SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit hoor ik opeens opvallend vaak in de stad jaquote:Op donderdag 27 december 2018 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unwritten is ineens een classic geworden heb ik het idee, die gaat nog flink stijgen
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
pomtitom?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zegt wel iets over wie er zoal stemmen. Behoorlijk wat jonge mensen. Zie ook t Toto-uitgaanseffect.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, die hoor je ineens bij allerlei uitgaansgelegenheden. Was in die tijd niet eens zo'n grote hit.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Weer zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe het mogelijk is dat ie komt bovendrijven wanneer mensen hun 35 nummers voor de stemlijst selecteren![]()
![]()
Volgens mij heb ik die hele Toto-hype tijdens uitgaan gemist of zo, ik ga vaak genoeg uit maar hoor het nauwelijksquote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt wel iets over wie er zoal stemmen. Behoorlijk wat jonge mensen. Zie ook t Toto-uitgaanseffect.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit zou nog niet eens mijn Top 1000 halen...quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef D. het volgende:
Weer zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe het mogelijk is dat ie komt bovendrijven wanneer mensen hun 35 nummers voor de stemlijst selecterenThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
ja... al die single ladies meer stemmenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef D. het volgende:
Weer zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe het mogelijk is dat ie komt bovendrijven wanneer mensen hun 35 nummers voor de stemlijst selecterenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Single Ladies (Put a Cork In It)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
GODVERDOMME[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
blijf je nu wel langer?quote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alleen door de tekst al heb ik een verschrikkelijke hekel aan dit nummer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Een goed moment om boodschappen te gaan doen, of stofzuigen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik ga wel even lunch maken. In de dichte keuken.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goed moment om boodschappen te gaan doen, of stofzuigen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik ga af en aan, gisteravond ben ik hard in slaap gelazerd tijdens het Scenes from an Italian Restaurant-uurtjequote:
Moet werken om 3u. :/Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dus je zit altijd op het toilet?quote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Als ze dit met uitgaan draaien (altijd dus), dan ga ik even naar het toilet.![]()
Dan zit er bij mij al wel genoeg bier in dat ik dit tolereerquote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef Chiappucci het volgende:
Als ze dit met uitgaan draaien (altijd dus), dan ga ik even naar het toilet.
Nee ik wacht daar nog even uurtje tot de verkrachting van Pon The Floor komt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
I-j zit niet in de kerkquote:
Wi-j zun de JovinksAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit is het ultieme vrouwennummer, afgaande op de spelshow De jongens tegen de Meisjes.
Maar wat is dan het ultieme jongensnummer hmm?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Fijn dat dit topic bestaat, dan kunnen we ons leed in ieder geval delen.
Ik vind dit in ieder geval kut.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
je kwam binnen, ik maakte een fout grapje en daarna heb ik je niet meer voorbij zien komen..quote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga af en aan, gisteravond ben ik hard in slaap gelazerd tijdens het Scenes from an Italian Restaurant-uurtje
Moet werken om 3u. :/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Onnie dan, G'dumme!quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
jij komt net als peaceman weinig buiten MUZ zeker?quote:Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hip nu? Ik zie de afgelopen dagen veelvuldig met aids gegooid wordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bridge vind ik nog wel wat hebben."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
In bepaalde subfora wel ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hip nu? Ik zie de afgelopen dagen veelvuldig met aids gegooid worden![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij komt net als peaceman weinig buiten MUZ zeker?
Als het mijn forum was....![]()
Boys boys boys van Sabrinaquote:Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is het ultieme vrouwennummer, afgaande op de spelshow De jongens tegen de Meisjes.
Maar wat is dan het ultieme jongensnummer hmm?
My friends all drive horses![]()
Zou het moeten zijn ja, maar die gebruiken ze nietquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boys boys boys van SabrinaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik vind destinys leuk maar dit moeten ze verbiedenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sinds ze niet meer met de andere vaakstgenoemde mochten gooien werd er een nieuwe gebruikt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boys boys boys van Sabrina
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Die clip kan ik me nog het meest voor de geest halenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boys boys boys van Sabrina
is mijne niet gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sem Koek
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ja als vervanging van andere ziektes.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat hip nu? Ik zie de afgelopen dagen veelvuldig met aids gegooid wordenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nee, onze mannelijkheid schijnt zich te manifesteren in Chelsea DaggerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom mag deze wel? Omdat dit minder dichtbij de mensen staat?quote:Op donderdag 27 december 2018 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds ze niet meer met de andere vaakstgenoemde mochten gooien werd er een nieuwe gebruikt.![]()
ow nog wel even eenvoor Sam
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
niet mijn beslissing. In wgr en fhf wis ik hetquote:Op donderdag 27 december 2018 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom mag deze wel? Omdat dit minder dichtbij de mensen staat?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi dit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
neem een koekje mee voor onderwegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Toch alweer 1000 keer beter dan het vorige nummer.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Het kan natuurlijk ook gewoon zonder ziektesquote:Op donderdag 27 december 2018 13:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja als vervanging van andere ziektes.![]()
![]()
Ik heb het foute grapje niet eens gezienquote:Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwam binnen, ik maakte een fout grapje en daarna heb ik je niet meer voorbij zien komen..Was dat van Linda?
Daarna ben ik nog wel gebleven, lag dus niet aan jou
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
maar 1000 keer 0 blijft 0quote:Op donderdag 27 december 2018 13:26 schreef nozem het volgende:
Toch alweer 1000 keer beter dan het vorige nummer.![]()
blijkbaar voor sommige kinders nietquote:Op donderdag 27 december 2018 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zonder ziektesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neequote:Op donderdag 27 december 2018 13:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het foute grapje niet eens gezienWas dat van Linda?
Daarna ben ik nog wel gebleven, lag dus niet aan jou
zit niet te jennen man!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is zon nummer waarvan je je afvraagt waarom t er niet al vanaf t begin heeft ingestaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Lijkt mij ook. Maargoed ik maak thuis ook grappen over mijn eigen ziekte als ik weer wat uit mijn handen laat vallen of weer ergens tegenaan botsquote:Op donderdag 27 december 2018 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zonder ziektes
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die zou je niet op je forum moeten willen hebben, maar geloof dat men tegenwoordig blij is met iedereen die wil komenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar voor sommige kinders niet![]()
![]()
Inderdaad pas sinds 2012 in de lijst aanwezig.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is zon nummer waarvan je je afvraagt waarom t er niet al vanaf t begin heeft ingestaan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind dit toch nog een best een beschaafd topic. Bijna een verademing in deze tijden van online gescheld..quote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar voor sommige kinders niet
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Jammer wel dat dit nooit is doorgestoten naar de echt hoge plekken waar ie wat mij betreft thuishoortHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
AidsGenotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh wow, nou Dumpert heeft ook de sms-berichtjes van Top 2000 ontdekt.
https://www.dumpert.nl/mediabase/7590093/3f6ad057Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Da's iets anders natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maargoed ik maak thuis ook grappen over mijn eigen ziekte als ik weer wat uit mijn handen laat vallen of weer ergens tegenaan bots![]()
![]()
Nog zo'n klassieker.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ja pcies drom ook fout.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Och, dat zegt men zo vaak tegen meis ookquote:Op donderdag 27 december 2018 13:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vind dit toch nog een best een beschaafd topic. Bijna een verademing in deze tijden van online gescheld..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
It was a very good beerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was het een very good year?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Voice![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Kon beter eerlijk gezegd.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh wow, nou Dumpert heeft ook de sms-berichtjes van Top 2000 ontdekt.
https://www.dumpert.nl/mediabase/7590093/3f6ad057![]()
![]()
Ook een alleraardigste versie van Paul de Munnik uitgekomen dit jaarHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar wel een tikje hypocrietquote:. Hier is alles langzaam overgegeaan in "hut". Toch een tikje braver.
-Scorpion_17![]()
Mwoaaah. Beter dan de voorgaande 3 voor mijquote:
-Scorpion_17![]()
Nederland is een..quote:Op donderdag 27 december 2018 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
Zo schandalig laag dat het woord ZIEK wel op z'n plaats is. Doodziek is dit land.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nee niet echt eigenlijkquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dit er ooit dankzij Frits Spits ingekomen, die er prompt zijn biografie naar vernoemde.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind het ook veels te laag staan hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
één in wansmaak
Dit hoort gewoon in de top-250 te staan; minimaal
-Scorpion_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |