedquote:
If it looks like a dicatator/narcissist, talks like a dictator/narcissist, and acts like a dictator/narcissist, then it probably is a dicator/narcissist.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, geen haat maar de waarheid
Waarom wordt er altijd van haat gesproken als je iemand niet mag.
Ik haat hem niet hoor ken hem niet persoonlijk, ik mag de rol die hij daar speelt niet en laten we wel wezen, hij is toch een narcist daaro
Ik snap die adoratie niet,quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap die haat ook niet
..
dr is nu reuring..
verse inkomsten...
Ik vind hem nog steeds wel leuk en ja, je hebt gelijk, het is natuurlijk wel een zwaktebod om hem weer in Utopia te zetten, maar hij brengt wel rumoer in het kippenhok. Verder is het saaie boel daar.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond hem in 1 nog wel lachen
Maar nu zo arrogant bah bah
Dan ben je nog een spekkoper, ik vond hem toen al niets.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond hem in 1 nog wel lachen
Maar nu zo arrogant bah bah
Of ga slapenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Joa en Ger vervelen zich.
Ga de straat afmaken of ga trainen voor het boksgala.
Ik had ze graag aan zien modderen, nniet zo blaasbal die denkt daar de boel te kunnen gaan leiden.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds wel leuk en ja, je hebt gelijk, het is natuurlijk wel een zwaktebod om hem weer in Utopia te zetten, maar hij brengt wel rumoer in het kippenhok. Verder is het saaie boel daar.
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan ben je nog een spekkoper, ik vond hem toen al niets.
Om dat hoedje zit ook metaal en lint. De inspiratie.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oud capje van Zeyina van oktober
Als het op deze manier moet, met een boot en heel de bombarie, DAT is een zwaktebod.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds wel leuk en ja, je hebt gelijk, het is natuurlijk wel een zwaktebod om hem weer in Utopia te zetten, maar hij brengt wel rumoer in het kippenhok. Verder is het saaie boel daar.
Prima toch. Laat ze maar gaan. Als ze het niet bevalt ga je toch lekker naar huis!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
iedereen van deze 15 behalve Jessie zou het liefst naar huis willen
Irritant gedoe. Ben benieuwd waar dat vandaan komt. Wie denken ze daar een plezier mee te doen?!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Joa weer kijken wie er op bed ligt, hij komt er zelf net van af
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft die gek niet eens een huis.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
adrian zeikt weer over maar huis willen
gozer ga gewoon
Talpa.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Irritant gedoe. Ben benieuwd waar dat vandaan komt. Wie denken ze daar een plezier mee te doen?!
Geen idee, degene die het langste slaapt zou een prijsje winnenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Irritant gedoe. Ben benieuwd waar dat vandaan komt. Wie denken ze daar een plezier mee te doen?!
quote:
Borgquote:Op donderdag 27 december 2018 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Prima toch. Laat ze maar gaan. Als ze het niet bevalt ga je toch lekker naar huis!
Precies.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
adrian zeikt weer over maar huis willen
gozer ga gewoon
Dat is zo kinderachtig. Als Jessie dat nou deed, kon ik er nog wat van begrijpen.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, degene die het langste slaapt zou een prijsje winnen
Of Joa met het op zoek gaan naar zijn vader.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr was toch een wedstr
met een jury
best versierde huisje ietsen ??
of is dat geskipt
Bjorn.quote:
Jessie liep de ronde gisteren met Joa, dat is de reden ook dat Mike gestopt is met werkenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is zo kinderachtig. Als Jessie dat nou deed, kon ik er nog wat van begrijpen.
Gekregen voor kerst, toen de kerstman daar kwamquote:Op donderdag 27 december 2018 16:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe komt Sjellie nou opeens aan een naaimachine?
[ afbeelding ]
Met de kerst gekregenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er ook gif op kunnen innemen.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie liep de ronde gisteren met Joa, dat is de reden ook dat Mike gestopt is met werken
Brandon en Jessie waren toch echt aan het werk daar hoor en gisteren waren ze ook aan het werk zonder toezichtquote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef spapaars het volgende:
Talpa maakt de verhaallijnen.
Jessie legt de bouw stil?
Werkelijkheid is, ze mogen dat niet doen zonder toezicht van een deskundige.
Ze zullen wel verder gaan zodra Wim er ook weer is.
Jessie wilde gisteren Wim gaan bellen. Weet niet of hij dat nog gedaan heeft gisteren.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef spapaars het volgende:
Talpa maakt de verhaallijnen.
Jessie legt de bouw stil?
Werkelijkheid is, ze mogen dat niet doen zonder toezicht van een deskundige.
Ze zullen wel verder gaan zodra Wim er ook weer is.
RaaaaaaaaaaaaaRrrrquote:Op donderdag 27 december 2018 16:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of Joa met het op zoek gaan naar zijn vader.
Horen we niks meer van
Gekregen van de kerstmanquote:Op donderdag 27 december 2018 16:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Erger nog, hij heeft hem 1ste kerstdag gebeld om 9 uur , maar hij nam niet opquote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie wilde gisteren Wim gaan bellen. Weet niet of hij dat nog gedaan heeft gisteren.
Ik dacht nog, je bent niet goed bij je hoofd om die man op 2e kerstdag te gaan lastigvallen.
Als dat zo is, moet hij ook even de tijd hebben om zich erop af te trekken.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef Mjelleke het volgende:
Denk dat Jessie nu in de zk is om weer nieuwe instructies te krijgen
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erger nog, hij heeft hem 1ste kerstdag gebeld om 9 uur , maar hij nam niet op
zelf?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als dat zo is, moet hij ook even de tijd hebben om zich erop af te trekken.
Wat balken neerleggen op door Wim's troepen voorbereide plekken.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brandon en Jessie waren toch echt aan het werk daar hoor en gisteren waren ze ook aan het werk zonder toezicht
O nee, vergissing, hij is buiten aan het lullenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Hier zien we Jessie hard aan het werk
[ afbeelding ]
Ze denken daar volgens mij allemaal dat men smachtend naast de telefoon zit te wachten totdat utopia eens een keertje belt.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Wim
![]()
Wat denkt die narcist eigenlijk? Dat de hele wereld aan zijn voeten ligt?
Bij hem is het twijfelachtig. Hij deelt graag de lakens uit, maar wil aan de andere kant sommige dingen zelf doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zelf?
dr zal toch wel een stage huppeltje darren dar
Ja, ik moet altijd glimlachen als een van ze belt naar een bedrijf, dat ze altijd hoopvol blijven wachten op een jubbelkreet op het woord Utopia.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze denken daar volgens mij allemaal dat men smachtend naast de telefoon zit te wachten totdat utopia eens een keertje belt.
Ik ben huppelkutje uit Utopia, kent u het programma............................stilte.............. nee............. o nou ik ben huppelkutje uit Utopia, wij zijn een televisie programma......... _quote:Op donderdag 27 december 2018 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik moet altijd glimlachen als een van ze belt naar een bedrijf, dat ze altijd hoopvol blijven wachten op een jubbelkreet op het woord Utopia.
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben huppelkutje uit Utopia, kent u het programma............................stilte.............. nee............. o nou ik ben huppelkutje uit Utopia, wij zijn een televisie programma......... _
hij mag van mij wel bovenop hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haat?
Dat doet hij allemaal zelf. Hij is geen prettig figuur om mee samen te werken. Hij wil altijd bovenop.![]()
Hij mag opsodemieten wat mij betreft. Laat hij zijn onderneming gaan opzetten buiten, als hij het zo goed weet. Ik zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:25 schreef krabje het volgende:
[..]
hij mag van mij wel bovenop hoor,maar deze lamlendige groep heeft dit gewoon nodig.
mdat ze totaal niet tegen een sturing kunnen,het was een stuurloos schip,ze deden maar wat en niks van alles klopt daar,de financieen niet,het verzenden van produkten,de administratie,structuur en ga zo maar door,utopia 2 hing van luie ellendelingen aan elkaar,ik vind het goed dat er iemand is die ze verteld wat er niet goed gaat.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand zo erg als Jessie daar, de manier hoe hij binnen komt, meneertje denkt het helemaal te z ijn maar ondertussen heeft hij er voor gezorgd dat bijna niemand meer iets doet en liggen ze de hele dag allemaal op bed
maar toen ze hoorde dat maaikie op bed lag wilde ze naar hem toequote:Op donderdag 27 december 2018 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Las ik vanmorgen niet dat waar Mike is Lotus ook is. Ik zie haar toch echt alleen nu [ afbeelding ]
Alsof hij iets nieuws vertelt.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:28 schreef krabje het volgende:
[..]
mdat ze totaal niet tegen een sturing kunnen,het was een stuurloos schip,ze deden maar wat en niks van alles klopt daar,de financieen niet,het verzenden van produkten,de administratie,structuur en ga zo maar door,utopia 2 hing van luie ellendelingen aan elkaar,ik vind het goed dat er iemand is die ze verteld wat er niet goed gaat.
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee Jessie, jij moet een cursus 'hoe ga ik mensen mensen om' gaan volgen
Altijd alles bij een ander neerleggen, want jij bent zonder zonder. In jouw dromen, narcist.
ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alsof hij iets nieuws vertelt.Het gaat erom hoe hij de dingen aanpakt.
Ging het maar alleen om het gebekt zijn. Het gaat veel verder. Buiten flikt hij dit niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef krabje het volgende:
[..]
ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
jij kent hem buiten?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ging het maar alleen om het gebekt zijn. Het gaat veel verder. Buiten flikt hij dit niet hoor.
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
deze aanpak beter dan die ouwe zeiklulquote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is een ander uiterste. Dat klopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
deze aanpak beter dan die ouwe zeiklul
met zn schelden..
altijd negatief
Gelukkig niet en zit er ook niet op te wachten. Als ik hem ooit ergens zou tegenkomen, loop ik hem zo voorbij.quote:
De 29equote:Op donderdag 27 december 2018 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer moet het allemaal af zijn?
quote:
Mike gaat morgen weer werken.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef DKUp het volgende:
Er wordt gewerkt aan de silo, niet door Maaik want ja je mag niks aan hem vragen.
Maar dat redden ze dus nietquote:
gisteren was hij jarig hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 27 december 2018 15:26 schreef mazaru het volgende:
En daar komt Mike weer binnen en het eerste wat hij zegt....
IK HEB EEN VRIJE DAG
Die gast spoort ook niet hoor. Dat deed hij de vorige keer ook. De hele godganse dag roepen en brullen dat hij vakantie heeft. In iedere zin die zijn strot uitkwam moest hij dat even zeggen. Ik heb hem vandaag ook al minimaal 35 keer horen zeggen dat hij een 'vrije dag'' heeft... daar is die weer... 36 keer
heb je er geld op gewed of zo?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr was toch een wedstr
met een jury
best versierde huisje ietsen ??
of is dat geskipt
Hihihihiquote:Op donderdag 27 december 2018 16:42 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Franny is constant ziek omdat ze op dagelijkse basis die ongewasse pik van Timothy in haar mond neemt
quote:Op donderdag 27 december 2018 16:42 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Franny is constant ziek omdat ze op dagelijkse basis die ongewasse pik van Timothy in haar mond neemt
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik moet altijd glimlachen als een van ze belt naar een bedrijf, dat ze altijd hoopvol blijven wachten op een jubbelkreet op het woord Utopia.
Nee, Franny informeerde bij A3 over hoe ze gezonder kon leven.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:45 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
wil je niet negatief doen over vrouwen die sex hebben, vlak na mijn posts?
Lekker fris.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
Shelly en Merel(of is Lotus erbij?) over een lingerieparty.
Fran: Oh, dan kan ik eindelijk een onderbroek aan
[ afbeelding ]
Ze heeft alleen strings meegenomen.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekker fris.
Normaal draagt ze geen ondergoed?
stringquote:Op donderdag 27 december 2018 16:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekker fris.
Normaal draagt ze geen ondergoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |