Dus ik maak nog kans?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die ook ja, we hebben gewoon meerdere beste zangers, denk ik
Dat heet vibratoquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij kan geen noot rechtdoor zingen
Ik word echt doodziek van dat adhd gefladder
Wie is dan de beste zanger van Nederland?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deed ie toch in het middenstuk?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dat Stevie niet 1 van zijn befaamde Samson van Gert-imitaties doet in dit nummer
beste zangers van nederland de t2kquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet zo goed als in Living for the City bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat deed ie toch in het middenstuk?
Paskal Jakobsenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is dan de beste zanger van Nederland?
Die van de vogeltjesdans.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is dan de beste zanger van Nederland?
Ga jij eens gauw je toetsenbord spoelenquote:
Living For The Cityquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet zo goed als in Living for the City bijvoorbeeld
kunnen ze een programma over makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |