Bedanktquote:Op woensdag 26 december 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werk al heel lang niet meer bij Appie maar op tweede kerstdag je 1e werkdag?
Succes alvast!
Ja best wel eikels.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Succes alvast!
Haha nee hoor, er werd gevraagd of ik deze dag kon opvangen, ik heb er zelf voor gekozen om deze dag te gaan werken. Mijn orginele eerste werkdag is zaterdag pasquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:25 schreef BlikjeDrinken het volgende:
[..]
Haha nee hoor, er werd gevraagd of ik deze dag kon opvangen, ik heb er zelf voor gekozen om deze dag te gaan werken. Mijn orginele eerste werkdag is zaterdag pas
lekker ingeplandquote:Op woensdag 26 december 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Succes alvast!
Logisch nadenken? Zeker als je er net werkt bestaat je functie uit colli openen en deze op de daarbij behorende plek in het vak zetten, daar komt geen tot heel weinig denkwerk aan te pas hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:35 schreef Stiftjelinks het volgende:
Vooral logisch nadenken, kom je bij een supermarkt erg ver mee. Spreek uit eigen ervaring.
Dit.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:47 schreef racerdkb het volgende:
tvp om TS zijn ervaringen te lezen later.
Ik denk dat je beter vandaag kan pakken als eerste werkdag, dan zaterdag-voor-oudejaarsdagquote:Op woensdag 26 december 2018 14:25 schreef BlikjeDrinken het volgende:
[..]
Haha nee hoor, er werd gevraagd of ik deze dag kon opvangen, ik heb er zelf voor gekozen om deze dag te gaan werken. Mijn orginele eerste werkdag is zaterdag pas
Meen je dit nu serieus?quote:Tijdens het inwerken vond ik het lastig om te FiFo vullen, hoe doe je dit het beste?
soms wel lastig bij het laagste schap met 50 pakken melk of zo. Dat vond ik wel altijd enorm frustrerend, hoe kneuzig het ook is.quote:
Soms sta je het eerste product echt 10 keer in de rondte te draaien voor je de THT hebt gevondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |