abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183995607
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Sarcasme. Herken het.
pi_183995662
Leuk Spirit!
pi_184002916
Cue schreef:
quote:
Kom je eindelijk een leuke kerel tegen in de kroeg. Heb je en hele leuke avond... Gaat het uiteindelijk enkel over de vrouwen die hij leuk vindt om te versieren en pas je niet in het plaarje. Jammer :(
Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184013097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef Godshand het volgende:
Cue schreef:

[..]

Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
pi_184013240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
pi_184013299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Maargoed.

Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
pi_184013373
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
Omdat ze in eerste instantie niet direct in het plaatje pasten van het type dame dat ik voor mij zie als vriendin. Daarnaast is ze een goede vriendin van mijn nichtje, en ik vind dat iets ongemakkelijks hebben : een seksuele relatie met een dame die ook hecht bevriend is met mijn directe familie. Dan weet je dat, mocht het wat worden, in de eerste periode de escapades tussen de lakens met je bloedeigen nichtje besproken zullen gaan worden :')

Maargoed, dat eerste is iets waar ik wel mee worstel de laatste tijd : moet ik sommige mogelijkheden niet wat vaker een kans gaan geven.
pi_184013562
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
Nee daar ben ik niet echt naar op zoek, iemand om even een wip mee te maken. Nooit echt mijn ding geweest.

Ik vind het wel bijzonder dat zij best wel wat initiatief heeft genomen. Vrouwen doen dat naar mijn beleving niet zo snel op zo'n manier. De meesten geven wel wat vage hints, maar echt concreet worden ze niet. Niet dat dit een reden moet zijn om dan maar te gaan daten, maar het zet me wel eens aan het denken.
pi_184014419
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Zaterdag komt het vervolg. :)
pi_184014693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Klinkt goed!
pi_184014791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:

Bleef ze niet slapen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184014879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bleef ze niet slapen?
Nee moest morgen al weer vroeg werken.
pi_184017420
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184017688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:14 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Klinkt goed Caithlinn! Oude liefde roest niet?
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:00:54 #15
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184019048
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_184025396
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
Wat voor text is het?
pi_184025496
Wel even eerst door de spellchecker halen he ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:28:26 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184025753
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184026645
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

quote:
Er was eens een rustige, lieve en zorgzame jongen die dé liefde van zijn leven maar niet kon vinden. Na talloze gevaarlijke avonturen, waar hij soms goed uit kwam en soms ernstig geschonden, stond hij op het punt om het op te geven. Maar toen, als vanuit het niets zag hij een website verschijnen... Lexa.nl. Hij wist dat dit zijn laatste kans was om een liefdevolle, empathische en gezellig meisje te vinden. Dus wederom met gevaar voor eigen leven melde hij zich aan, in de hoop deze keer succes te hebben... Maak jij het verhaaltje samen met me af? :)
10/10
pi_184026647
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
Hier 6 jaar :P

Idem. Moet zeggen dat het alleen al denken aan een date mij nu meteen weer in de comfort zone drukt, maar moet er toch een keer doorheen :) En als de eerste eenmaal geweest is...
pi_184026694
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
rip
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:47:26 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_184027451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:07:12 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184027854
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Ik bedacht me vooral hoeveel soa's hij heeft gehad ivm zijn gevaarlijke avonturen waar hij niet ongeschonden uit kwam.
pi_184027972
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:23:25 #25
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184028254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
Geloof er vrij weinig van
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')