Wel vreemd dat de oudste nog de enige is die leeftquote:
Elke scheet moet tegenwoordig een app hebben lijkt wel.quote:
geniale songschrijvers die goed oppikten wat er op dat moment ‘in’ was. Groot fan hier, en die man naast me op de bank ookquote:Op woensdag 26 december 2018 19:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit wel veel variatie tussen die Bee Gees nummers (ben geen kenner) Wel leuk dit zeg
Dat gaat me dan weer wat ver.quote:
Coolquote:Op woensdag 26 december 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniale songschrijvers die goed oppikten wat er op dat moment ‘in’ was. Groot fan hier, en die man naast me op de bank ook
de beegees vallen er langzaam allemaal uit, kijk eens op wikipedia wat er vroeger allemaal van ze in de lijst stondquote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
het zal mijn leeftijd zijn maar ik begrijp dan niet zo goed dat nena "wint" en beegees zoveel plekken verliezen
daar zat ik dus naar te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de beegees vallen er langzaam allemaal uit, kijk eens op wikipedia wat er vroeger allemaal van ze in de lijst stond
Waar was je bang voor?quote:
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
het zal mijn leeftijd zijn maar ik begrijp dan niet zo goed dat nena "wint" en beegees zoveel plekken verliezen
quote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.
Toptekst ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.
Staat er ook in, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit niet, maar die vreselijke stem ken ik van dat krijsnummer Chandelier ofzo
Nou ja als jij dat zo wil opvattenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]verkapte " ja je bent oud"
Raarrrrrquote:Op woensdag 26 december 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja als jij dat zo wil opvatten
Ik vind Bee Gees persoonlijk veel leuker dan Nena en ik ben 23 dus...
Nena is meer rock en BeeGees meer in de disco hoek, dus ik heb meer met Nenaquote:Op woensdag 26 december 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja als jij dat zo wil opvatten
Ik vind Bee Gees persoonlijk veel leuker dan Nena en ik ben 23 dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |