Denken dat ik dat nu al niet doequote:Op woensdag 26 december 2018 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We kunnen volgend jaar wel met zijn allen naakt de Top 2000 luisteren..
JMJ ken je toch wel van B&A?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:29 schreef Cee het volgende:
Oh dit ken ik toch wel. Piewwww piewwww.
Ik had daar eigenlijk nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denken dat ik dat nu al niet doe
Het echte voetbal begint pas weer in de tweede week van januari, ergens in Florida.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jammer dat de VBL boys maar eventjes langs zijn geweest. Misschien zo nog als alle wedstrijden klaar zijn.
Gelukkig hebben ze die weer op een hele gunstige tijd 'gekregen'.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
De engel van Haarlem.
Geef mij Angel of Death maar. Het nummer dan hè.
zat in zijn programma?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet hierbij altijd aan Chriet Titulaer denken
Ik had er geen weet van dat ze dat op scholen ook deden tegenwoordigquote:Op woensdag 26 december 2018 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke vrouwelijke artiest in clips toch tegenwoordig?
En nu alleen maarquote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had daar eigenlijk nog niet over nagedacht.
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij onschuldig kunt noemen
quote:
Naakt?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:
Geen idee of het echt zo was eigenlijk... maar in mijn herinnering welquote:
Wel de ultieme PKquote:
Ach, ik lig dan lekker te pitten een paar uur voordat ik weer de latten op duik.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die weer op een hele gunstige tijd 'gekregen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |