leukste DJ wmbquote:Op woensdag 26 december 2018 10:03 schreef nipeng het volgende:
Dacht dat die Stenders gast opgedonderd was.
Beetje de DJ Ratz van de Top 2000.quote:
qftquote:Op woensdag 26 december 2018 10:05 schreef Dwersdriever het volgende:
Volgend uur alleen 1650 sterk. Er staan ook dit jaar weer te weinig niet-Engels- of Nederlandstalige nummers in de lijst.
Edit: Sex Machine is ook geweldig.
Hmmm, is inmiddels weer weggezakt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
je weet wat mijn favoriete band is toch? die zijn in elk geval niet doof.
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit vind ik wel een erg leuke Coldplay, hoor
Nog steeds de Top2000 stats sitequote:
Nog twee stapjes minder plat dan wat er nu te horen. Deze gaat nog wel eigenlijk voor mijquote:Op woensdag 26 december 2018 10:08 schreef Eightyone het volgende:
Kijk, daar is dan een van de vele moderne, platgeproduceerde Coldplay's.
Dit kan ik echt niet aanhoren, al zal het ongetwijfeld geheel 'kloppen'.
Radiohead..quote:Op woensdag 26 december 2018 10:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, is inmiddels weer weggezakt eerlijk gezegd.
Beatles?
Modern Coldplay begint niet met het Viva-La-Vida album hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 10:08 schreef Eightyone het volgende:
Kijk, daar is dan een van de vele moderne, platgeproduceerde Coldplay's.
Dit kan ik echt niet aanhoren, al zal het ongetwijfeld geheel 'kloppen'.
Ahja Radioheadquote:Op woensdag 26 december 2018 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead..![]()
Die met de vooral de verkeerde nummers in de top 2000 staan, maar ach...kan er niet mee zitten.
Dat begint daarna eigenlijk, al vind ik het album daarvoor ook niet zo sterk. Geen idee meer hoe die heet.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:09 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Modern Coldplay begint niet met het Viva-La-Vida album hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |