Mag gewoon he, zit geen gender check bijquote:
Ik ben een kleine beschouwing voor de FPCL aan het doen maar ik vind het nu alweer kut om met bedragen te schuiven.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zit er met de gebakken peren als Devon en Dimi beide winnen?
Wat ga je met dat tientje doen?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StephanL het volgende:
Lekker voor de toto, gegokt en gewonnen
Ik mis nog #rtl7darts en corrupte PDCquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat deze grap van een Tourkaarthouder door de mazen van de wetten weer het WK is binnengeglipt. Hopelijk passen ze deze regels snel aan.
Ziedend.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat deze grap van een Tourkaarthouder door de mazen van de wetten weer het WK is binnengeglipt. Hopelijk passen ze deze regels snel aan.
Ik wil de 0,11 tactiek gaan doen in de eerste ronde. Hopelijk paar renners binnenhalen en dan full retard op de gemiste toppers bieden in ronde 2.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beschouwing voor de FPCL aan het doen maar ik vind het nu alweer kut om met bedragen te schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |