SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Nou, die laatste 2 nummers van dit uur geloof ik wel. Ik ga zuipen.
Fijne nacht
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken dit niet. Maar aardig niemendalletje.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, die laatste 2 nummers van dit uur geloof ik wel.
Fijne nacht
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
oplikken danquote:Op woensdag 26 december 2018 23:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral zonde...was een lekkere trippel karmeliet![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wat is dit voor een gore kutzooi?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fijne nacht
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Trusten.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne nachtWe Came A Long Time Ago
Haha, dat is helemaal niet de fifth post.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel plezier Dagoquote:Op woensdag 26 december 2018 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne nacht
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
dago?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne nacht![]()
![]()
Mensen van het goede leven, nog veel plezier komende uurtjes. Wekkertje gaat over iets meer dan 6 uur dus dan maar verder luisteren in de auto naar werk genot.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik hoor kleine reepjes van dit soort aids voorbijkomen in de, ja ik ben schraal, spotify-reclames.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is dit voor een gore kutzooi?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Succes morgenvroeg!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef Keyos het volgende:
Mensen van het goede leven, nog veel plezier komende uurtjes. Wekkertje gaat over iets meer dan 6 uur dus dan maar verder luisteren in de auto naar werk genot.En slaap lekker.
Make love, not war ☮![]()
Jeuj, ik heb dit jaar een topic geopend. Dat is me vorig jaar niet gelukt![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Spotify Premiumquote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor kleine reepjes van dit soort aids voorbijkomen in de, ja ik ben schraal, spotify-reclames.
Betalen, pannenkoek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
je hoeft het topicnummer niet te verhogenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef djenneke het volgende:
Jeuj, ik heb dit jaar een topic geopend. Dat is me vorig jaar niet gelukt![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Fijne nachtfijne nacht geniet van je drankjes
![]()
Dit fink wel een leuk liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Looking to Closely![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Doe ik al voor andere dingen (lol)quote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spotify Premium
Betalen, pannenkoek.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
KippenvelwerkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik wilde jouw nummer gewoon overslaanquote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoeft het topicnummer niet te verhogen
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef Keyos het volgende:
Mensen van het goede leven, nog veel plezier komende uurtjes. Wekkertje gaat over iets meer dan 6 uur dus dan maar verder luisteren in de auto naar werk genot.succes morgenochtend!
-Scorpion_17![]()
1475 The Unforgiven III Metallica
1474 Black Dog Led Zeppelin
1473 In Bloom Nirvana
1472 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr.
1471 Scared To Be Lonely Martin Garrix & Dua Lipa
1470 Times Like These Foo Fighters
1469 Moon Over Bourbon Street Sting
1468 Ordinary People John Legend
1467 Streets Of London Ralph McTell
1466 Kijk Omhoog Nick & Simon
1465 Clown Emeli Sandé
1464 Proosten Guus Meeuwis![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zoals?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik al voor andere dingen (lol)Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar wat hebben we tegen Evelien? Dat heb ik even gemistT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Deze is zo mooi. Maar snap wel echt niet waarom dit er in staat en bijv. The National niet
Maar probs voor Fink, gewoon heerlijk.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef Keyos het volgende:
Mensen van het goede leven, nog veel plezier komende uurtjes. Wekkertje gaat over iets meer dan 6 uur dus dan maar verder luisteren in de auto naar werk genot.werkse morgen..sterkte
![]()
Je hebt mn moeder nog niet betaald, lamlul.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik al voor andere dingen (lol)![]()
Mooi nog luisteren t/m Sammy Davis Jr en dan in bed. Morgen weer aan het werkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef D. het volgende:
1473 In Bloom Nirvana
1465 Clown Emeli Sandé
1464 Proosten Guus Meeuwis
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ur Hop blijft een heerlijke IPL!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Bugno2 het volgende:
Vaasje
3x top Chardonnay
1x Aan Lager Wal 3,5 %
3x Ur Hop 6,5 %
We gaan lekker.![]()
Met liefde op gestemdquote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Niveath het volgende:
Deze is zo mooi. Maar snap wel echt niet waarom dit er in staat en bijv. The National niet
Maar probs voor Fink, gewoon heerlijk.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef D. het volgende:
1473 In Bloom Nirvana
1465 Clown Emeli Sandé
1464 Proosten Guus MeeuwisHaters everywhere but I don't really care.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Drankorgel.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Bugno2 het volgende:
Vaasje
3x top Chardonnay
1x Aan Lager Wal 3,5 %
3x Ur Hop 6,5 %
We gaan lekker.
Als ik ooit nog in slaap wil vallen zet ik dit nummer op.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wilde jouw nummer gewoon overslaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat klopt, gelukkig is je daar druk om maken nog kanslozerquote:Op woensdag 26 december 2018 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
TS heeft de fipo
Daarnaast is fipo roepen altijd kansloos
~FEYENOORD~
er zit een verschil tussen probs en props.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Niveath het volgende:
Maar probs voor Fink, gewoon heerlijk.![]()
En stort dan volledig inquote:Op woensdag 26 december 2018 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende uur begint heerlijk![]()
Weer een mod die zijn rechten misbruiktquote:
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Ik doe het rustig aan vandaag.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drankorgel.
Als ik ooit nog in slaap wil vallen zet ik dit nummer op.![]()
WAT. EEN. PLAAT van Fink![]()
Paar jaar geleden zou ik niet durven dromen dat dit ooit geschikt zou zijn voor de radio.
Verder vind ik dat The Tallest Man on Earth er in hetzelfde genre ook wel bij kan.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
1474 Black Dog Led Zeppelin![]()
1473 In Bloom Nirvana![]()
1466 Kijk Omhoog Nick & Simon![]()
1465 Clown Emeli Sandé
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The Nationalquote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Niveath het volgende:
Maar probs voor Fink, gewoon heerlijk.
Radio 2 is gewoon smakeloos.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef D. het volgende:
1475 The Unforgiven III Metallica![]()
1474 Black Dog Led Zeppelin![]()
1473 In Bloom Nirvana![]()
1472 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr.![]()
1471 Scared To Be Lonely Martin Garrix & Dua Lipa![]()
1470 Times Like These Foo Fighters![]()
1469 Moon Over Bourbon Street Sting![]()
1468 Ordinary People John Legend![]()
1467 Streets Of London Ralph McTell![]()
1466 Kijk Omhoog Nick & Simon![]()
1465 Clown Emeli Sandé![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weer een mod die zijn rechten misbruikt![]()
topicnummer goedzetten is toch niks mis mee?![]()
Breken ze 'm af
Dat valt niet mee. 1467 wel een bijna perfect nummer. De laatste drie nummers zeggen me niets.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef D. het volgende:
1473 In Bloom Nirvana
1465 Clown Emeli Sandé
1464 Proosten Guus MeeuwisWe Came A Long Time Ago
Ja dronken he.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen probs en props.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Daar ging het nou juist omquote:Op woensdag 26 december 2018 23:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb alleen t nummer goed gezet, verder blijf ik overal af hoorThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Moet ik voor enen al de bedstee opzoeken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In het kort, de eerste helft is genot, de tweede helft is aids"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De alcohol doet zijn werk blijkbaarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
topicnummer goedzetten is toch niks mis mee?~FEYENOORD~
Rellende_Rotscholier
![]()
Zit wat in ja.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Straks Metallica genot
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Wel even nodig voor Nick en Simon en Guusquote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Als de TS dat nummer bewust overslaat welquote:Op woensdag 26 december 2018 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
topicnummer goedzetten is toch niks mis mee?The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Haha ik ben weg. Matig uur met een horror eind. Tot morgen!If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Ik ga ook pitten... morgen werken, maar knal 'm op mijn laptop wel aan
Wel de minste Unforgiven van Metallica zo, maar alsnog een prima nummertje."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Yup behoorlijk jaquote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
In het kort, de eerste helft is genot, de tweede helft is aids![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook pitten... morgen werken, maar knal 'm op mijn laptop wel aanTrustenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef Niveath het volgende:
Haha ik ben weg. Matig uur met een horror eind. Tot morgen!
geen spoilers, ik moet die Queen film nog zienquote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
In het kort, de eerste helft is genot, de tweede helft is aids
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga uit van oprechtheidquote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
het lijkt wel een act, maar dat is het echt niet
Niet bij iedereen hier overigens![]()
![]()
Die eerste drie zometeen zijn allemaal genot trouwens
Op 't randje en erover.
Ja prima samenvatting, hij eindigt ook zwaar kut dat uur zeg..Jezus was slechtquote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
In het kort, de eerste helft is genot, de tweede helft is aids![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als de TS dat nummer bewust overslaat wel
Dat slaat echt nergens op
~FEYENOORD~
The Nationalquote:Op woensdag 26 december 2018 23:57 schreef Niveath het volgende:
Maar probs voor Fink, gewoon heerlijk.![]()
![]()
Hehe, 2 topics geleden maakte ik die vergelijking ook al. Het is inderdaad best wel apart dat Fink's pop in een paar jaar Radio 2-fähig is geworden in dat we voor The National nog steeds op het eerste nummer in de keuzelijst moeten wachten. Terwijl de laatste toch meerdere keren de AFAS Live uitverkoopt en bijna alle grote festivals in NL headlinetVolgens mij krijgen ze ook zeker een paar duizenden stemmen per jaar (helaas heeft iedereen weer een andere favoriet). Wat zouden ze nog meer moeten doen om bij Radio 2 in the picture te komen?
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
geen spoilers, ik moet die Queen film nog zien
Ik ga ook pitten... morgen werken, maar knal 'm op mijn laptop wel aan
~FEYENOORD~
Ik ga ook pitten... morgen werken, maar knal 'm op mijn laptop wel aansucces met werken morgen
![]()
Evelien heeft vandaag ook nog braaf Hart van Nederland gepresenteerd.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Fink is gewoon een artiest die indertijd goed doorgeplugged is op R2.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The National![]()
![]()
Hehe, 2 topics geleden maakte ik die vergelijking ook al. Het is inderdaad best wel apart dat Fink's pop in een paar jaar Radio 2-fähig is geworden in dat we voor The National nog steeds op het eerste nummer in de keuzelijst moeten wachten. Terwijl de laatste toch meerdere keren de AFAS Live uitverkoopt en bijna alle grote festivals in NL headlinetVolgens mij krijgen ze ook zeker een paar duizenden stemmen per jaar (helaas heeft iedereen weer een andere favoriet). Wat zouden ze nog meer moeten doen om bij Radio 2 in the picture te komen?
![]()
Toch vind ik de eerste Unforgiven vele malen beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Denk dat we de directie een poederbrief moeten sturen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The National![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ligt eraan welke Metallica je liever hebt. Ik ben zelf echt van de eerste vier albums, hoewel ik een paar nummers daarna (zoals deze) goed kan waarderen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Bugno2 het volgende:
Ben Metallica wel meer gaan waarderen. Vroeger haakte ik af bij de eerste metaldrums."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
blijft een rare combiquote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
Evelien heeft vandaag ook nog braaf Hart van Nederland gepresenteerd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Metallica is overigens superkut.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zo is hetquote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Zorro het volgende:
Toch vind ik de eerste Unforgiven vele malen beter.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat cafe gaat om 5 uur weer open..echt wie denkt er om half 4 s nachts bij t opstaan: nou dat was echt n goed idee om de wekker te zetten voor dat Top 2000 cafe? Ik snap t gewoon niet.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Zorro het volgende:
Toch vind ik de eerste Unforgiven vele malen beter."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Bugno2 het volgende:
Docu over Metalica is een van de betere muziekdocu's overigens.
~FEYENOORD~
Dat weet ik niet, maar ze zei dat ze het geen mooi nummer vond.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:01 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Dat slaat echt nergens op
En ongevraagd TTs aanpassen vind ik not done.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Evenstar
![]()
Ik vind laatste album prima te pruimen, paar geniale nummers op.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Metallica je liever hebt. Ik ben zelf echt van de eerste vier albums, hoewel ik een paar nummers daarna (zoals deze) goed kan waarderen.![]()
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
003. 359 haags_kwartiertje
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent
-Scorpion_17![]()
Nou, meer uberhaupt. Vroeger haakte ik af bij het eerste geweld. Maar de riffjes zijn toch goud.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Metallica je liever hebt. Ik ben zelf echt van de eerste vier albums, hoewel ik een paar nummers daarna (zoals deze) goed kan waarderen.![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat cafe gaat om 5 uur weer open..echt wie denkt er om half 4 s nachts bij t opstaan: nou dat was echt n goed idee om de wekker te zetten voor dat Top 2000 cafe? Ik snap t gewoon niet.
Nummer hoort gewoon normaal op te lopen toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zei dat ze het geen mooi nummer vond.
En ongevraagd TTs aanpassen vind ik not done.
Anders is het einde zoek op het laatst
~FEYENOORD~
hmmm waren er vorig jaar niet diverse keren 1000+ -ers tussen?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 representSame shit, different day
SC hopper present![]()
Loopt ook gewoon opquote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nummer hoort gewoon normaal op te lopen toch?
Anders is het einde zoek op het laatst
-Scorpion_17![]()
En met een beetje pech heb je ook nog een uur met Nick en Simon, Kensington, Marco B en Bløfquote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat cafe gaat om 5 uur weer open..echt wie denkt er om half 4 s nachts bij t opstaan: nou dat was echt n goed idee om de wekker te zetten voor dat Top 2000 cafe? Ik snap t gewoon niet.
Kan je beter vanaf 6 gaan heb je tenminste
Annemieke nog![]()
![]()
Ik ben trots op julliequote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent![]()
![]()
Die topicnummering verneuken vind ik not donequote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zei dat ze het geen mooi nummer vond.
En ongevraagd TTs aanpassen vind ik not done.![]()
Bohh, vanaf 19 uur aan het posten en al top 10. GODquote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent![]()
![]()
Wanneer reageerde Haags in Godsnaam?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent
Wederom was ik vandaag ook weer een vieze spammer
Kerst is voorbij dus dat kan nog komen, en nog een vol weekendquote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waren er vorig jaar niet diverse keren 1000+ -ers tussen?
-Scorpion_17![]()
Ookal is het maar een kwartiertje fietsen heb ik er eilk nog nooit over nagedacht eilk.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat cafe gaat om 5 uur weer open..echt wie denkt er om half 4 s nachts bij t opstaan: nou dat was echt n goed idee om de wekker te zetten voor dat Top 2000 cafe? Ik snap t gewoon niet.![]()
300 maar. Rustdag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
haags spamt men volquote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wanneer reageerde Haags in Godsnaam?
Wederom was ik vandaag ook weer een vieze spammer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor rock&roll zet ik de muziek wel aan, maar het verhaal erachter is wel interessant maar vaak zijn die docu's nogal afgezaagdquote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Verwacht geen rock & roll, maar meer psychische midlife problemen.
~FEYENOORD~
Jep, duidelijk terug te zien in de stats.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fink is gewoon een artiest die indertijd goed doorgeplugged is op R2.
Wel weer teleurstellend dat ze hem al bij voorbaat classificeren als one hit wonder en nooit een andere single durven te draaien.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
346quote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wederom was ik vandaag ook weer een vieze spammer![]()
Niet hier, we zijn het overgrote deel, de rest is Haags en Utopia.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wederom was ik vandaag ook weer een vieze spammerT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
viel me op dat er afgelopen nacht maar matig gepost werd, is wel anders geweestquote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerst is voorbij dus dat kan nog komen, en nog een vol weekendSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ken topicreeksen waar het nummer gewoon rabdom ingevuld wordt.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nummer hoort gewoon normaal op te lopen toch?
Anders is het einde zoek op het laatstThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Oja, UI kan weer aangepast wordenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerst is voorbij dus dat kan nog komen, en nog een vol weekend![]()
![]()
en de rest? Ik ben benieuwd op welke plek ik sta. Vast niet heel hoog, want ik was er niet heel veel.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent![]()
+1, standaard plaspauze hier. Heb ze in 2014 op Pinkpop moeten missen vanwege het noodweer. Bij vrijwel elke andere PP-headliner zou ik op z'n minst licht hebben gebaald, maar bij Metallica zat er totaal niet mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Metallica is overigens superkut.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik begrijp nu pas dat die lijst niet alleen gefocust is op deze reeksquote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet hier, we zijn het overgrote deel, de rest is Haags en Utopia.
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
001. 505 Dagoduck
002. 412 MTheBassman
004. 353 houdjemond
005. 308 Dotteke
006. 303 JaneDoe
007. 300 Mexicanobakker
008. 271 aloa
009. 260 Bugno2
010. 248 Ghostbuster
Top2000 represent![]()
![]()
Ik val er net weer buiten. 11. Soort Joop Zoetemelk. Al deed die het met 2e plaatsen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en de rest? Ik ben benieuwd op welke plek ik sta. Vast niet heel hoog, want ik was er niet heel veel.Un dann rettet kein Kavallerie,
ik 13e en ik was er niet van 10.20 tot circa 22.30quote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en de rest? Ik ben benieuwd op welke plek ik sta. Vast niet heel hoog, want ik was er niet heel veel.
I love music |Ajax forever
Dat kan, ik ben ze nog niet tegengekomen verderquote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken topicreeksen waar het nummer gewoon rabdom ingevuld wordt.~FEYENOORD~
Ja maar dat doen we in deze reeks nietquote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken topicreeksen waar het nummer gewoon rabdom ingevuld wordt.![]()
Over de jaren heen ben ik dit nummer toch meer gaan waarderen
Heeft het nummer niet als enige doel om te zien hoe ver je bent en als referentiemateriaal als je straks iets wil terugzoeken? Waarom zou je er dan mee lopen klooien.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken topicreeksen waar het nummer gewoon rabdom ingevuld wordt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
069. 080 BillDauterivequote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en de rest? Ik ben benieuwd op welke plek ik sta. Vast niet heel hoog, want ik was er niet heel veel.![]()
De hele lijst vinden we hier;
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit. Dit solootje mag er ook wezenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
Over de jaren heen ben ik dit nummer toch meer gaan waarderen![]()
Hier ga je toch niks aan kunnen veranderen. Net als dat ik het jammer vind dat plaatjes als Terug Naar De Kust (terwijl ik dat dus echt niet góed vind) wegvallen, vind jij het jammer dat dit indiesegment genegeerd of beperkt opgepakt wordt. Kan je niets tegen doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, duidelijk terug te zien in de stats.
[ afbeelding ]
Wel weer teleurstellend dat ze hem al bij voorbaat classificeren als one hit wonder en nooit een andere single durven te draaien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Ik weet ook niet wat ik doe, gooi er maar wat wah over dan hoort niemand het"quote:
Kirk Hammett stijlUn dann rettet kein Kavallerie,
Nee, heel Fok!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat die lijst niet alleen gefocust is op deze reeks
-Scorpion_17![]()
Dat concert was wel gedenkwaardig. Al was ik ook liever naar huis gegaan, maar mijn overige festivalgangers wilden perse Metallica nog zien.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1, standaard plaspauze hier. Heb ze in 2014 op Pinkpop moeten missen vanwege het noodweer. Bij vrijwel elke andere PP-headliner zou ik op z'n minst licht hebben gebaald, maar bij Metallica zat er totaal niet mee.
Vind hier weinig aan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat concert was wel gedenkwaardig. Al was ik ook liever naar huis gegaan, maar mijn overige festivalgangers wilden perse Metallica nog zien.![]()
![]()
was best goed, geef toe!I love music |Ajax forever
Evenstar
![]()
Toch werkt hetquote:Op donderdag 27 december 2018 00:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ik weet ook niet wat ik doe, gooi er maar wat wah over dan hoort niemand het"
Kirk Hammett stijl![]()
![]()
Ik vind dit vooral opvulling van de lijst met nog n plaatje van n artiest die er al meer dan 5 keer instaat.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heb de afgelopen dag maar 3 uren gepost maar sta ook in de top 25
~FEYENOORD~
Net de top honderd gehaald.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
069. 080 BillDauterive![]()
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1We Came A Long Time Ago
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb ze ooit live gezien, maar na een kwartier afgehaakt. Zo vreselijk slecht en ook buitengewoon saai.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1, standaard plaspauze hier. Heb ze in 2014 op Pinkpop moeten missen vanwege het noodweer. Bij vrijwel elke andere PP-headliner zou ik op z'n minst licht hebben gebaald, maar bij Metallica zat er totaal niet mee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De laatste weken van het jaar alleen in SR en hier, de rest van het jaar minimaal, meer meelezenquote:
-Scorpion_17![]()
Evelien mag datquote:
Op 't randje en erover.
Evenstar
![]()
Dat was wel echt kicken, stond redelijk vooraanquote:Op donderdag 27 december 2018 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat concert was wel gedenkwaardig. Al was ik ook liever naar huis gegaan, maar mijn overige festivalgangers wilden perse Metallica nog zien.![]()
tja daar kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het was wel goed, maar ik vond er niets aan.I love music |Ajax forever
69. De puber in mij vindt dat mooi!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
069. 080 BillDauterive![]()
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1![]()
Deze reeks misschien wel maar een willekeurig SC topic niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heeft het nummer niet als enige doel om te zien hoe ver je bent en als referentiemateriaal als je straks iets wil terugzoeken? Waarom zou je er dan mee lopen klooien.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Ik moest ook stiekem grijnzen.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
69. De puber in mij vindt dat mooi!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ahhhh ok. Radio49 wel eens bekeken?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De laatste weken van het jaar alleen in SR en hier, de rest van het jaar minimaal, meer meelezenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik moet zeggen, ik vind haar wel leuker dan vorig jaarquote:
Soms kijk ik naar je nick en denk ik dat je een van de huismoeke-wij-lossen-alle-verdwenen-meisjes-mysteries-op sekte hoort. Met Loekie1, ootjekatootje en stopnaald.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De laatste weken van het jaar alleen in SR en hier, de rest van het jaar minimaal, meer meelezen![]()
sammy had mijn stemquote:
Same here, al heb ik dit jaar SR overgeslagen, zowel op de radio als op FOK!, mede omdat ik niet meer thuiszit ookquote:Op donderdag 27 december 2018 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De laatste weken van het jaar alleen in SR en hier, de rest van het jaar minimaal, meer meelezen![]()
Lekker hoorGretzl, Diaan en R_R vinden dit niet leuk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zep
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ben zo terug jongens, ik ga even Led Zeppelin"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Waar is die gitaar smiley?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
In t land der blinden..quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind haar wel leuker dan vorig jaarHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef D. het volgende:
Een vrouw op de radio, voelt toch weer wat ongemakkelijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zouden sowieso meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ok. Radio49 wel eens bekeken?
Het was ook wel erg wennen hoor, was ook een van de weinige die het leuk vond uiteindelijk. Topic was ook doodquote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Same here, al heb ik dit jaar SR overgeslagen, zowel op de radio als op FOK!, mede omdat ik niet meer thuiszit ook
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Ditquote:Op donderdag 27 december 2018 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zouden sowieso meer mensen moeten doen![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oke, dan zijn we het er in ieder geval over eens dat het gerechtvaardigd isquote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze reeks misschien wel maar een willekeurig SC topic niet.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Soms kijk ik naar je nick en denk ik dat je een van de huismoeke-wij-lossen-alle-verdwenen-meisjes-mysteries-op sekte hoort. Met Loekie1, ootjekatootje en stopnaald.nou zeg. Noem je er wel een paar. Maar nee, ik los op Fok! Geen moordzaken op
-Scorpion_17![]()
ben er ook veul te weinigquote:Op donderdag 27 december 2018 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zouden sowieso meer mensen moeten doen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geloof ik graag, zelf gewoon geen tijd gehad om het te volgen. En ook verleden jaar was het topic niet megadruk natuurlijk. Was Dagoduck wel aanwezig?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het was ook wel erg wennen hoor, was ook een van de weinige die het leuk vond uiteindelijk. Topic was ook dood![]()
had zij de zijne maarquote:
Ja peace heeft mij al heel subtiel overgehaald voor volgend jaarquote:Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ok. Radio49 wel eens bekeken?
-Scorpion_17![]()
Zometeen Nirvana en AC/DC om het af te maken voor dat trio. Please, please? Liever dan Blof.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn oprechte excuses. ~Weet niet wat het is met je nick.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]nou zeg. Noem je er wel een paar. Maar nee, ik los op Fok! Geen moordzaken op
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja peace heeft mij al heel subtiel overgehaald voor volgend jaar
Uit mijn ervaring kun je beter een beetje slapen dan helemaal niet slapen. Op korte termijn zou het wel kunnen maar op den duur kak je behoorlijk in.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef ok01 het volgende:
Ik moet om 5 uur opstaan en ik zit te twijfelen of ik überhaupt nog moet gaan slapen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nirvana begint ook langzamerhand al hun nrs in de lijst te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Nirvana en AC/DC om het af te maken voor dat trio. Please, please? Liever dan Blof.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Niet doen. Bij twijfel dan he..quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef ok01 het volgende:
Ik moet om 5 uur opstaan en ik zit te twijfelen of ik überhaupt nog moet gaan slapen![]()
Zelfs hij niet, vooral Naatje en Infraquote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Geloof ik graag, zelf gewoon geen tijd gehad om het te volgen. En ook verleden jaar was het topic niet megadruk natuurlijk. Was Dagoduck wel aanwezig?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Uurtje of 7 opstaan. Maar damn. Verslavende bende die top 2000.Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja peace heeft mij al heel subtiel overgehaald voor volgend jaar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:echt niet waar gewoon.
Nou, vooruit....quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Nirvana en AC/DC om het af te maken voor dat trio. Please, please? Liever dan Blof.Make love, not war ☮![]()
Where Did You Sleep Last Night Godquote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nirvana begint ook langzamerhand al hun nrs in de lijst te krijgen![]()
Ook geen Hestia meer?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zelfs hij niet, vooral Naatje en Infra![]()
Ja klopt, ik val denk ik vanzelf wel in slaap op de bank aangezien ik al redelijk wat op hebquote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring kun je beter een beetje slapen dan helemaal niet slapen. Op korte termijn zou het wel kunnen maar op den duur kak je behoorlijk in.![]()
![]()
Hij doet het heel goed als backfirequote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. ~Weet niet wat het is met je nick.
-Scorpion_17![]()
Neequote:die vond er ook geen bal aan en was druk
-Scorpion_17![]()
Hoe niet?quote:
Ik heb er eerst tijden gezeten (voor jij er zat), toen weer terug na een Top 2000 en toen kwam van Oscar het verzoek voor een bijdrage![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is beter.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Best jammerquote:Op donderdag 27 december 2018 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nirvana begint ook langzamerhand al hun nrs in de lijst te krijgenUn dann rettet kein Kavallerie,
Polly is ookquote:Op donderdag 27 december 2018 00:15 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Where Did You Sleep Last Night God
Op 't randje en erover.
scarquote:Op donderdag 27 december 2018 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe niet?
Ik heb er eerst tijden gezeten (voor jij er zat), toen weer terug na een Top 2000 en toen kwam van scar het verzoek voor een bijdrage
Same shit, different day
SC hopper present![]()
VOLUME MAXIMAAL!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ach het concept moet ook weer groeien natuurlijk. Misschien dat ik volgend jaar weer meeluisterquote:Op donderdag 27 december 2018 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Needie vond er ook geen bal aan en was druk
![]()
scar??quote:Op donderdag 27 december 2018 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe niet?
Ik heb er eerst tijden gezeten (voor jij er zat), toen weer terug na een Top 2000 en toen kwam van scar het verzoek voor een bijdrage
Dit is ook genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat heb ik compleet gemistquote:
Ken alleen dat gezeik destijds met Gutter FM enzoSame shit, different day
SC hopper present![]()
Polly pulls the trigger.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Polly is puur goud. Dit is meh. Puberboosheid.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Die vind ik ook echt heerlijkquote:
Zo'n simpel maar toch goed riffje door dat hele nummer heen
De muziek was dikke prima, daar lag het niet aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het concept moet ook weer groeien natuurlijk. Misschien dat ik volgend jaar weer meeluisterT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
verzoek is geen eis he?! en daarbij denk je dat het allemaal gratis is? er worden gewoon kosten gemaakt, dus vind ik het geen rare vraag of je bij wilt dragen als DJ. Als luisteraar is niets verplicht en alles welkom.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe niet?
Ik heb er eerst tijden gezeten (voor jij er zat), toen weer terug na een Top 2000 en toen kwam van Oscar het verzoek voor een bijdrageI love music |Ajax forever
Echt teveel gedraaid dit vroeger. Voel er niets meer bij.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Denk dat ik de PM nog hebquote:Op donderdag 27 december 2018 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik compleet gemist
Ken alleen dat gezeik destijds met Gutter FM enzo
Omdat het online draaien ook geld kost![]()
![]()
Zo'n nummer moet je ook gewoon beluisteren op volumestandje asociaal.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
‘Move on me’ is zo mooi!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, duidelijk terug te zien in de stats.
[ afbeelding ]
Wel weer teleurstellend dat ze hem al bij voorbaat classificeren als one hit wonder en nooit een andere single durven te draaien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |