Ben zéér benieuwd...quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:22 schreef freak1 het volgende:
morgen komt de rest erbij volgens mij dan zal ik wel eens wat posten![]()
in vergelijking met jou zal t wel meevallen dan met mij![]()
Je had me al eens verteld dat je d'r "wat" had staan ja... maar 8 stuks S5quote:verder.. @atmoz; mocht je ooit vragen of tips willen over je printer, ik heb 8 van die S5s en ook een legertje van Formlabs Form2s.. dus heb er wel wat ervaring mee
mjah, das dezelfde redenatie als van iemand die al jarenlang plintjes spijkert met een vuisthamer. Het kán primaquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:59 schreef NealMoonshine het volgende:
[..]
Oprechte vraag, waarom niet? Doe mijn renovatie met een bosch blauw 14v slagschroevendraaier en gewone schroefboormachine, maar die laatste wordt enkel voor schroeven gebruikt als er iemand komt helpen. Gaat gewoon sneller en ik vind dat ik er zeer goede controle mee heb, maar dat komt misschien ook omdat ik hem zo vaak gebruik.
Wel nee, niet helemaal, want het kán niet alleen prima, het werkt naar mijn idee ook béter en sneller, ook al omdat het minder belastend is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, das dezelfde redenatie als van iemand die al jarenlang plintjes spijkert met een vuisthamer. Het kán prima
Ik heb sinds kort 3 accuschroeftolletjes en een slagtolletje, waarbij de zwaarste schroeftol eigenlijk zo achterlijk sterk is dat ik dat slagtolletje wel op kan doeken.
kan ik ook, zijn gewoon verloopjes voor.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:45 schreef bleiblei het volgende:
slagschroevendraaier gebruik ik ook zelden. Maar de mijne kan je ook slagdoppen 1/4 op zetten en da's wél handig.
171? Dat is een boorhamer??quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
ben zelf voor de 171 gegaan omdat de 111 blijkbaar korte schroeven er te hard inramt.. naja fijn dat dat goed ging
die verloopjes op een slagschroevendraaier zijn zelden bestand tegen die krachtenquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan ik ook, zijn gewoon verloopjes voor.
Ik kan dat op de PDC wel, daar kan gewoon een compleet andere kop op.
Sja, als je poezelige handjes hebt op satestokjes hebt kan het idd een uitkomst zijnquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:50 schreef NealMoonshine het volgende:
[..]
Wel nee, niet helemaal, want het kán niet alleen prima, het werkt naar mijn idee ook béter en sneller, ook al omdat het minder belastend is.
Echt niet?quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die verloopjes op een slagschroevendraaier zijn zelden bestand tegen die krachten. En de PDC is geen slagschroevendraaier.
ik ben misschien een beetje doorgedraafd..quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:19 schreef Atmoz het volgende:
Mooie spullen weer hierboven allemaal![]()
[..]
Ben zéér benieuwd...
ik hoor t wel als je tips nodig hebtquote:[..]
Je had me al eens verteld dat je d'r "wat" had staan ja... maar 8 stuks S5![]()
![]()
![]()
x2
https://www.makita.nl/sch(...)lagschroevendraaier/quote:
https://www.toolnation.nl(...)dealer-garantie.htmlquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:43 schreef freak1 het volgende:
[..]
https://www.makita.nl/sch(...)lagschroevendraaier/
je kunt hem ook omdraaien en mee hameren denk ik.. maar dit is toch echt een slagschroevendraaien..
waauw.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben misschien een beetje doorgedraafd..
[ afbeelding ]
[..]
ik hoor t wel als je tips nodig hebt![]()
Ultimaker FTW
de afkortzaag staat er nog niet bij :$quote:
Ik vind het toch niks, heb m een paar keer gebruikt maar vind het niet fijn dat ie gaat draaien als je drukt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
True
Moet die bosch schroevendraaier nog eens testen als ik thuis ben.
Wowquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:42 schreef freak1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zekers! Thanksquote:ik hoor t wel als je tips nodig hebt![]()
Ultimaker FTW
Haha dit vraagt eigenlijk om een overtreffende trap door atmozquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ultimaker FTW
Hmm Naja hij ligt bij m’n ouders in NL.. geduld hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:39 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik vind het toch niks, heb m een paar keer gebruikt maar vind het niet fijn dat ie gaat draaien als je drukt.
En hij is heel snel leeg
Lol, wil je me arm hebben ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Haha dit vraagt eigenlijk om een overtreffende trap door atmoz
Cockteaserquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:05 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Lol, wil je me arm hebben ofzo?![]()
Mijn stapel is een stuk groter, maar zo'n grote aanschaf in één keer heb ik nog nooit gedaan![]()
Wat indrukwekkend om te zien!
Maareh... morgen kom ik (zéér waarschijnlijk) ook met wat "leuks" (incl. picca's)
haha ik hoef geen wedstrijd te doenquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:05 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Lol, wil je me arm hebben ofzo?![]()
Mijn stapel is een stuk groter, maar zo'n grote aanschaf in één keer heb ik nog nooit gedaan![]()
Wat indrukwekkend om te zien!
Maareh... morgen kom ik (zéér waarschijnlijk) ook met wat "leuks" (incl. picca's)
kolere ! bleef er nog wat over in de winkel qua wat je wou aan elektrisch gereedschap ? Das eh ..... heel veul om in een keer te kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ultimaker FTW
huh watquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ultimaker FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |