Oh God, heeft ie een vriendin? Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:43 schreef D. het volgende:
Hoe lang zal het duren voor Gijs over zijn moeder begint? Of even aanhaalt dat ie eindelijk een vriendin heeft?
Alles van Anne Murray is mierzoet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:44 schreef Martinello het volgende:
Een goedemorgen allemaal. Deze ken ik ook in een mierzoete versie van Anne Murray.
Ze wist zelfs Die Laaielichter van Gerard Cox mierzoet te makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles van Anne Murray is mierzoet.
Dick Advocaat kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen van hun liedjes echt bijzonder vind.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Het was hiervoor zo'n aardig bandje, dat The Kaiser Chiefs...
Idd, Snowbird, You Needed Me. Zal de T2000 wel niet gehaald hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze er nog meerquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen van hun liedjes echt bijzonder vind.
Nog beter dan ditquote:
Heat Dies Down vind ik wel een leuk nummertje nog. Never Miss a Beat en NANANANANA gaan ook nog wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen van hun liedjes echt bijzonder vind.
You Needed Me stond er in antieke tijden wel in, maar viel er ineens van hoog uit en is nooit wedergekeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Idd, Snowbird, You Needed Me. Zal de T2000 wel niet gehaald hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |