Dat denk ik ook...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou dan zal dat zijn succes hebben bepaald in de lijst
de eerste anderhalve plaat was meer dan prima. Daarna hier en daar nog wat positieve uitzonderingen.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
De oude cq. eerste werken van Coldplay zijn prima. Tegenwoordig is het helaas een commerciële worst dat nergens naar klinkt.
Alles klopt aan de latere nummers, ik kan niet zeggen dat het 'nergens naar klinkt', maar het doet me ongeveer evenveel als het urenlang bestuderen van een betonnen paal.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
De oude cq. eerste werken van Coldplay zijn prima. Tegenwoordig is het helaas een commerciële worst dat nergens naar klinkt.
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ook twee keer Coldplay gestemd trouwens
Fix You en The Scientist
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alles klopt aan de latere nummers, ik kan niet zeggen dat het 'nergens naar klinkt', maar het doet me ongeveer evenveel als het urenlang bestuderen van een betonnen paal.
Something Just Like This vind ik muzikaal frustrerend, net als alles van de Chainsmokers.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alles klopt aan de latere nummers, ik kan niet zeggen dat het 'nergens naar klinkt', maar het doet me ongeveer evenveel als het urenlang bestuderen van een betonnen paal.
Nah, het is zo slecht geproduceerd dat het echt zo plat is dat het nergens meer naar klinkt. Geen diepte, het is helemaal niets. Krijg er letterlijk oorpijn van.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef glittertje39 het volgende:
het topic is niet meer wat het vroeger was....coldplay liefhebbers
Er zijn relatief meer goede Coldplay liedjes in de lijst gekomen.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef glittertje39 het volgende:
het topic is niet meer wat het vroeger was....coldplay liefhebbers
alleen zijn helaas de slechte gebleven...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn relatief meer goede Coldplay liedjes in de lijst gekomen.
In muziek moet leven zitten, gevoel, emotie.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
* glittertje39 gaat van bank wisselenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Ik ken mensen die Blof goed vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die helemaal idolaat is van U2, Coldplay of Blof. Wie zijn toch die mensen die denken dat die bands tientallen klassiekers hebben geproduceerd?
nee, al snap ik best dat Fix you voor mensen nog een soort van troostende werking kan hebben. Maar die twee nummers vind ik persoonlijk niets.quote:
Coldplay maakt anders genoeg emotie los hierquote:Op woensdag 26 december 2018 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In muziek moet leven zitten, gevoel, emotie.
Cirkel verbreden misschien.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die helemaal idolaat is van U2, Coldplay of Blof. Wie zijn toch die mensen die denken dat die bands tientallen klassiekers hebben geproduceerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |