Of gewoon pepsi... kan je het ook noemenquote:
Oneens. Ook dit genre heeft zijn toppers die een plekje verdienen in de lijst. Er zijn tenminste 500 nummers die het minder verdienen in de lijst. Deze bijvoorbeeld. Onvoorstelbare kutmuziek.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar kom op, dit heeft toch niks in die top2000 te zoeken?
Neequote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar kom op, dit heeft toch niks in die top2000 te zoeken?
Je wordt ouder papa. Niks mis met de Opposites.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oké ik ben nu een kwartier aan t luisteren en ik heb alleen nog maar nieuwere shot gehoord die er wat mij betreft meteen weer uit mag. Is dit jou de top 2000 nieuwe stijl?
Het gaat niet om het genre, het gaat om het liedje... dat is gewoonquote:Op woensdag 26 december 2018 09:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Oneens. Ook dit genre heeft zijn toppers die een plekje verdienen in de lijst. Er zijn tenminste 500 nummers die het minder verdienen in de lijst. Deze bijvoorbeeld. Onvoorstelbare kutmuziek.
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee. Dat bepaal ik zelf
Sukkel voor de Liefde had het meer verdiend. Dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het gaat niet om het genre, het gaat om het liedje... dat is gewoon
Dit is het net niet iddquote:Op woensdag 26 december 2018 09:50 schreef peaceman het volgende:
ach dit is niet heel vervelend, maar ook niet heel leuk. gewoon een beetje niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |