Ik vind Rain and Tears ook mooier dan dit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Vangelis heeft veel mooiere nummers gemaakt dan dit. Maar instrumentaal scoort niet in de lijst helaas.

Stathe is tof, maar daar ga je toch niet keihard dansen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zonde. Woon er nu 3 jaar en nog altijd op zoek naar een leuke danskroeg met Indiemuziek. Stathe heeft het soms ook wel maar ook veel te veel slechter 90s.
En Kill All Hipsters?Dat zouden veel mensen wel willen ja

Die heb ik gezien op London Calling! Blijf hardnekkig naar dat soort feestjes gaan in de hoop niet oud te worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar dat is 3voor12 ook, Lowlands ook, denk dat dat gewoon de ontwikkeling is.
Als zelfs de Arctic Monkeys een album zonder gitaren uitbrengen. Dan ga ik maar lekker naar Rolling Blackouts Coastal Fever

zonder gitaren hoeft geen bezwaar te zijn: KID Aquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar dat is 3voor12 ook, Lowlands ook, denk dat dat gewoon de ontwikkeling is.
Als zelfs de Arctic Monkeys een album zonder gitaren uitbrengen. Dan ga ik maar lekker naar Rolling Blackouts Coastal Fever

Ditquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Vangelis heeft veel mooiere nummers gemaakt dan dit. Maar instrumentaal scoort niet in de lijst helaas.

Mee eens, maar het is een duidelijke ontwikkeling in het muzieklandschap. 1 rap en 2 urban crossover headliners op Lowlands bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder gitaren hoeft geen bezwaar te zijn: KID A![]()
![]()

14.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:42 schreef Evertjan het volgende:
leuke quizvraag hoeveel liedjes staan er in de Top 2000 met in de titel Home/Huis?

Ik heb daar op vrijdagavonden weleens gedanst in het achterzaaltje. Maar much too druk wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stathe is tof, maar daar ga je toch niet keihard dansen.
Kill All Hipsters is wel een toffe dansavond met indienummersBen een paar keer in Berlijn geweest en een keer in Utrecht. En hou de Helling is de gaten, daar heb je nog wel eens een echte indie avond

Denk dat deze instrumentaal wel fijner zou klinken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel heel sfeervol, al is het ook een beetje een kabbelaartje.

Ik heb dat met de Ekko, kan ik naar huis rollenquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb daar op vrijdagavonden weleens gedanst in het achterzaaltje. Maar much too druk wel ja.
Yes Helling is mn achtertuin. Kan ik letterlijk naar huis kruipen.

En toch hoor ik liever dit dan Close to the Edge.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat deze instrumentaal wel fijner zou klinken.

Volgens mij staat hij op van die Synthesizer Greatest albums als instrumentaal nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat deze instrumentaal wel fijner zou klinken.

absoluut waar. daarom wacht ik bij LL ook echt het programma af tegenwoordig. Terwijl we voor DTRH de kaartjes al thuis hebben liggen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is een duidelijke ontwikkeling in het muzieklandschap. 1 rap en 2 urban crossover headliners op Lowlands bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |