Nope, maar weet dat er goede repetitieruimtes zittenquote:
Gorillaz viel mij dan een beetje tegen. WOD was wel prima. Grizzly bear was ook tof.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chic was top ja, alleen kutpubliek rondom ons maar ja daar doe je weinig aan, Spinvis was ook prachtig. Maar daar houdt het wel al snel op. DFA was werkelijk dramatisch, nog nooit zoiets slechts gezien. Gorillaz bevielen me op zich nog wel.
Die vrouw stond er ook overdreven te dansen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:50 schreef maily het volgende:
Die opmerking over die dansende vrouw in die rode jurk
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:50 schreef alopio het volgende:
Zo straks naar de familie die geen top2000 aan hebben staan, dus dat is balen. Toch jammer
Wat voor muziek heb je zoal gemaakt? We zoeken nog n goede drummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, maar weet dat er goede repetitieruimtes zittenzou zelf het drummen weer op willen pakken, al 3 jaar niet gedaan
War on Drugs is goed maar saai. Gorillaz teerde wel wat op oudere nummers, die nieuwe echt rap meuk van ze vind ik niks. Heb je Death From Above niet gezien? Dan heb je mazzel gehadquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gorillaz viel mij dan een beetje tegen. WOD was wel prima. Grizzly bear was ook tof.
Oortjes inquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:50 schreef alopio het volgende:
Zo straks naar de familie die geen top2000 aan hebben staan, dus dat is balen. Toch jammer
Honderd procent eens.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja jammer dat dit The Model is en niet Das Model #snob
Staat op een stickie in de autoquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Prachtig toch weer dit. Zo'n nummer wat je nooit draait en op dan nu weer hoort.
Het vermaak van de top2000
Dat vind ik altijd het mooiste gedeelte denk ik. Nummers die je normaliter nooit zou luisteren maar als ze in de top 2000 langskomen JE weer even aan het genieten benTquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:52 schreef Persefoneia het volgende:
Prachtig toch weer dit. Zo'n nummer wat je nooit draait en op dan nu weer hoort.
Het vermaak van de top2000
War on Drugs is heerlijke muziek voor in de auto met lange ritten, voor een concert lijkt het me een beetje saai.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War on Drugs is goed maar saai. Gorillaz teerde wel wat op oudere nummers, die nieuwe echt rap meuk van ze vind ik niks. Heb je Death From Above niet gezien? Dan heb je mazzel gehad
nee, maar daar zou ik ook niet zomaar naartoe gegaan zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War on Drugs is goed maar saai. Gorillaz teerde wel wat op oudere nummers, die nieuwe echt rap meuk van ze vind ik niks. Heb je Death From Above niet gezien? Dan heb je mazzel gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |