Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft gisteren op zijn donder gekregen van Narcist Jessie en heeft per direct zijn werk neergelegd. En terecht
Worden dingen gevraagd door Brandonquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar als ik het zo zie staat hij zich wel met de bouw te bemoeien?
Oh oké, Mike is dus wel consequent.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden dingen gevraagd door Brandon
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt,quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oké, Mike is dus wel consequent.
Tegen Jessie?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
Hou toch je mond man, zegt Eric
[ afbeelding ]
Hoe reageerde Jessie op Erik?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha, het dictatorretje is weer nu nog ff de handjes uit de mouw steken kereltje en je waffeltje dicht houden
Hou toch je mond man, zegt Eric
[ afbeelding ]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef georgeclooney-lover het volgende:
De groep keert zich langzaam tegen Jessie. Muwhahaha
Misschien moet die ook de hele dag rond gaan lopen en heel hard blijven roepen dat hij niets meer doet? Dat schijnt je populair te makenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Stel ze doen dat. Wat doet Jessie dan?
Niet weggaan, hoop ik.
Jessie zal nooit vrijwillig gaanquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Niet weggaan, hoop ik.
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan gooien ze er weer een Boyd of Billy figuur in om Jessie tevreden te houden.
snap die haat ook nietquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien moet die ook de hele dag rond gaan lopen en heel hard blijven roepen dat hij niets meer doet? Dat schijnt je populair te maken
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap die haat ook niet
..
de groep liep vast op alles
dr is nu reuring..
verse inkomsten...
Joa en gerrit willen beide op haar stemmen omdat ze niks met haar hebben, en ze vinden dat ze niks doet. Maar ze doen het niet omdat ze het lullig vinden tegenover Timothyquote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef maryo55 het volgende:
Wat ik niet snap is dat Tim denkt dan Franny op de bank komt. Ik hoor eigenlijk niemand die op haar wilt stemmen.
Ach, wat is 200 meer schuld op een schuld van 12000?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
6 termijne achter lopen
Jess tegen Tim
Tim ; nee meen je niet
ow dan moe het nu betaald worden
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgen
Ik hou ook van die humor. Maar ze zijn daar gewoon te dom om te zien dat het humor isquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef formule het volgende:
Vanmorgen Jessie tegen Franny toen ze nieste, gezondheid, maar wil je dat niet meer doen als we hier in gesprek zijn![]()
Dat vindt ik dus grappig
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat dan Ivan maar komen. Misschien kan die ze in beweging krijgen
Oeiiiii.........waren dat maandelijkse termijnen???quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef mazaru het volgende:
De bouwspullen moeten betaald worden. Ze lopen zes termijnen achter MIKE!!!!
Dat is ook grappig maar de manier hoe het zijn strot uitkomt maakt dat ik zijn nek om wil draaien.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef formule het volgende:
Vanmorgen Jessie tegen Franny toen ze nieste, gezondheid, maar wil je dat niet meer doen als we hier in gesprek zijn![]()
Dat vindt ik dus grappig
Ik denk ook niet dat Ivan met dit stel nietsnutten om kan gaan. Ze zijn echt niet vooruit te branden en zodra ze commentaar krijgen nemen ze een 'vakantie' of 'een vrije dag' terwijl ze al geen reet uitvoerdenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]..opruimen . Cilo afbouwen
Ivan heeft niet de skillls geld te maken met meuk
of wel de killss maar geen trek aan admin gemiep
das een doenert
die wrd knettergek van dat lamzakerige hangwangers
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oeiiiii.........waren dat maandelijkse termijnen???
dus dat...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Ivan met dit stel nietsnutten om kan gaan. Ze zijn echt niet vooruit te branden en zodra ze commentaar krijgen nemen ze een 'vakantie' of 'een vrije dag' terwijl ze al geen reet uitvoerden
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat...
..
uit zn plaat tegen Frou
WAT DOE JE .. in K!Ont laten op TV
waar is respect dan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |