abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183990350
Wat een vies woord is uitbuiken eigenlijk :r Echt een hekel aan mensen die dat zeggen :r

Echte bazen zeggen acclimatiseren :7
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_183990446
Hey! Dat is mijn klacht! :(

Daarmee gezegd zeer terechte klacht dit.
pi_183990666
Ik ben ook aan het acclimatiseren.
pi_183991714
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:37 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik vind uitbuiken zo'n kotswoord :r.
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef devzero het volgende:

[..]

Het acclimatiseren van het plebs. Begrijpelijk dat je daar boven staat.
pi_183992105
Duw er nog een rookworst in *O*
pi_183993082
Net als "even laten zakken"
  donderdag 27 december 2018 @ 01:45:45 #7
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_183994691
Gewoon even leeg schijten.
pi_183996294
quote:
8s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een vies woord is uitbuiken eigenlijk :r Echt een hekel aan mensen die dat zeggen :r

Echte bazen zeggen acclimatiseren :7
Elk jaar na het zomerreces komen alle collega's weer terug voor het startontbijt. Bij het startontbijt groet je elkaar, ontbijt je gezellig en wissel je vakantieverhalen uit. Zoals gewoonlijk had niemand zijn tanden gepoetst of gedoucht bij het startontbijt van dit jaar. Krijg je daar de kusjes op je wang met heerlijke lichaamsgeur en/of mondgeur. En als klap op de vuurpijl: uitbuiken scheen daar een andere betekenis te hebben. Een groepje ging elkaars buik vergelijken waarbij de mannen net deden alsof ze zwanger waren om te zien wiens buik groter was geworden. _O- _O- _O-
pi_183997464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:02 schreef stokj het volgende:

[..]

Elk jaar na het zomerreces komen alle collega's weer terug voor het startontbijt. Bij het startontbijt groet je elkaar, ontbijt je gezellig en wissel je vakantieverhalen uit. Zoals gewoonlijk had niemand zijn tanden gepoetst of gedoucht bij het startontbijt van dit jaar. Krijg je daar de kusjes op je wang met heerlijke lichaamsgeur en/of mondgeur. En als klap op de vuurpijl: uitbuiken scheen daar een andere betekenis te hebben. Een groepje ging elkaars buik vergelijken waarbij de mannen net deden alsof ze zwanger waren om te zien wiens buik groter was geworden. _O- _O- _O-
:').
Maar zo zie ik uitbuiken ook voor me. Even je buik eruit laten hangen nadat je te veel hebt gegeten :r.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')