Ben er ook ooit geweest, fantastische ground, jammer dat het een saaie club isquote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maten van mij zijn naar deze pot. Tot zover deze anekdote.
manuquote:Op woensdag 26 december 2018 15:58 schreef dvdfreak het volgende:
wat te kijken manu,liverpool,tottenham of city
Wel pas als er gescoord wordt, ik ga toch niet 90 minuten achter mijn tv'tje zitten juichen.quote:
Broekje is wel uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel pas als er gescoord wordt, ik ga toch niet 90 minuten achter mijn tv'tje zitten juichen.
Omdat Ziggy genaaid is bij de onderhandelingen m.b.t. de rechten.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom doet Ziggo Liverpool niet, gore teringlijers.
Ga het direct opzeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Ziggy genaaid is bij de onderhandelingen m.b.t. de rechten.
beinsport iptvquote:Op woensdag 26 december 2018 16:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waar kijken jullie Liverpool genot dan?
Ik zal je een link DMen.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op Ziggo.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah okequote:Op woensdag 26 december 2018 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voorzien inmiddels maar bedankt.
Wanneer is dat JR?quote:Op woensdag 26 december 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zin wel in City - Liverpool.
Dan trek ik de hele week geen broek aan.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk wint liverpool
met een gelijkspel kan ik ook leven
HET HOUDT NIET OP IN DE PREMJUR LIEK JRquote:Op woensdag 26 december 2018 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zaterdag nog Liverpool - Azzenal, het gaat maar door.
Belangrijk weekje voor Liverpool dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zaterdag nog Liverpool - Azzenal, het gaat maar door.
Druk in de Prumjur Liekquote:Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
HET HOUDT NIET OP IN DE PREMJUR LIEK JR
Als ze met een voorsprong naar City gaan kunnen ze wel lekker counteren.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belangrijk weekje voor Liverpool dus.
Genghis Khan.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Son is echt on FIRE![]()
![]()
![]()
beste aziatische speler sinds.. tsja
Sinds Lee.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Son is echt on FIRE![]()
![]()
![]()
beste aziatische speler sinds.. tsja
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mao was ook gevaarlijk op de counter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:36 schreef Zipportal het volgende:
Boeiend, die worden toch wel kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:36 schreef Zipportal het volgende:
Not anymore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is Liverpool, als de 2-1 zo valt mogen we weer met onze billen knijpen allen.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:05 schreef Wicky15 het volgende:
En nu graag de hele aanval wisselen.
Hm dat is ook weer zoquote:Op woensdag 26 december 2018 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is Liverpool, als de 2-1 zo valt mogen we weer met onze billen knijpen allen.
Dat is pas echt kut als je net wil poolen.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
is al besproken maar ze hebben geen keus
Spelen ze slecht? Dan zal de 1-2 zo wel vallen.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:10 schreef Durmada het volgende:
Godverdomme waar is City mee bezig de laatste tijd
Tering JR.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is pas echt kut als je net wil poolen.
Virgilquote:Op woensdag 26 december 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd wie dit seizoen op zijn kont gaat om de titel te verspelen voor Liverpool.
Die aannamequote:Op woensdag 26 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat had een leuke kool geweest.
Gelijk daar?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:44 schreef KingRoland het volgende:
Ah, de scheids gaat City even helpen.
je verwacht het niet
vardy kon net de beslissende 3-1 maken, maar een speler van city ging liggen terwijl vardy niets had gedaanquote:Op woensdag 26 december 2018 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe helpt de scheids dan City?
quote:Op zondag 4 november 2018 17:01 schreef Masterminded het volgende:
Toch leuk dat mensen even in de waan waren dat Liverpool wel eens kampioen kon gaan worden.
Wel belangrijk dat Virgil heel blijftquote:Op woensdag 26 december 2018 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, het gaat lukken.
ik zie alleen niet hoe andere teams er 2 of meer kunnen maken tegen dit Liverpool met de defensie die ze hebben. Liverpool speelt nu veel beter dan paar weken geleden.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:54 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat Liverpool dit jaar choken?
Place your bets allen
Niet. 10 euro.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:54 schreef Caland het volgende:
Place your bets allen
Welnee, Bielsa regelt dat zaakje wel. Never in doubt, net als afgelopen weekend.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:00 schreef Wicky15 het volgende:
Leeds is ook wel tamelijk bizar in het Championship.
Zou mooi zijn als die terugkeren.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:00 schreef Wicky15 het volgende:
Leeds is ook wel tamelijk bizar in het Championship.
Maar tegen Aston Villa in blessuretijd winnen en nu tegen Blackburn weer twee keer in de extra tijd scorenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welnee, Bielsa regelt dat zaakje wel.
Weet ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar tegen Aston Villa in blessuretijd winnen en nu tegen Blackburn weer twee keer in de extra tijd scoren
Oh dat zie ik nu pas. Die hebben ook al geregeld dit seizoen in de laatste minuten gescoord. Vgm tegen Milwall ook twee, waardoor ze wonnenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet ik.Had nog mooier kunnen zijn als Norwich had verloren, maar die maken er ook vrolijk twee in 90+5 en 90+8.
Met Spurs als grootste concurrent hoeven ze zich geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:54 schreef Caland het volgende:
Place your bets allen
Muah Spurs kan dan nog mooi mee in het kielzog.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Als lpool komende 2 wedstrijden wint zijn ze al bijna kampioen
kap isquote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
kap is even met dat jinxen joh als Van Dijk een blessure krijgt dan hou ik jullie ervoor verantwoordelijk.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
kap is even met dat jinxen joh als Van Dijk een blessure krijgt dan hou ik jullie ervoor verantwoordelijk.
Doe maar eind maart tegen de Spurs als ik erbij ben.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:16 schreef Zorro het volgende:
Hahaha, ik denk ff de uitslagen bekijken
Iedereen bij City lachen dat Chelsea van Leicester verloor, gaan ze zelf harder op hun bek
Liverpool gaat in februari kampioen zijn
Nou vooruit, ook goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe maar eind maart tegen de Spurs als ik erbij ben.
Van Koffieplanter mogen we ons niet meer indekken.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
LFC gaat dit nog wel weggeven, maar het wordt tenminste spannend
Het blijft Liverpool he.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
LFC gaat dit nog wel weggeven, maar het wordt tenminste spannend
De hele Özil-soap begint een beetje zielig te worden.twitter:bbcsport_david twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 22:03:47This was recorded at 6pm but we now know Mesut Ozil is out of Arsenal’s game at Liverpool tomorrow. He trained with the squad today but complained of pain in his knee and was withdrawn from the travelling party #AFC #LFC https://t.co/io95HjjIyl reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef KingRoland het volgende:
Weer genieten
Spurs - wolves
Liverpool - arsenal
PL genot
Moeten ze wel van Arsenal winnen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou voor Liverpool wel fenomenaal zijn als Tottenham punten laat liggen .
Liverpool zal het wel weer weggeven.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou voor Liverpool wel fenomenaal zijn als Tottenham punten laat liggen .
Gezien de opstellingen moet je daar met minstens 5 doelpunten verschil thuis van winnen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moeten ze wel van Arsenal winnen.
Arsenal heeft liverpool vaker in de weg gezetenquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gezien de opstellingen moet je daar met minstens 5 doelpunten verschil thuis van winnen.
Huddersfield Town wordt nog als een hele opgave gezien hier af en toe.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gezien de opstellingen moet je daar met minstens 5 doelpunten verschil thuis van winnen.
Het Fortuna Sittard van Engeland.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Wolves met weer een klasse resultaat tegen een topploeg. Not surprised.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het Fortuna Sittard van Engeland.
Niet echt nee, spelen een prima wedstrijdquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Paar keer al goed weggekomen met een minimale zege. Nu even niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:44 schreef Wicky15 het volgende:
Ophemelen van Spurs kan ook weer de koelkast in.
Die Portugezen zijn echt baas.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |