Mag gewoon he, zit geen gender check bijquote:
Ik ben een kleine beschouwing voor de FPCL aan het doen maar ik vind het nu alweer kut om met bedragen te schuiven.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zit er met de gebakken peren als Devon en Dimi beide winnen?
Wat ga je met dat tientje doen?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef StephanL het volgende:
Lekker voor de toto, gegokt en gewonnen
Ik mis nog #rtl7darts en corrupte PDCquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat deze grap van een Tourkaarthouder door de mazen van de wetten weer het WK is binnengeglipt. Hopelijk passen ze deze regels snel aan.
Ziedend.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat deze grap van een Tourkaarthouder door de mazen van de wetten weer het WK is binnengeglipt. Hopelijk passen ze deze regels snel aan.
Ik wil de 0,11 tactiek gaan doen in de eerste ronde. Hopelijk paar renners binnenhalen en dan full retard op de gemiste toppers bieden in ronde 2.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beschouwing voor de FPCL aan het doen maar ik vind het nu alweer kut om met bedragen te schuiven.
Ah, ik zat eerst op 0,2. Helemaal vergeten dat het 0,11 was. Danku.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wil de 0,11 tactiek gaan doen in de eerste ronde. Hopelijk paar renners binnenhalen en dan full retard op de gemiste toppers bieden in ronde 2.
Maar dit kan nog wijzigen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, ik zat eerst op 0,2. Helemaal vergeten dat het 0,11 was. Danku.
Een schande dat grap van een Tourkaarthouder Petersen weer heeft gewonnen op een WK. Hopelijk passen ze de regels bij de PDC snel aan zodat Petersen nooit meer door de mazen van de wetten het WK van binnenglippen en heel lang niet meer kan gooien #rtl7dartsquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
Pure razernij.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn god zeg weer die stront Zuid Afrikaan bij de laatste 16. Kutzooi. Kuttoernooi.
Jelle lost dat prima opquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef Pery het volgende:
Klaasen en Meulenkamp met hun voorspelling
Het is net afgelopen, dat weet je?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef borisz het volgende:
Devon
Helaas de enige partij die ik kan zien. Wellicht nog op tijd thuis voor MvG. Maar ook dat is niet zeker.
Flopshow...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef borisz het volgende:
Devon
Helaas de enige partij die ik kan zien. Wellicht nog op tijd thuis voor MvG. Maar ook dat is niet zeker.
Ik ga hier echt een gigantische puinhoop van maken.quote:
Gewoon half uurtje voor de deadline beginnen dan heb je daar ook geen last van.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een kleine beschouwing voor de FPCL aan het doen maar ik vind het nu alweer kut om met bedragen te schuiven.
Huilen.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn god zeg weer die stront Zuid Afrikaan bij de laatste 16. Kutzooi. Kuttoernooi.
Profiteren van gemiste dubbels van de tegenstander.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef Grifte het volgende:
Net op tijd thuis om de matchdarts te zien. Wtf is die Petersen aan het doen dit WK joh
Alle Yannickjes op een stokje; dit soort gevallen zijn natuurlijk een grote grap net als Jamie Lewis vorig jaar. Gewoon weg met die eendagsqualifiers.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een schande dat grap van een Tourkaarthouder Petersen weer heeft gewonnen op een WK. Hopelijk passen ze de regels bij de PDC snel aan zodat Petersen nooit meer door de mazen van de wetten het WK van binnenglippen en heel lang niet meer kan gooien #rtl7darts
Misschien gewoon 90 miljoen op Valv.Piti bieden. Win je al gegarandeerd 42 rondes.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga hier echt een gigantische puinhoop van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |