SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat semi-grappige kantoorhumorachtige 'derde kerstdag' inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 14:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Nederlandse trends' op Twitter
[ afbeelding ]
Wie is er niet groot mee geworden?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:20 schreef franklop het volgende:
Ik heb een boterham met pindakaas gepakt
Darren Websterquote:Op donderdag 27 december 2018 14:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 27 december 2018 14:18 schreef BB-King het volgende:
Een Afrikaan die in Europa een Aziatische finish gooit.
1quote:Op donderdag 27 december 2018 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
niet zo veel lullen, meer cijfertjes noemen.
nee was meer tegen die aardappels in dat hokjequote:
Als hij er genoeg krijgt jaquote:Op donderdag 27 december 2018 14:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als West gewoon de helft van z'n dubbels raakt wint ie elke leg vanaf nu
Scorend zit het wel goed.quote:
Meestal is dat het moment dat de broekjes uitgaan toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef BB-King het volgende:
Pampers luierbroekjes moet ik ook maar eens kopen.
Midden in een spannende dartswedstrijd, wil je wel blijven kunnen zitten, als je nodig moet.
Een lege fles en een poepsok is alles wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Meestal is dat het moment dat de broekjes uitgaan toch?
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef BB-King het volgende:
Ron weet alles van Steve.
Hij kent hem echt door en door.
Had eigenlijk psycholoog moeten worden.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een lege fles en een poepsok is alles wat je nodig hebt.
Gelukkig is Ron niet wisselvallig. Hij is gewoon slecht.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef BB-King het volgende:
Ron weet alles van Steve.
Hij kent hem echt door en door.
Had eigenlijk psycholoog moeten worden.
Vieze linkshandige aids ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig is Ron niet wisselvallig. Hij is gewoon slecht.
Devon is een irritante klootzak.quote:
Oké ritsquote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho ik volg je nu op Twitter met SB
Dat zag ik net.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
Stinho ik volg je nu op Twitter met SB
quote:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 22:29:12Misschien moeten ze in Spanje minder speren in stieren planten en meer pijlen in een dartbord. #rtl7darts reageer retweet
Mes. Steek. Pijn.quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 22:29:12Misschien moeten ze in Spanje minder speren in stieren planten en meer pijlen in een dartbord. #rtl7darts reageer retweet
Doe ik niet, nee.quote:
Ziedend.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die andere 2600 zijn veel interessanter je hebt gelijk
Nee, alleen al vanwege de kutreclame die ze daarvoor hebben gemaakt.quote:
Speaking of which, ik heb zo'n elektrische voetvijl gekochtquote:Op donderdag 27 december 2018 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, alleen al vanwege de kutreclame die ze daarvoor hebben gemaakt.
wtfquote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of which, ik heb zo'n elektrische voetvijl gekocht#babyzachthuidjegenot
Ja dit is niet het moment om legs te laten lopen ookquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef KennyPowers het volgende:
West geeft de leg op. Komt op met Don't stop believing.
Ik zit in mijn bureaustoel, heb een bak koffie en allerlei tabbladen op mijn laptop openstaan.quote:
7 goede darts is het meeste geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef franklop het volgende:
Is er uberhaupt al iemand geweest dit toernooi die na 6 pijlen nog op een 9tje stond?
Zekerstewetenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef franklop het volgende:
Is er uberhaupt al iemand geweest dit toernooi die na 6 pijlen nog op een 9tje stond?
Jawel afgelopen weekend nog eentje die 7 perfect darts gooide. Weet niet meer wie.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef franklop het volgende:
Wie zit er met de gebakken peren als Devon en Dimi beide winnen?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit in mijn bureaustoel, heb een bak koffie en allerlei tabbladen op mijn laptop openstaan.
De altijd onsympathieke 8e en 9e pijl.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
7 goede darts is het meeste geloof ik
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
7 goede darts is het meeste geloof ik
Ok! Heb ik zelf nog niet gezien geloof ik, vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |