De evenementisering in de praktijk. Alles is een evenement waar je bij moet zijn, niet vanwege de ervaring maar om te kunnen zeggen dat je erbij bent geweest. FOMO in Ultima forma.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef AgeEll het volgende:
Dit zijn echt niet mijn favo nummers maar ze staan allemaal superlaag omdat er van die (nieuwe) meuk veel hoger staat.
Dat cafe blijft altijd fascinerend. Mensen zitten 2 uur in de auto om een bakkie koffie te drinken op tv.
Super!!quote:
Die's beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij maar Come Back and Stay
1999 uur nog.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:49 schreef peaceman het volgende:
man eerste uur zit er al bijna op... wat vliegt de tijd....
Hoeveel uur nog Stefan?
muzikaal gezien heb je alleen de Babys gemist, naar mijn meningquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:50 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Super!!
Dacht ik dat het om 9 uur begon, zijn ze al begonnen.![]()
Maar goed, iedereen een fijn top200 genot plezier en dat enzo.
Lol, ik wil ook niet snappen waarom je daar voor een half uur/uur in wil zijn en als een kwijlende josti daar ongemakkelijk met een bakje koffie staat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de enige die een hekel heeft aan Fred en Ria in het café, lijkt het wel
Dat, en bovendien snap ik niet waarom iedeereen dat 'vermakelijke tv' vindt ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, ik wil ook niet snappen waarom je daar voor een half uur/uur in wil zijn en als een kwijlende josti daar ongemakkelijk met een bakje koffie staat.
Daarom posten we hier toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De evenementisering in de praktijk. Alles is een evenement waar je bij moet zijn, niet vanwege de ervaring maar om te kunnen zeggen dat je erbij bent geweest. FOMO in Ultima forma.
Dan ben ik weer blijquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel blij dat deze weer terug is trouwens. Volgend jaar is hij er weer uit.
u ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:50 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
H
Super!!
Dacht ik dat het om 9 uur begon, zijn ze al begonnen.![]()
Maar goed, iedereen een fijn top200 genot plezier en dat enzo.
Omdat we leven in een aapjeskijken cultuur.... zie ook alle kansloze aapjeskijk tv programma's dat miljoenen boeitquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat, en bovendien snap ik niet waarom iedeereen dat 'vermakelijke tv' vindt ofzo
Voor wat het waard is....quote:
Hij zei u tegen mijquote:
Puberty pregnancyquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
'Vroeger' wist ik niet wat ze nou zongen. Backfist stupidity ofzo. Geen idee.
Eerste nummer wat ik op gitaar leerde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor wat het waard is....
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Buffalo Springfield een stoomlocomotief is?
En dat Neil Young hier ooit bij betrokken geraakt doordat hij door verschillende bandleden klem is gereden en ze hebben gezegd: jij gaat meedoen of je mag niet verder nu.
wat een kut uurquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:57 schreef D. het volgende:
1989 In Between Days Cure
1988 Sylvia Focus
1987 Take Your Time Girl Niels Geusebroek
1986 Banana Pancakes Jack Johnson
1985 Love Shack B-52's
1984 Sausolito Summernight Diesel
1983 Read All About It pt. III Emeli Sandé
1982 Hello Goodbye Beatles
1981 Like A Virgin Madonna
1980 Find The River R.E.M.
1979 I Surrender Saybia