Jep, hier ook.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:09 schreef Nattekat het volgende:
In de zomer zou ik deze avond barsten van de energie om dingen te doen. Nu heb ik gewoon geen zin om m'n huis uit te gaan.
Een paar maanden terug zat je zeker te puffen en te kreunen vanwege de rothitte?quote:Op zondag 30 december 2018 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen is het alweer 48 uur aan het motregenen.
Echt, deze fucking maand....![]()
![]()
Eh... nee?quote:Op zondag 30 december 2018 15:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een paar maanden terug zat je zeker te puffen en te kreunen vanwege de rothitte?Tis ook nooit goed
Overdag 20/22 graden, snachts 5 graden met wat regen en overdag zonnetje/wolkje met windkracht 2... Ik zeg inpakken voor het rest van het jaar!quote:
Heb amper de zon gezien deze maand.quote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef zakjapannertje het volgende:
Hier in Den Haag proberen ze ook het grijs opnieuw uit te vinden.
Maar, maar.... winter!quote:Op zondag 30 december 2018 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen is het alweer 48 uur aan het motregenen.
Echt, deze fucking maand....![]()
![]()
Dit is winter. Gemiddelder kan niet.quote:Op zondag 30 december 2018 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die mag van mij nu wel beginnen.
Stuur maar hierheenquote:Op zondag 30 december 2018 21:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat fris worden van de week hier in Engeland! Min 3 in de nacht!
Onweerquote:Op zondag 30 december 2018 22:23 schreef kermit71 het volgende:
Als ik ‘s avonds buiten loop en in de verte de lucht zie oplichten van het vuurwerk, denk ik terug aan zomerse onweersbuitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |