jah, een vrouw waarvan je weet dat ze poept kan je toch niet meer normaal neuken/beffen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef carmiie het volgende:
en denk je dat vrouwen mooi blijven als ze niet poepen?
poefquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef smuif het volgende:
Hoe kun je ook een meisje/vrouw nog normaal aankijken/neuken als je dat beseft! Ze schijten! Kappen!!
Dikke vette meurende meuk, gewoon uit die reet.
Shoot me..
Poep is gewoon door je lichaam afgekeurd eten hoor! Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 januari 2003 20:48 schreef Dr_D00M het volgende:
Nou vind ik het vervelend dat niemand hier serieus op reageert Dit is een serieus probleem voor mij mensen!!!
Dat bedoel ik nou, en alle mannen zitten maar naar dat gat te kijken als ze langsloopt, terwijl ze niet beseffen dat uit dat lekkere kontje gemiddeld om de twee dagen een verse dampende drol verschijnt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef smuif het volgende:
Hoe kun je ook een meisje/vrouw nog normaal aankijken/neuken als je dat beseft! Ze schijten! Kappen!!
Dikke vette meurende meuk, gewoon uit die reet.
Shoot me..
het is ook vies als het in het lichaam zit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef mcDavid het volgende:
wel vaag... zolang het in je lichaam zit is er niets aan de hand, maar als het eruit is is het vies!
Dat wordt ons allemaal aangeleerd door onze ouders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef mcDavid het volgende:
wel vaag... zolang het in je lichaam zit is er niets aan de hand, maar als het eruit is is het vies!
Please stop destroying my lifequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, en alle mannen zitten maar naar dat gat te kijken als ze langsloopt, terwijl ze niet beseffen dat uit dat lekkere kontje gemiddeld om de twee dagen een verse dampende drol verschijnt.
Eigenlijk zijn wij mensen rare wezens.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef the_jestert het volgende:
sorry, ik kon het niet laten het bewijs te laten zien dat vrouwen wel degelijk poepen
(toch maar alleen het linkje)
* Kijkt in de mededelingenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |