/care wie Dumoulin heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben benieuwd wie het hoogste bod heeft gedaan op de toekomstig Giro-winnaar.
Erg benieuwd naar het lijstje van R_Rquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad nu R_R er ook bij is.
Probeer je de druk nu al te verleggen voor de Giro?quote:
ja hier nog 1quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik hen serieus getwijfeld om voor 10x 0.1 boden te gaan en Full retard 2e ronde
Check!quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:05 schreef Steven184 het volgende:
dan kun je er 2 oppikken en heb je weer onvoldoende budget omdat iedereen heel veel geld over heeft van gemiste picksquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:05 schreef Steven184 het volgende:
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Probeer je de druk nu al te verleggen voor de Giro?
Lars Bak, Enrico Gasparotto, Mark Cavendish, Mark Renshaw, Bernhard Eisel, Danilo Wyss, Roman Kreuziger, Stephen Cummings, Giacomo Nizzolo en Tom-Jelte Slagter.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar het lijstje van R_R
Hier trap ik niet in!quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lars Bak, Enrico Gasparotto, Mark Cavendish, Mark Renshaw, Bernhard Eisel, Danilo Wyss, Roman Kreuziger, Stephen Cummings, Giacomo Nizzolo en Tom-Jelte Slagter.
Wat een defensieve houding, zeg.quote:
Opzich, als je 7-8 renners van het kaliber Tony Martin (vorig jaar pas in de 2de ronde gepakt) kan oppikken die hier en daar punten sprokkelen kan het wel goed uit pakken natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dan kun je er 2 oppikken en heb je weer onvoldoende budget omdat iedereen heel veel geld over heeft van gemiste picks
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lars Bak, Enrico Gasparotto, Mark Cavendish, Mark Renshaw, Bernhard Eisel, Danilo Wyss, Roman Kreuziger, Stephen Cummings, Giacomo Nizzolo en Tom-Jelte Slagter.
Dat zijn er 11!!!! WIMquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt het parcours toch gezien joh, lapzwans.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een defensieve houding, zeg.
Mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen Slobeend Hugo noemde heb ik hem gewijzigd.
Nu ben je er toch ingetrapt, haha!quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt het parcours toch gezien joh, lapzwans.
Africa's Retirement Home gaat schroeien.quote:
Ik had vorig jaar echt HELEMAAL NIKS aan mijn tijdrijder.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich, als je 7-8 renners van het kaliber Tony Martin (vorig jaar pas in de 2de ronde gepakt) kan oppikken die hier en daar punten sprokkelen kan het wel goed uit pakken natuurlijk
#Vision2019?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Africa's Retirement Home gaat schroeien.
Je bait is net zo sterk als dat schot van Rashford zojuist.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu ben je er toch ingetrapt, haha!
Ik had Kung, opzich heeft die hier en daar wel puntjes gepakt, maar volgens mij nooit beslissend geweest. Ik was allang blij dat ik 14 normale renners had ipv de mislukte C-garnituur het jaar ervoor.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar echt HELEMAAL NIKS aan mijn tijdrijder.
Premier League is geen sport.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bait is net zo sterk als dat schot van Rashford zojuist.
Ik had Brandle.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had Kung, opzich heeft die hier en daar wel puntjes gepakt, maar volgens mij nooit beslissend geweest. Ik was allang blij dat ik 14 normale renners had ipv de mislukte C-garnituur het jaar ervoor.
Dat lijkt me niet slim, er zijn renners die niet veel zwakker zijn voor het spel die veel goedkoper zullen zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben benieuwd waar Sagan dit jaar voor gaat, vorig jaar 70 ofzo, zal dit jaar wel richting de 85-90 gaan lijkt mij
Nee, ben ik met je eens. Maar ik verwacht stiekem dat Valverde, Sagan en Alaphillipe voor idiote bedragen zijn gegaanquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim, er zijn renners die niet veel zwakker zijn voor het spel die veel goedkoper zullen zijn.
(Als iedereen echter zo redeneert is ie weer spotgoedkoop, het eieren eten van dit spelletje)
Wie wordt de Froome/Groenewegen van dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ben ik met je eens. Maar ik verwacht stiekem dat Valverde, Sagan en Alaphillipe voor idiote bedragen zijn gegaanMaar zoals je zegt, als iedereen dat denkt en niet bied..
Moet je er natuurlijk wel minimaal 8 oppikkenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dan kun je er 2 oppikken en heb je weer onvoldoende budget omdat iedereen heel veel geld over heeft van gemiste picks
Dat is ook het mooie van het spel. Straks blijkt dat Alaphilippe oid gewoon voor 6 miljoen op te halen was.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ben ik met je eens. Maar ik verwacht stiekem dat Valverde, Sagan en Alaphillipe voor idiote bedragen zijn gegaanMaar zoals je zegt, als iedereen dat denkt en niet bied..
Froome was wel een incident met zijn salbutamolquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie wordt de Froome/Groenewegen van dit jaar
Preciesquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie van het spel. Straks blijkt dat Alaphilippe oid gewoon voor 6 miljoen op te halen was.
Dat was ook terechtquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Aguero het volgende:
Nairo ging vorig jaar ook pas weg in ronde 2 toch?
Jup, en Krachtwijk volgens mij ook.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Aguero het volgende:
Pinot ook.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Aguero het volgende:
Krachthonk was wel een redelijke steal vorig jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jup, en Krachtwijk volgens mij ook.
Niki ook?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor 3 miljoen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het doel is om niet te degraderen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws, ik heb zojuist een Chansey gevangen in Pokémon: Let's Go, Eevee.
Die is echt helemaal niet zeldzaam. Vind je letterlijk overal.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Is dat een beetje een leuk spel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij hebt je geluk voor vandaag opgebruikt, derhalve worden al je biedingen overboden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
oh, da's ook voor het eerstquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is echt helemaal niet zeldzaam. Vind je letterlijk overal.
Moet je heel eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben, maar het is best vermakelijk. Heb het aan mijn vriendin gegeven voor kerst en ik overweeg er nu ook een voor mezelf te kopen.quote:
Die komt op mijn shitlist voor 2019.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is iemand die op 10 Nederlanders geboden heeft
Is er ook iemand die op 10 Duitsers geboden heeft? O nee, Columbiafan doet niet meer mee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen omdat alle Nederlanders voor bodemprijzen gingen vorig jaar, maar het probleem is dat je dan 1. Erg weinig spreiding hebt tenzij je voor semi-obscure namen gaat en 2. Ik was bang dat meer mensen die trend zagen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had er 2 die ik voor mijn team wou hebben en na lang wikken en wegen voor 1 gegaan, die zal ik dus wel niet winnenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen omdat alle Nederlanders voor bodemprijzen gingen vorig jaar, maar het probleem is dat je dan 1. Erg weinig spreiding hebt tenzij je voor semi-obscure namen gaat en 2. Ik was bang dat meer mensen die trend zagen.
Blij dat ik dit niet heb gedaan voorlopig
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die komt op mijn shitlist voor 2019.
Dat zou mijn gimmick voor 2020 worden. Matig dit.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vlaggetjesbrigade is wat goedkoop, maar door de antivlaggetjesbrigade was op nederlanders bieden vorig jaar een prima tactiek, je had Dumoulin, Groenewegen en Krachtwijk voor redelijk weinig kunnen hebben, Bokkema en Keldermerckx waren wel duurquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die komt op mijn shitlist voor 2019.
Tipje van de sluier: je hebt Remco niet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete moment van het jaar. Keihard genaaid worden door Wim de Ron.
JAAAAAAA.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tipje van de sluier: je hebt Remco niet.
Als die niet naar Koffieplanter gaat kunnen we het spel ook gewoon opdoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, Mollema had ik wel veel op geboden, maar was wel de enige die op hem bood.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vlaggetjesbrigade is wat goedkoop, maar door de antivlaggetjesbrigade was op nederlanders bieden vorig jaar een prima tactiek, je had Dumoulin, Groenewegen en Krachtwijk voor redelijk weinig kunnen hebben, Bokkema en Keldermerckx waren wel duur
Ik wil niet gespoiled worden lul. Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand over mijn 82 miljoen is gegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar 10 deelnemers die op hem hebben geboden
Dit is echt een heel matige bait.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand over mijn 82 miljoen is gegaan.
31-1quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil niet gespoiled worden lul. Dit is niet leuk.
Jij snapt dan ook niks van dit spel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb niet geboden op Remco.
de biedingen zijn sowieso het hoogtepunt van het spelquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:24 schreef Aguero het volgende:
Deze spanning kan me niet lang genoeg duren.
Nu al het hoogtepunt van het jaar.
Daar komen we dadelijk pas achter.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij snapt dan ook niks van dit spel.
Je zult het zo wel zien.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is echt een heel matige bait.
Wout heb ik wel overwogen, maar dacht dat ie hier te populair zou zijn dus toch maar gelaten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:26 schreef Aguero het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoeveel er op Wout & Mathieu geboden is.
heb me er niet aan gewaagd, veel te duur en een beperkt programmaquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:26 schreef Aguero het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoeveel er op Wout & Mathieu geboden is.
Ja we zullen zo zien dat jij geen 82 miljoen hebt geboden op Remco Evenepoel.quote:
Volgens buzz ook nog eens een beperkt intellect en talent.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb me er niet aan gewaagd, veel te duur en een beperkt programma
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
R_R heeft natuurlijk op elke bask groots ingezet. 40-45 miljoen op de gebroeders Izagirre.
Ik heb met pijn en moeite afstand gedaan van Ion.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
R_R heeft natuurlijk op elke bask groots ingezet. 40-45 miljoen op de gebroeders Izagirre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |