quote:doen die dat dan?
Op vrijdag 3 januari 2003 04:57 schreef Reefer het volgende:
bejaarden mogen ook niet meer poepen als ik het voor het zeggen had
quote:Kunnen die koken dan?
Op donderdag 2 januari 2003 19:42 schreef Brennie het volgende:[..]
We mogen niet zeuren
We moeten ja en amen zeggen
We moeten lekker koken....Nieuwe trend van 2003: opblaaspoppen.. heren gaat uw gang.
quote:Zal ik jou es effe lekker in je bek schijteeeee
Op donderdag 2 januari 2003 19:37 schreef Dr_D00M het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar als de gedachte in mijn hoofd opkomt dat een vrouw aan het poepen is, word ik spontaan depressief. Ik vind het gewoon een vieze gedachte.brrrrr.....wie heeft dit gevoel nog meer, dat vrouwen eigenlijk niet mogen poepen???
Poep in je hoofd (2x)
quote:het is gewoon een vulgaire aangelegenheid, een mooie vrouw die een enorme drol aan het persen is
Op vrijdag 17 januari 2003 18:22 schreef krengetje het volgende:
wrom mogen we dan niet poepen? wt is daar erg aan?
quote:vrouwen zijn gewoon in de meeste gevallen stijlvol en mooi. Een ordinaire schijtbeurt hoort daar niet bij!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 18:25 schreef krengetje het volgende:
ik vind het ook niet lekker bij het idee dat een man aan het poepen is... maar het moet toch gebeuren he en als ik op de wc zit dan maak ik de deur dicht.. niemand hoeft me te zien en ik enk dat meerdere mensen er zo over denken
quote:Het wordt steeds gekker.
Op donderdag 2 januari 2003 19:42 schreef Brennie het volgende:[..]
We mogen niet zeuren
We moeten ja en amen zeggen
We moeten lekker koken....Nieuwe trend van 2003: opblaaspoppen.. heren gaat uw gang.
Hierin worden alle mysteries rond de vrouwenontlasting ontmaskerd.
Prangende vragen worden beantwoord als:
-Hoe vaak poepen vrouwen nu.
-Hoe ziet een typische vrouwendrol eruit (anders dan die van mannen ja of nee)?
-Kijken wij naar onze creaties zodra we klaar zijn of trekken we meteen door
etc.etc.
quote:maar alleen de gedachte al...brrrrr
Op vrijdag 17 januari 2003 18:27 schreef krengetje het volgende:
tjaa.. maar daar hoef jij toch niet bij te zijn?
quote:NEE!! Doe me dit niet aan
Op vrijdag 17 januari 2003 18:29 schreef lamaris het volgende:
Hm..ik denk erover om een speciaal vrouwen-poeptopic aan te maken.Hierin worden alle mysteries rond de vrouwenontlasting ontmaskerd.
Prangende vragen worden beantwoord als:
-Hoe vaak poepen vrouwen nu.
-Hoe ziet een typische vrouwendrol eruit (anders dan die van mannen ja of nee)?
-Kijken wij naar onze creaties zodra we klaar zijn of trekken we meteen door
etc.etc.
quote:zoals??
Op vrijdag 17 januari 2003 18:31 schreef krengetje het volgende:
ik vind wel meerdere dingen vies....
quote:hahhahahah en door dat harde persen, zitten er ook nog aambeien op die ster van Jennifer Aniston
Op donderdag 2 januari 2003 20:52 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik vind het persoonlijk ook raar me dit in te beelden ...picture this : een prachtige dame als Jennifer Aniston zit op de pot met haar broek en onderbroek aan der enkels en dan zie je die kop van haar ... je weet wel... zo een rode kop van het duwen en die compleet verkrampte blik van ik ben aan het duwen maar het wil niet lukken vandaag tot je op een moment zo een aanstekelijke plons hoort en een gigantische grijns op haar gezicht ...
RAAAANZIGGGGGGG![]()
vandaar .... vrouwen moeten zich onthouden van poepen ... ophouden die troep
Maar als je het niet erg vindt...ik poep wel hoor...anders ga ik zo uit mijn bek stinken....:P
Net wat je zegtquote:Op zondag 9 januari 2005 04:11 schreef ZedKet het volgende:
Ik kan wel snappen wat de TS bedoelt, voor de meeste mensen is dit TOTAAL ONGEIL, evenals een scheetje laten tijdens de sex
En als een man dat doet is het natuurlijk wel geil.quote:Op zondag 9 januari 2005 04:11 schreef ZedKet het volgende:
Ik kan wel snappen wat de TS bedoelt, voor de meeste mensen is dit TOTAAL ONGEIL, evenals een scheetje laten tijdens de sex
Vind je??quote:Op zondag 9 januari 2005 04:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En als een man dat doet is het natuurlijk wel geil.
hoeveel relaties heb je al achter de rug?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Vrouwen moeten iedere dag een vloeistof drinken waarin alles zit, zodat ze in leven blijven. Koolhydraten en de rest zit er in, maar geen eiwit (waarom, vertel ik zo) Waardoor ze vrijwel nooit meer hoeven te poepen, ook worden ze niet te dik hierdoor.
De vrouw moet 1 keer per week een klysmabehandeling ondergaan. Als de vrouw ongesteld is moet ze die hele periode op haar kamer verblijven, gaat ze daar maar oefeningen doen waardoor ze strakker wordt ofzo.
De vrouw krijgt alleen eiwitten van haar man/vriend, hierdoor is ze gedwongen te slikken, anders gaat ze uiteindelijk dood.
De vrouw moet 2maal daags douchen, ze moet altijd schoon bij haar man aantreden, doet ze dit niet, moet ze 5 dagen op haar kamer zitten oefeningen doen om mooier te worden.
-Voor mij zijn vrouwen niet meer dan neukpopjes, ze moeten daarom altijd optimaal aantreden bij mij, doen ze dit niet dan mogen ze oprotten smerige wijven!!
Naar mijn weten ook niet, nergens voor nodig die onzin.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:55 schreef 2ehands_kloon het volgende:
Nee joh... vrouwen poepen niet...
Nee, neuken onder het poepenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:45 schreef longinus het volgende:
Het gaat hier toch wel over vrouwen die poepen onder het neuken ..
En dat op pagina 3 pasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef JesusThePimp het volgende:
Geef nou toe...dit kan toch niet door de beugel?
[afbeelding]
Elektronische enkelboeiquote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef Flyga het volgende:
Hoe zou je ons tegen willen houden heej met een naald een draad?
Nee laat me raden een plugje![]()
daar staat een ban opquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef the_jestert het volgende:
sorry, ik kon het niet laten het bewijs te laten zien dat vrouwen wel degelijk poepen
(toch maar alleen het linkje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |