Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vindquote:Kom je eindelijk een leuke kerel tegen in de kroeg. Heb je en hele leuke avond... Gaat het uiteindelijk enkel over de vrouwen die hij leuk vindt om te versieren en pas je niet in het plaarje. Jammer![]()
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef Godshand het volgende:
Cue schreef:
[..]
Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind
Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.
Maargoed.
Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten![]()
Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt omquote:Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.
Maargoed.
Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten![]()
Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Omdat ze in eerste instantie niet direct in het plaatje pasten van het type dame dat ik voor mij zie als vriendin. Daarnaast is ze een goede vriendin van mijn nichtje, en ik vind dat iets ongemakkelijks hebben : een seksuele relatie met een dame die ook hecht bevriend is met mijn directe familie. Dan weet je dat, mocht het wat worden, in de eerste periode de escapades tussen de lakens met je bloedeigen nichtje besproken zullen gaan wordenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
Nee daar ben ik niet echt naar op zoek, iemand om even een wip mee te maken. Nooit echt mijn ding geweest.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.
Zaterdag komt het vervolg.
Bleef ze niet slapen?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.
Zaterdag komt het vervolg.
Klinkt goed Caithlinn! Oude liefde roest niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:14 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk![]()
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.
Zondag zie ik hem weer
Wat voor text is het?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.
Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
10/10quote:Er was eens een rustige, lieve en zorgzame jongen die dé liefde van zijn leven maar niet kon vinden. Na talloze gevaarlijke avonturen, waar hij soms goed uit kwam en soms ernstig geschonden, stond hij op het punt om het op te geven. Maar toen, als vanuit het niets zag hij een website verschijnen... Lexa.nl. Hij wist dat dit zijn laatste kans was om een liefdevolle, empathische en gezellig meisje te vinden. Dus wederom met gevaar voor eigen leven melde hij zich aan, in de hoop deze keer succes te hebben... Maak jij het verhaaltje samen met me af?
Hier 6 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
ripquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
Ja, wij van wc eend vinden....quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:
[..]
10/10
Ik bedacht me vooral hoeveel soa's hij heeft gehad ivm zijn gevaarlijke avonturen waar hij niet ongeschonden uit kwam.quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, wij van wc eend vinden....![]()
En er staan spelfouten in.
Geloof er vrij weinig vanquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |