Ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja, die andere uitvoering wel. Deze kende ik niet.
Is dit het origineel?
Waar was dat concert van Paul?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
NijmegenPinkpop
Ik ben zelden omver geblazen bij concerten. Is me 2x gebeurd: bij Paul mCCartney 9 jaar geleden en de eerste keer Bruce
Laat mij nog ff lekker depri zijn op de vroege morgenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:30 schreef LTVDK het volgende:
Deze versie klinkt in ieder geval een stuk vrolijker dan de 'alles en iedereen is in ellende' versie van Gary Jules.
Nu pasquote:
En Sjors voor de Dood bonuspuntenquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Terecht dat de cover hiervan hoger staat, die is echt briljant gedaan, ondanks dat Mary J Blige meedoet
Daar is een wachtrijquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
Schandalig dat deze zo gezakt is. Deze moet minstens in de top 300 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop