Kan ik mij wel in vindenquote:
Hier precies hetzelfde.......kom maar op met een vers nieuw jaar!quote:Op donderdag 27 december 2018 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel in vinden
Sowieso was 2018 zon verschrikkelijk kut jaar dat het bijna niet slechter kan.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:05 schreef quickstepster het volgende:
Op naar hopelijk een heel mooi jaar voor ons allemaal!
Lekker lui films/series gekeken.....gisteren waren m'n pubers hier hebben we gegourmet en spelletjes gedaan, was gezellig!quote:
Ik wist niet dat jij kinderen hadquote:Op donderdag 27 december 2018 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker lui films/series gekeken.....gisteren waren m'n pubers hier hebben we gegourmet en spelletjes gedaan, was gezellig!
Nee, we hebben eigenlijk voornamelijk co-ouderschap gehad....maar nu zijn ze 18 en 19 en inmiddels niet meer gebonden aan vaste dagenquote:
Aaaw dat klinkt zo schattig.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Al wat van je bacpackende Badr gehoord?
Nou hoop dat die zich vermaakt. Ligt er alleen aan op welke manierquote:Op donderdag 27 december 2018 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze komen nog steeds graag hier dus denk dat monster wel meevalt![]()
![]()
Hmmmzzzz.....Badr gaat zich dus wel vermaken komende weken?
Ja las het toch echtquote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat kan écht niet he Yasmin
Zou er geen gerust gevoel bij hebben.....quote:Op donderdag 27 december 2018 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hoop dat die zich vermaakt. Ligt er alleen aan op welke manier
Heb ik ook niet maar dat heb ik sowieso toch nooit.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou er geen gerust gevoel bij hebben.....
Das ook het plan ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja inderdaad....even loslaten nu en pas weer zien hoe het gaat als hij terug is......
Dat is kuuuutttttquote:Op donderdag 27 december 2018 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed dan zie je dus dingen van dat meisje op insta en dan weet je dus niet of het nou gezellig vriendschap is of niet...
Ohhh jee......ik zou ook heel nieuwsgierig zijn, maar misschien kun je daar beter niet meer kijken??quote:Op donderdag 27 december 2018 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed dan zie je dus dingen van dat meisje op insta en dan weet je dus niet of het nou gezellig vriendschap is of niet...
Ben ik veel te nieuwsgierig voorquote:Op donderdag 27 december 2018 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ohhh jee......ik zou ook heel nieuwsgierig zijn, maar misschien kun je daar beter niet meer kijken??
En dan mis ik dadelijk die bevestigingquote:Op donderdag 27 december 2018 15:47 schreef quickstepster het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou inderdaad proberen om niet te kijken als dat je zo raakt
De bevestiging die je mogelijk uit een eigen conclusie trekt? Zou het dan liever van hemzelf horen, als het al zo is.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan mis ik dadelijk die bevestiging
Zou het wel echt een nare streek van hem vinden.....dan had hij bij jullie laatste date wat duidelijker moeten zijn geweest.....quote:Op donderdag 27 december 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan mis ik dadelijk die bevestiging
De conclusie van mijn eigen waangedachtes in mijn hoofd :pquote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef quickstepster het volgende:
[..]
De bevestiging die je mogelijk uit een eigen conclusie trekt? Zou het dan liever van hemzelf horen, als het al zo is.
Laatste? Eerste dus ze zijn niks naar elkaar verplicht.quote:Op donderdag 27 december 2018 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou het wel echt een nare streek van hem vinden.....dan had hij bij jullie laatste date wat duidelijker moeten zijn geweest.....
Zeker hadden al een date gehad hoor en al een tijd contact......en dan nog.....quote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Laatste? Eerste dus ze zijn niks naar elkaar verplicht.
Herkenbaar hoor!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja das natuurlijk zo alleen mijn brein werkt helaas anders ;p sowieso fucking lastig om iemand nieuw te leren kennen en te geloven wat iemand zegt.
Zo gaat het bijna altijd bij Yasmin23, het wordt een patroonquote:Op donderdag 27 december 2018 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt wel echt als een catch die jongen
Dat was inderdaad al vrij snel duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 16:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo gaat het bijna altijd bij Yasmin23, het wordt een patroon
En klopt. Hij is niks verplichtquote:Op donderdag 27 december 2018 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Laatste? Eerste dus ze zijn niks naar elkaar verplicht.
Hoop voor je dat hij eerlijk is geweest Yasmin! Zou denk ik gek worden als ik op z'n instagram foto's voorbij zag komen die suggereerden "heel misschien meer dan vrienden", maar ben dan ook een doemdenkerquote:Op donderdag 27 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En klopt. Hij is niks verplicht
Er wordt niks gesuggereerd alleen dat ze samen op vakantie zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 16:29 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hoop voor je dat hij eerlijk is geweest Yasmin! Zou denk ik gek worden als ik op z'n instagram foto's voorbij zag komen die suggereerden "heel misschien meer dan vrienden", maar ben dan ook een doemdenker
Niks verplicht nee....maar er zit wel verschil in jou hoop geven dat er na zijn vakantie nog een date komt of gewoon zeggen: ik trek er even een paar weken tussen uit en daarna zien we wel......Nogmaals: geen verplichting maar niks mis met een klein beetje communicatie!quote:Op donderdag 27 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En klopt. Hij is niks verplicht
Daar heeft die nu nog niks verkeerds in gedaan :pquote:Op donderdag 27 december 2018 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks verplicht nee....maar er zit wel verschil in jou hoop geven dat er na zijn vakantie nog een date komt of gewoon zeggen: ik trek er even een paar weken tussen uit en daarna zien we wel......Nogmaals: geen verplichting maar niks mis met een klein beetje communicatie!
Okee dat is fijn.....maar laat je niet gek maken dan door die ik instagram foto'squote:Op donderdag 27 december 2018 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar heeft die nu nog niks verkeerds in gedaan :p
Je posts in het dating topicquote:Op donderdag 27 december 2018 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Op basis van wat zeggen jullie dat?
Trek je dat aan dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh.....ik ga in het nieuwe jaar ook vast nog tegen een heleboel verkeerde dates aanlopen haha!
Weet ik veel.....ik denk er niet zo over na......als ik een match heb en ik vind hem leuk dan geef ik hem het voordeel van de twijfelquote:
Dat probeer ik hier ook te doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet ik veel.....ik denk er niet zo over na......als ik een match heb en ik vind hem leuk dan geef ik hem het voordeel van de twijfel
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 27 december 2018 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat probeer ik hier ook te doen.
Hoe lang is hij weg?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er wordt niks gesuggereerd alleen dat ze samen op vakantie zijn![]()
Heb em gevraagd of die nog date met andere en hij zei van niet. Wist overigens ook al vanaf het begin dat die met een meisje op vakantie zou gaan
Oh leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh!
Even zien of ik dat gespuis wakker krijg hier.......straks gezellig naar de winterefteling!
Een hele maand samen met z'n ex, of ook nog andere mensen? Hoe lang zijn ze uit elkaar?quote:
Ook nog andere mensen. En een deel gaat die alleen. Weet niet hoe lang ze ut elkaar zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Een hele maand samen met z'n ex, of ook nog andere mensen? Hoe lang zijn ze uit elkaar?
Een maand is wel echt lang hoor, ik zou er persoonlijk niet op gaan wachten maar verder daten. Maar goed, hoeft natuurlijk ook niks te zijn!
Maar op vakantie met vrienden of met een ex is natuurlijk wel een verschilquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook nog andere mensen. En een deel gaat die alleen. Weet niet hoe lang ze ut elkaar zijn.
Overigens ga ik nu al 3 jaar met dezelfde groep op vakantie. We meeten daar en zit zijn ook jongens waar ik niks mee doe of wil.
Top 2000 staat hier ook aan. Nu ben ik motivatie aan het verzamelen om boodschappen te gaan doen en hier wat schoon maken...quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:56 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Het laatste weekend van dit jaar!
Ik ga traditiegetrouw verder de top2000 luisteren en wasjes draaien. Wat zijn jullie plannen?
Dankjewel en dat is al 16/17 jaar geleden bij jou jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 10:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gefeliciteerd Hestia! Leuk nog dat kleine spul van 2 jaar........wanneer was dat ook alweer dat die van mij zo klein waren....... hihi
Hier ook al dagenlang de top 2000 aanquote:Op zaterdag 29 december 2018 09:56 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Het laatste weekend van dit jaar!
Ik ga traditiegetrouw verder de top2000 luisteren en wasjes draaien. Wat zijn jullie plannen?
Slimquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:30 schreef quickstepster het volgende:
De top 2000 is wel goed voor mijn Spotify lijstenal die oldies waar ik de namen steeds van vergeet mooi erin zetten nu!
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
De top2000 heeft wel veel liedjes waar ik (dierbare) herinneringen bij heb......
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
De top2000 heeft wel veel liedjes waar ik (dierbare) herinneringen bij heb......
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:01 schreef STING het volgende:
Een centraal punt voor vuurwerk hoeft van mij niet zo, want dan moet ik de deur uit met O&N om vuurwerk te kunnen zien. Een verbod op knalvuurwerk ben ik dan wel voor
Met siervuurwerk kan je natuurlijk ook genoeg ongein uithalen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:01 schreef STING het volgende:
Een centraal punt voor vuurwerk hoeft van mij niet zo, want dan moet ik de deur uit met O&N om vuurwerk te kunnen zien. Een verbod op knalvuurwerk ben ik dan wel voor
Daarom gebruik ik spotifyquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:05 schreef STING het volgende:
Wel een nadeel van weer eens de radio luisteren, al die reclame
Zonder knalvuurwerk blijft het vuurwerk iig een stuk meer beperkt tot O&N, gezien er nu op veel plaatsen knalvuurwerk overdag wordt afgestoken. Vuurpijlen die knallen vind ik ook minder ergquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met siervuurwerk kan je natuurlijk ook genoeg ongein uithalen.
En knalt ook nog steeds.
Ja, ik ook, daarom ben ik er denk ik ook een beetje allergisch voor geworden. De blokken lijken nu ook frequenter en langer, maar geen idee of dat echt zo is.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik spotify
Ik denk ook niet dat jij heel angstig er voor bent toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Vuurpijlen die knallen vind ik ook minder erg
Dat is ook waar, vanuit het perspectief van huisdieren snap ik zeker de gedachte om het naar centrale punten te brengen. Wellicht dat ik ook zou denken als ik nog een huisdier had.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij heel angstig er voor bent toch?
Vind het heel zielig voor de dieren en ook voor mensen die dus afhankelijk zijn van hulpdieren.
Ze duren soms wel echt bijna 10 minutenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik ook, daarom ben ik er denk ik ook een beetje allergisch voor geworden. De blokken lijken nu ook frequenter en langer, maar geen idee of dat echt zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |