Ah dus de komende dagen weer kijkgenotquote:
Ik woon in the deep southquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier zo bewolkt als maar kan in het hoge noorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Ken ik eigenlijk niet, ben benieuwdquote:
Straks een Hertog Jan Grand Prestige opentrekkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
Dat bier in dat café ziet er echt strontgoedkoop uit.
En kost waarschijnlijk veel meer dan dat
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks een Hertog Jan Grand Prestige opentrekken
Is dat een lekkere man?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over lekkere mannen gesproken, is Roodbeen al langsgekomen?
Yes, lekker met de andere dames geilen op lekkere mannenquote:
Het origineel van Geri Halliwell is beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:21 schreef MaJo het volgende:
Nog wat gemist? Standaard grappen? Roddels?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede keuzequote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gvd, te laatquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Ginger is overigens stukken beter.
De zon hè?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet hebben, een gordijn dat in je ogen schijnt.
Ik twijfel of ik nog een grote fles koud zet of gewoon een kleine open.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ehmm het is half 3 's middagsquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes, lekker met de andere dames geilen op lekkere mannenOf zijn hier ook nog leuke homo mannen die mee willen doen?
Nee, ik zal het ermee moeten doen dat je op mij geilt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes, lekker met de andere dames geilen op lekkere mannenOf zijn hier ook nog leuke homo mannen die mee willen doen?
Ja, bedankt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het origineel van Geri Halliwell is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |