Ben geen fan van haar muziek maar ik als je haar hoort is het inderdaad niet lastig om te horen dat zij iets heeft dat maar weinige zangeressen hebben. Volgens mij heeft ze ook redelijk wat hits van andere artiesten geschreven in de tussentijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaag
Yup, kan de roem niet zo goed handlenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verstopt zij haar gezicht niet meestal. Heb de goede voor me toch?
Ook ergens wel sneu, maakt blijkbaar niet altijd gelukkig dus..quote:Op woensdag 26 december 2018 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, kan de roem niet zo goed handlen
Grasmaaier of een wip, lease gebruikt bij beequipquote:
Je was niet populair onder de vrouwtjes?quote:
was daar toen totaal niet mee bezigquote:Op woensdag 26 december 2018 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was niet populair onder de vrouwtjes?
Lyceum aan Zee. Eerste 2 jaar dat ik er zat heette het Etty Hillesum College, daarna Lyceum aan Zee.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was daar toen totaal niet mee bezig
Hoe heet het tegenwoordig: scholen aan Zee of iets dergelijks?
dan hebben we dus op dezelfde school gezetenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lyceum aan Zee. Eerste 2 jaar dat ik er zat heette het Etty Hillesum College, daarna Lyceum aan Zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |