en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bedquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer het mee te zingen.
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.
Kribbige menschen die de lijst voor zichzelf opeisen (lol).quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mogen het mooi voor zich houden dan
Surprise?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het printen en het afmaken van de surprise duurde iets langer dan verwacht. Stomme laptop.\
Maar het is klaar!
Ik wilde het vergeet me nietje van de Alzheimer printen. En dan op 200% kopiëren. Het is onderdeel van de surprise.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers van het afgelopen uur:
1. Cher - Believe
2. Enrique Iglesias - Hero
3. Tom Petty & The Heartbreakers - Refugee
Die is inmiddels diep in droomland.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bed
Nee het eerste decemberfeestje doen wij niet meer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surprise?
Jij hebt je december feestjes omgedraaid!
Vorig jaar.quote:
Tip: In Rainbowsquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss aankomende tijd wat vaker Radiohead aanzetten.
Heb je nog dichthulp nodig?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee joh! Wij doen dat altijd met Kerst. Al jaaaaaaaaaaren.
ja, maar dan moet je niet blijven loeienquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die is inmiddels diep in droomland.
Wij hebben ze toen gezien op BKS en daar waren ze vanaf het begin erg goed.quote:
niet eens top 25 wmbquote:
Pff, alweer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
Goed uurtje met helaas wat zeikerige troep a la Blof en Enrique er tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |