quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
All Apologies
Dit is toch de goede versie, n00bie?
Sir Ringod, toch?quote:
Als je jezelf niet graag hoort praten, wordt je niet snel dj denk ik. Straks Rob Stenders, die wil ook nog weleens een persoonlijke draai geven aan de lijst. Maar bij hem kan ik het eigenlijk erg goed hebben.quote:
Ik vind hem wel heel erg lijken op die gitarist van de Foo Fighters, of ben ik nou gek?quote:
Toevalquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel erg lijken op die gitarist van de Foo Fighters, of ben ik nou gek?
Zo klinkt ie welquote:
die doet het onder het mom van zelfspotquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Als je jezelf niet graag hoort praten, wordt je niet snel dj denk ik. Straks Rob Stenders, die wil ook nog weleens een persoonlijke draai geven aan de lijst. Maar bij hem kan ik het eigenlijk erg goed hebben.
Je bent gekquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel erg lijken op die gitarist van de Foo Fighters, of ben ik nou gek?
dat is waar jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Als je jezelf niet graag hoort praten, wordt je niet snel dj denk ik. Straks Rob Stenders, die wil ook nog weleens een persoonlijke draai geven aan de lijst. Maar bij hem kan ik het eigenlijk erg goed hebben.
Tweeling broerquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pat Smear ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind m meer klinken als Hennie Huismanquote:
Godver, nu hoor ik m pasquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
ALLE NONNEN ZOGEN JOU
ALLE NONNEN ZOGEN JOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |