Vandaag 5 games verkocht. Nog over:quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgende spellen te koop:
-South Park: the fractured but whole 10
- Mighty #9 , 5 Euro
- Xcom 2, 9 Euro
- Dishonored 1 &2 voor 7,50&9 Euro of als set 15
- Megaman 11, 7,50
- Tour de France 2017, 9 Euro
- Wolfenstein: the new Order 7,50
- Sudden Strike 4 12,50
Verzenden in overleg en eventueel op te halen in Rotterdam
inc gebodenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:24 schreef Fargo het volgende:
Red Dead Redemption 2 in de aanbieding. Letterlijk 1x gespeeld. Niet mijn ding.
Vraagprijs: EUR 20,00
30 inclusief ?!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lego Harry Potter Collection
Diablo Eternal Collection
Lego The Hobbit
10 euro per stuk.
Had ik dit maar eerder geweten!quote:
Ah jammer ! Mocht die ene toch niet door gaan laat het me even wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik dit maar eerder geweten!
Een is er weg, een is er gereserveerd.
Hij zat onlangs bij de PS+. Heb je hem niet heel toevallig al in je digitale collectie zitten?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Oidipous het volgende:
Heeft iemand Detroit become human te koop/te ruil?
Heb hem hier liggen. Wat heb je er voor over incl verzenden?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Wie heeft er nog wat fighters te koop? Zoek oa tekken 7
Ik zie dat ie nu in de aanbieding is in de psn store voor 10 eur, dus ik zou zeggen een 10-tje. Zo niet, ook geen probleem uiteraard dan haal ik 'm digitaal. Wil hem toch alleen nog even spelen voor de laatste trophy'squote:Op woensdag 26 februari 2020 22:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb hem hier liggen. Wat heb je er voor over incl verzenden?
Ja dat is idd de moeit niet meer, koop hem dan online. Scheelt mij verzend gedoe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie dat ie nu in de aanbieding is in de psn store voor 10 eur, dus ik zou zeggen een 10-tje. Zo niet, ook geen probleem uiteraard dan haal ik 'm digitaal. Wil hem toch alleen nog even spelen voor de laatste trophy's
Ja precies, logisch enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja dat is idd de moeit niet meer, koop hem dan online. Scheelt mij verzend gedoe.
In de Store is ie 8,99 meen ik.quote:
Is Tekken 7 nog te koop bij je?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja dat is idd de moeit niet meer, koop hem dan online. Scheelt mij verzend gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |