Yes! Jij ook?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Db’s toevallig? Ik kom echt nauwelijks nog in “de stad”
Chic was top ja, alleen kutpubliek rondom ons maar ja daar doe je weinig aan, Spinvis was ook prachtig. Maar daar houdt het wel al snel op. DFA was werkelijk dramatisch, nog nooit zoiets slechts gezien. Gorillaz bevielen me op zich nog wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh.. Chic was fan-tas-tisch!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:49 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeedemiddag!![]()
daar zijn we weer!
Editors staan op elke straathoek jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DTRH dit jaar was top. Die. van komend jaar nog niet overtuigd. Editorsveel anderen afgelopen jaren al op BKS gezien
Wanneer wordt iets gedraaid waar Nile Rodgers aan heeft gewerkt? Bazenmuzikant & producer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh.. Chic was fan-tas-tisch!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:49 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeedemiddag!![]()
daar zijn we weer!
Thom Yorke komt... daarbij wordt het ons 5e jaar. Nog geen enkel jaar me verveeld daar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DTRH dit jaar was top. Die. van komend jaar nog niet overtuigd. Editorsveel anderen afgelopen jaren al op BKS gezien
Zijn goed geluktquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanaf 2de helft 2015 met een Lumix DMC TZ-70
Daarvoor Canon S95
Drive on a Train! Die heb ik op de Gentse Feesten nog gezien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één keer geweest naar een concert van Drive Like Maria. Was geweldig.
Wat is dit voor familie?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:50 schreef alopio het volgende:
Zo straks naar de familie die geen top2000 aan hebben staan, dus dat is balen. Toch jammer
Foto's zijn echter bijzaak. Het echte moois zit in m'n hoofd (memoiresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |