Is er volgend jaar wel weer uit.... niemansdalletje ditquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:31 schreef peaceman het volgende:
Nou... die liefde voor James B heb ik echt nooit begrepen.
Die JM kan tenminste nog aardig gitaar spelen, al spreekt zijn muziek mij verder niet aan.
Ik vind het een Bay-artiestquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig. Toch wel heel bizar, ik vind het geen plaat die niet in het R2-profiel past.
James Bay, niks mis mee.
Staat Hold back the river er niet in?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit is er dan weer zo een die volgend jaar over de rand mag vallen
Geen idee eigenlijk? Normaal doe ik via Spotifyquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kun je scrobbelen vanaf de radio?
die is nog best aardig. voor zijn doen ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Hold back the river er niet in?Die vind ik best tijdloos.
Die is leuker ja. Hij heeft nog een ander liedje wat ik ook wel leuk vind.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Hold back the river er niet in?Die vind ik best tijdloos.
Het is goede zuurheid. Als een lekkere rijpe citroen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar jij geeft nu tenminste een andere soort constructieve, onderbouwde prima zuurheid dan dat je continu het zelfde onderbuikriedeltje afgaat en zelfs gaat afgeven op de mensen die het wel een mooi nummer vinden.
ach het hoort erbij. Ben er immuun voor geworden, gewoon lekker luisteren wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar jij geeft nu tenminste een andere soort constructieve, onderbouwde prima zuurheid dan dat je continu het zelfde onderbuikriedeltje afgaat en zelfs gaat afgeven op de mensen die het wel een mooi nummer vinden.
Laatkomer, ga maar een te laat briefje halenquote:
Ik deed dat altijd handmatig via Universal Scrobbler. Kon je ook een ander profiel opgeven volgens mij (StuBru had dat) en die ging ie dan nascrobblen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kun je scrobbelen vanaf de radio?
Zo is het.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach het hoort erbij. Ben er immuun voor geworden, gewoon lekker luisteren wat je leuk vindt.
T is rustiger dan voorgaande jaren nog hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze reeks wordt net als vorig jaar weer onmogelijk bij te houden. En ik had de wekker gezet terwijl ik meestal lang uitslaap dus ik denk dat ik zo weer ga slapen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:32 schreef Cee het volgende:
Wel zielig dat Otis op zijn hont is gaan zitten.
Of Passenger.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:34 schreef Cee het volgende:
Misschien dat mensen dachten dat ze op Frozen stemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |