Deze clip heeft anders ook een behoorlijke beestenbende.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Love Is All is dan leuker met die diertjes in die clip.
Hoi Doublepain.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van Zorro
Je schrijft maar.quote:
Ja maar die kent dan weer niemand. En dan wordt daar niet op gestemd. Het is niet anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren, doe ik ook niet. Baggerlijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals 99% van de overige nummers, en dan elk jaar afsluiten met die Queen :’)
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaan
Ja dat vond ik ook altijd een mysterie.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom hij in het Nederlands Bruintje heet, zijnde een witte beer.
quote:
inderdaad en dat zorgt er meteen voor dat de o ja nummertjes er uit vallen omdat deze verdrongen worden door een band die mssn wel 20 top 10 hits gescoord hebben.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja als iedereen op zn eigen favorieten stemt dan gaat het aantal per liedje omlaag.
Ik vermoed dat wij verschillen in mening over het begrip 'goede muziek'.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
40 jaar geleden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MaxTheDog het volgende:
Toen Kaagman nog een lekker wijf was..
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef SeLang het volgende:
Woorden kunnen niet beschrijven hoe geil dit was back in the day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |