Iedereen een vrolijk ShillFest toegewenst.twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 19:52:01Nice spike of interest to our gold old $Waves community token $WCT today. Tomorrow we'll show another use case for it, solving some unexpected problem at the same time. reageer retweet
Ik kan me herinneren dat hier kritiek was omdat er te weinig aan promotie gedaan werd door het Waves teamquote:Op maandag 24 december 2018 20:56 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen een vrolijk ShillFest toegewenst.twitter:sasha35625 twitterde op maandag 24-12-2018 om 19:52:01Nice spike of interest to our gold old $Waves community token $WCT today. Tomorrow we'll show another use case for it, solving some unexpected problem at the same time. reageer retweet
Als ze maar niet doorslaan zoals een aantal VETte voorbeeldenquote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hier kritiek was omdat er te weinig aan promotie gedaan werd door het Waves teamNu de eerste producten uit het "alfa" en "beta" stadium komen, wordt er wat meer gas gegeven. Vind het wel mooi.
![]()
Nee, valt wel mee, ik heb begrepen dat ze ene Carloski Matosov ingehuurd hebben als community manager. Naam komt me bekend voor, kan het even niet plaatsen maar hij schijnt ervaren te zijn.quote:Op maandag 24 december 2018 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze maar niet doorslaan zoals een aantal VETte voorbeelden
nou nouquote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hier kritiek was omdat er te weinig aan promotie gedaan werd door het Waves teamNu de eerste producten uit het "alfa" en "beta" stadium komen, wordt er wat meer gas gegeven. Vind het wel mooi.
![]()
En dat zeg jij?quote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nou
Wat een promotie
Announcements van announcements
Wanneer de scam niet duidelijker Kan zijn
Hey justin
quote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/waves-community-token/quote:
Dat komt wel goed.quote:Op maandag 24 december 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa hahahahaha.
Dacht nog wat dom van mezelf een maand geleden er meer cash in te pompen.
Met een daklozenopvang aan Rekt Lane.quote:Op maandag 24 december 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Met wat geluk kunnen we met alle Fok!'ers die in UTN zitten straks een hele wijk met villa's en garages voor een Lambo uit de grond stampen.
Ik ga dan wonen aan de Moonstreet.
Dimachaerus kan daar mooi slapen, met onder z'n kussen z'n wallets op een USB stickje.quote:Op maandag 24 december 2018 23:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Met een daklozenopvang aan Rekt Lane.
Deze vecht met 2 wallets.quote:Op maandag 24 december 2018 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Ik dacht trouwens dat de dimachaerussen waren uitgestorven.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:25 schreef woxxel het volgende:
Kent iemand glenn j Harvey? Die heeft een signal group.
24h volumequote:Op maandag 24 december 2018 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa hahahahaha.
Dacht nog wat dom van mezelf een maand geleden er meer cash in te pompen.
24h volume:quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:38 schreef fathank het volgende:
[..]
24h volume
$2.242 USD
Zet wel flinke zoden aan de dijk
Niet alles man, als ik dat doe gaat degene die ik weg doe moon.quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:32 schreef woxxel het volgende:
Doe je al je vet in universa of andersom?
1800quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:45 schreef EggsTC het volgende:
RSI stagneert, dikke rejection op de flag... dit gaat een drop worden, hopelijk richting 36-ish
Een lokquote waarop? En wat is een flinke lading ETH, 10, 100, 1000?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Kan ff geregeld worden dat ik iedere dag een lokquote krijg tot ik een flinke lading ETH heb ingeslagen?
Deze postquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een lokquote waarop? En wat is een flinke lading ETH, 10, 100, 1000?
UTNP is geen flop gast, dat gaat los binnekort.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post
Een heel lang epistel over UTNP mag ook. Waarom is dat niet nog een magneet flop?
Universa was ook het nieuwe goudquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UTNP is geen flop gast, dat gaat los binnekort.
Haha.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Universa was ook het nieuwe goud
Wat een flop.
thx ik ging gister bijna fomoquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Bearflag forming? ik wacht nog even met de trade naar VET, ik verwacht down.
Edit; even wat nauwkeuriger, ik hoop dit keer dat jullie me niet uit kunne lachen, want dat target hoop ik toch wel zeker
thanksquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:45 schreef EggsTC het volgende:
RSI stagneert, dikke rejection op de flag... dit gaat een drop worden, hopelijk richting 36-ish
TA-God. Ed 3.0quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Bearflag forming? ik wacht nog even met de trade naar VET, ik verwacht down.
Edit; even wat nauwkeuriger, ik hoop dit keer dat jullie me niet uit kunne lachen, want dat target hoop ik toch wel zeker
twitter:sasha35625 twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 16:23:19We came to an agreement with https://t.co/r4XkiQ8MbE. We will cover their verifications costs for now, token KYC will cost you just 10 $WCT tokens (and not 1000 $waves. announced initially). You asked for it, and we did it for you.https://t.co/E68esmmSgM reageer retweet
quote:
Het offensief van december 2018 lijkt nu te zijn afgelopen, de vrede is getekend, tijd voor een welverdiende wapenstilstand en om coke te snuiven van billen.twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 18:09:13Well, it was a great year for #Waves full of significant milestones and interesting challenges. And lots of important things are waiting us in the year 2019. You’ll see
And now, we wish you a Merry Cryptmas and a Bountiful Year!Love,#WavesPlatform Team#Blockchain $WAVES https://t.co/suvfuMB1ZO reageer retweet
Goed idee, i'm on it.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]Het offensief van december 2018 lijkt nu te zijn afgelopen, de vrede is getekend, tijd voor een welverdiende wapenstilstand en om coke te snuiven van billen.twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 18:09:13Well, it was a great year for #Waves full of significant milestones and interesting challenges. And lots of important things are waiting us in the year 2019. You’ll see
And now, we wish you a Merry Cryptmas and a Bountiful Year!Love,#WavesPlatform Team#Blockchain $WAVES https://t.co/suvfuMB1ZO reageer retweet
Godverdomme vanavond gelijk scoren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]Het offensief van december 2018 lijkt nu te zijn afgelopen, de vrede is getekend, tijd voor een welverdiende wapenstilstand en om coke te snuiven van billen.twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 18:09:13Well, it was a great year for #Waves full of significant milestones and interesting challenges. And lots of important things are waiting us in the year 2019. You’ll see
Also je VTHOR / clauses gaat meerekenen moet je ook Waves DEX handelingen meenemen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Waves doet slechts 50k transacties op een dag
Erg slecht
En helemaal als je dat geshill van afgelopen weken meeneemt
quequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Also je VTHOR / clauses gaat meerekenen moet je ook Waves DEX handelingen meenemen.
Trades van opportunistische traders zijn gelijkwaardig aan dataclauses van betalende klanten? Denk niet dat je ze 1 op 1 tegen elkaar kan wegstrepen als je gaat kijken naar de toegevoegde waarde voor het ecosysteem.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Also je VTHOR / clauses gaat meerekenen moet je ook Waves DEX handelingen meenemen.
Na een stijging van 400% ga jij kopen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:24 schreef woxxel het volgende:
Ik begin toch best wel waves fan te worden. Wat heb ik lekker veel binnen gehaald zo!
Ssst we hebben plebs nodig om op te dumpenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Na een stijging van 400% ga jij kopen?
true. maar dat is wel een uberpleb.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ssst we hebben plebs nodig om op te dumpen
Jij weet wel meer niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat waves is.
Er zijn hier mensen die een stijging tot 20k hebben zien komen en gaan, en zich afvragen of het afvragen of het verstandig is om op 4k te verkopen.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
BTC kan je op elke prijs kopen, altijd verstandig. Waves not so much.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die een stijging tot 20k hebben zien komen en gaan, en zich afvragen of het afvragen of het verstandig is om op 4k te verkopen.
Klaas snapt niet wat een ondergang is en heeft de koers al een tijdje niet gevolgdquote:Op woensdag 26 december 2018 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
klaas kwam hier VORIG jaar december op Koers 19000 en voorspelde de ondergang van crypto en BTC
We zijn een jaar later met een koers van rond de 3000
HARVARD
![]()
![]()
Maakt niet uit wanneer je koopt. Ik heb het steeds met 10% stijging verkocht en meer terug gekocht. Ik ga zo weer terug in vet en heb dankzij waves heel wat erbij.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
klaas weet wel wat -16000 is in een jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klaas snapt niet wat een ondergang is en heeft de koers al een tijdje niet gevolgd
Chinees nieuwjaar gaat het startsein zijn van een bullrun die z'n weerga niet kent waarbij Amazon,Google,Apple en Microsoft zullen verbleken.quote:
Tencentquote:Op woensdag 26 december 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar gaat het startsein zijn van een bullrun die z'n weerga niet kent waarbij Amazon,Google,Apple en Microsoft zullen verbleken.
Woop woopquote:Op woensdag 26 december 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar gaat het startsein zijn van een bullrun die z'n weerga niet kent waarbij Amazon,Google,Apple en Microsoft zullen verbleken.
Twelvecentquote:
Vergeet de bonussen van de boys van Wall street niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wall street gaat niet zo lekker op dit moment daar verwacht ik niet zoveel van.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vergeet de bonussen van de boys van Wall street niet.
Hedge in Bitcoinquote:Op woensdag 26 december 2018 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wall street gaat niet zo lekker op dit moment daar verwacht ik niet zoveel van.
Zou dat gaan gebeuren denk je? Ik zie het niet zo snel voor me.quote:
en die andere 10x heb je verlies gemaakt met traden neem ik aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:54 schreef woxxel het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer je koopt. Ik heb het steeds met 10% stijging verkocht en meer terug gekocht. Ik ga zo weer terug in vet en heb dankzij waves heel wat erbij.
Die bonussen hebben ze allang verdiend van het jaar en gaan er nu uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Eigenlijk sta ik nog veel verlies in waarde in usd, maar vooral door het hodlen,de aantallen zijn gestegen, maar ook dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
en die andere 10x heb je verlies gemaakt met traden neem ik aan.
Al die mensen stappen uit aandelen en dat geld gaat allemaal naar crypto!quote:Op woensdag 26 december 2018 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij gaat maar door, hij heeft vast weer een nieuw pak coke opengesneden.twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 26-12-2018 om 14:48:38https://t.co/6GarEOkYV2 We updated our $waves explorer! Please give me your feedback
reageer retweet
Heb je je hond opgepeuzeld?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:18 schreef ssjgoku het volgende:
Damn... ik heb heerlijk gegeten.
RIP Flappie though.
twitter:SatoshiLite twitterde op woensdag 26-12-2018 om 18:05:39Excited to announce that the Litecoin logo will be on the canvas as the Official Cryptocurrency Partner of @UFC 232 on 12/29 in Inglewood CA! Read more: https://t.co/y4yvPWb6rj https://t.co/ddML54j5GH reageer retweet
Hier ook lekker op de gourmet gegooid.quote:
Flappie is meer een obvious konijnen naam.quote:
NET OP TIJD VOOR CHINEES NIEUWJAARtwitter:sasha35625 twitterde op donderdag 27-12-2018 om 08:42:53https://t.co/lsDN3jV24j $waves mobile wallet is available in China as well, despite local specifics. Next year we'll do our best to be represented in all major Chinese appstores. reageer retweet
Jij ook fijne feestdagen!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol
Denken dat waves de boel in China gaat disrupten
Denken dat Chinamensen voor elk platform een app gaat downloaden
Niet blockchain integreren in Hun bestaande WeChat app
Ik denk het uiteindelijk wel. In de volgende bull run komt er waarschijnlijk een flink pak geld vanuit die hoek en gaat bitcoin de volgende 5-10 jaar de meeste mensen doen verbazen. Het zal dan uiteindelijk meer en meer als hedge gezien worden.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou dat gaan gebeuren denk je? Ik zie het niet zo snel voor me.
Nah, dan heb je niet begrepen waarom die financiele producten bestaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Piva het volgende:
Maar uiteindelijk is er wel een risico imo dat Wall Street toch bitcoin gaat verkrachten met paper bitcoin en andere vage producten die uiteindelijk de prijs gaan bepalen. (Zoals te zien bij vele andere financiële producten).
Nou leg uit?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:14 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nah, dan heb je niet begrepen waarom die financiele producten bestaan.
Ik denk dat half januari er al een flinke bull run komt als de eindejaarsbonussen op wall street uitgekeerd worden.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik denk het uiteindelijk wel. In de volgende bull run komt er waarschijnlijk een flink pak geld vanuit die hoek en gaat bitcoin de volgende 5-10 jaar de meeste mensen doen verbazen. Het zal dan uiteindelijk meer en meer als hedge gezien worden.
Maar uiteindelijk is er wel een risico imo dat Wall Street toch bitcoin gaat verkrachten met paper bitcoin en andere vage producten die uiteindelijk de prijs gaan bepalen. (Zoals te zien bij vele andere financiële producten).
een stijging.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef aTypisch het volgende:
Wat is volgens jullie een bull run?
Ze hebben wel al op een papiertje enkele exchanges opgeschreven die ze mogelijk ooit gaan benaderen.quote:
HitBTC is al vanaf mei bezig om ze te listen geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2018 16:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ze hebben wel al op een papiertje enkele exchanges opgeschreven die ze mogelijk ooit gaan benaderen.
Over een vrij lange periode (1> jaar) elke maand in de plus ofzoquote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef aTypisch het volgende:
Wat is volgens jullie een bull run?
jack-in-de-box, stiftenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:
We gaan waarschijnlijk down nu weer, hopelijk naar mn eerdere target. Lower high, double top, ook double bottom maar dat is fibi retracerlevel. Ik zeg down, wederom.
lolquote:Op donderdag 27 december 2018 16:41 schreef ZetaOS het volgende:
(palitanx is de exchange voor bcc dus oppassen!)
Alleen met stiften kan je nog sneller moniez maken of verliezen dan met cryptoquote:
Down naar welke waardes en met welke probabilities?quote:Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:
We gaan waarschijnlijk down nu weer, hopelijk naar mn eerdere target. Lower high, double top, ook double bottom maar dat is fibi retracerlevel. Ik zeg down, wederom.
Voor Wall Street, zowel professioneel als ook individueel gaan BTC gelieerde producten waarschijnlijk toch wel de norm worden. Ze kunnen het misschien wel eenvoudig verplaatsen, maar het opbergen is best complex.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:16 schreef KapBak het volgende:
[..]
Omdat je het daadwerkelijke product niet eenvoudig kunt verplaatsen. Dat kan bij BTC wel.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is 1 van de loten die ik gekocht heb
ik vertrouw dit lot het meest...
we gaan het zien
Betere investering dan BTC inderdaadquote:
Als je het zelf echt had gelooft in wat je hier al een jaar roept was je wel short gegaan en had je nu die staatsloten niet nodig gehad, dan had je de jackpot al binnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Betere investering dan BTC inderdaad![]()
-16000
ik heb jullie een jaar lang gewaarschuwd he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staatsloten zijn gewoon voor fun....quote:Op donderdag 27 december 2018 17:58 schreef Piva het volgende:
[..]
Als je het zelf echt had geloofd in wat je hier al een jaar roept was je wel short gegaan en had je nu die staatsloten niet nodig gehad, dan had je de jackpot al binnen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die staatsloten zijn gewoon voor fun....
short gaan op crypto![]()
Doe me een lol![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat alles wat met cryto te maken heeft onzeker is...quote:
Bij handel via een custodian kan ook nog steeds gewoon Bitcoin verplaatst worden. Ik zie niet in waarom daarvoor een afgeleid product nodig is.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:44 schreef Piva het volgende:
[..]
Voor Wall Street, zowel professioneel als ook individueel gaan BTC gelieerde producten waarschijnlijk toch wel de norm worden. Ze kunnen het misschien wel eenvoudig verplaatsen, maar het opbergen is best complex.
Ja het is tegen de crypto regels van trustless en decentraal in maar het is voor hun wel de veiligste weg. De kleine speler koopt het liever bij zijn broker en de grote spelers via custodians. En uiteindelijk is het wachten op een creatieve financiële wizzard die het allemaal niet zo nou neemt.
Omdat er zo meer geld verdiend kan worden. Dat is het enige wat telt bij financiële instellingenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:26 schreef KapBak het volgende:
[..]
Bij handel via een custodian kan ook nog steeds gewoon Bitcoin verplaatst worden. Ik zie niet in waarom daarvoor een afgeleid product nodig is.
Ik win elke maand met de staatsloterij, maand in maand uit.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat alles wat met cryto te maken heeft onzeker is...
zelfs bij short gaan weet je niet of ooit ECHT GELD gaat zien...
ik heb er nooit 1 cent in gestoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2018 20:42:22 ]
Ok dus hiermee zeg je dat je eigenlijk geen flauw idee hebt of het omhoog of omlaag gaat, simpelweg dat het jou zo onzeker lijkt dat je er geen reet van snapt.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet voor lafaards weggelegd.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik beleg in de echte wereldquote:Op donderdag 27 december 2018 20:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok dus hiermee zeg je dat je eigenlijk geen flauw idee hebt of het omhoog of omlaag gaat, simpelweg dat het jou zo onzeker lijkt dat je er geen reet van snapt.Omhoog durf je geen geld op te zetten en omlaag ook niet?
Ok dus je durft niet in crypto te investeren omdat je niet zeker weet of het omhoog of omlaag gaat zeg je dus feitelijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik beleg in de echte wereld
turboos sprinters aandelen opties....
Bij aandelen opties turboos sprinters weet je ook niet of je gaat verliezen of winnen maar daar wordt het spelletje eerlijk gespeeld omdat er controlerende instanties zijn...quote:Op donderdag 27 december 2018 20:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok dus je durft niet in crypto te investeren omdat je niet zeker weet of het omhoog of omlaag gaat zeg je dus feitelijk.
Dus je hebt niets met dit forum?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij aandelen opties turboos sprinters weet je ook niet of je gaat verliezen of winnen maar daar wordt het spelletje eerlijk gespeeld omdat er controlerende instanties zijn...
Crypto is een wereld vol criminaliteit en het belangrijkste de echte wereld accepteert crypto niet. En met de echte wereld bedoel ik banken en de overheid
Er is vorig jaar een overwachte hype geweest die niemand zag aankomen maar die hype gaat niet meer terug komen...
Crypto is net als Pokeman....iedereen wilde het ineens spelen totdat het spel uitgespeeld was
Dus? Je geeft geen antwoord op de vraag. Als je zo zeker bent van dat het naar beneden gaat, kun je het makkelijk shorten - gegarandeerde winst toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij aandelen opties turboos sprinters weet je ook niet of je gaat verliezen of winnen maar daar wordt het spelletje eerlijk gespeeld omdat er controlerende instanties zijn...
Crypto is een wereld vol criminaliteit en het belangrijkste de echte wereld accepteert crypto niet. En met de echte wereld bedoel ik banken en de overheid
Er is vorig jaar een overwachte hype geweest die niemand zag aankomen maar die hype gaat niet meer terug komen...
Crypto is net als Pokeman....iedereen wilde het ineens spelen totdat het spel uitgespeeld was
Sommige banken zitten tot hun nek in de crypto gerelateerde projecten.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Staat hierboven. Durft hij niet want hij weet toch niet zo heel zeker dat het naar beneden gaat.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sommige banken zitten tot hun nek in de crypto gerelateerde projecten.
En vergeet XRP niet!
Beleggen of speculeren is 100x beter dan waardeloze loten kopen. Waarom short je eigenlijk niet?
Je maakt gewoon een keuze als beleggerquote:Op donderdag 27 december 2018 20:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? Je geeft geen antwoord op de vraag. Als je zo zeker bent van dat het naar beneden gaat, kun je het makkelijk shorten - gegarandeerde winst toch?
Een overzicht van banken en financiële instellingen die (in meer of mindere mate) samenwerken met de IOTA Foundation:quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je blijft de vraag maar ontwijken. De kantoren van JP Morgan enzo zijn geen echte beleggers volgens jou?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een keuze als belegger
Echte beleggers hebben nooit veel geld in crypto gestopt
Het was meer een hype van scholieren en jongeren. Mond op mond reclame dat er veel geld mee te verdienen was eind vorig jaar.
Ik wist al van BTC af toe het nog op 0,10 cent stond, Kon je er gewoon op beleggen op sites als plus500. toen wist 99 procent niet eens wat BTC was.
Het zal allemaal wel maar het is niet serieus te nemen.,quote:Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Soren het volgende:
[..]
Een overzicht van banken en financiële instellingen die (in meer of mindere mate) samenwerken met de IOTA Foundation:
ASIAN DEVELOPMENT BANK
BÂLOISE HOLDING AG
BANCO SANTANDER
BANK SINOPAC CORP.
BAYRISCHE VERSICHERUNGSKAMMER
CENTRAL BANK OF SWEDEN
DEN NORSKE BANK ASA
DEUTSCHE BANK
OK BLOCKCHAIN CAPITAL
OUTLIER VENTURES
VITO VENTURES
VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES (VWFS)
WIRECARD AG
Een overzicht van semi-overheidsdiensten die (in meer of mindere mate) samenwerken met de IOTA Foundation:
APPG
BUNDESBLOCK
BUNDESMINISTERIUM FÜR VERKEHR UND DIGITALE INFRASTRUKTUR
BÜNDNIS90/DIE GRÜNEN
CHINESE CENTER FOR INFORMATION INDUSTRY DEVELOPMENT
DECENTRALIZED IDENTITY FOUNDATION (DIF)
EU BLOCKCHAIN FORUM
EUROPEAN COMMISSION
GESELLSCHAFT FÜR INT. ZUSAMMENARBEIT (GIZ)
GOVERNMENT OF NORTH RHEIN-WESTPHALIA
IEEE
INDUSTRIAL INTERNET CONSORTIUM (IIC)
NEW ZEALAND LAW FOUNDATION
NORDIC IMPACT
OBJECT MANAGEMENT GROUP
OECD INTERNATIONAL TRANSPORT FORUM
PEACE INNOVATION FOUNDATION
REFUNITE
TRUSTED IOT ALLIANCE
UNITED NATIONS (UNOPS)
VERBAND DER AUTOMOBILINDUSTRIE (VDA)
WORLD TRADE ORGANIZATION (WTO)
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar daar wordt het spelletje eerlijk gespeeld omdat er controlerende instanties zijn...
Als er iets loos is dan is het wel fiat geld.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel maar het is niet serieus te nemen.,
Het heeft afgelopen jaar weet ik veel hoeveel keer in de media gestaan dat overheden er alles aan doen om crypto niet legaal te maken.
Het is heel simpel crypto heeft geen onderliggende waarde
Het normale financiële muntstelsel is ontstaan door dat er altijd een onderliggende waarde achter zat zoals bijvoorbeeld de goud voorraden in de wereld. Dit is wel wat minder belangrijk geworden maar heeft altijd nog een bepaalde invloed in de wereld.
Crypto zit niets achter. Het is LOOS.
Al die verhalen dat er ineens miljoenen aan crypto verdwijnen door bendes enzovoorts helpt het allemaal niet.
Crypto is er vooral voor criminelen.
We hebben helemaal geen crypto geld nodig
We hebben al gewoon digitaal geld. Echt geld verdwijnt al bijna helemaal.
Uiteindelijk betaalt iedereen al met zijn pasje. Dat is al gewoon digitaal geld
De euro en dollar zijn al digitale munten in de praktijk.
WAAR OF NIET WAAR?
De euro en dollar zijn al digitale CRYPTO munten in de praktijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef TwztId het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man... Je zal maar zo naïef in het leven staan.
WAAROM moet ik btc hebben volgens jouquote:Op donderdag 27 december 2018 21:15 schreef TwztId het volgende:
[..]
Als er iets loos is dan is het wel fiat geld.
Het is allang compleet losgekoppeld van goud en is letterlijk niets meer dan papier op het moment wat eindeloos bijgedrukt word.
De dollar gaat vallen, dat is een zekerheid.
Eens dat Crypto geen vervanger word van een overheids munt maar BTC is zeker wel een digitale store of value.
Zie laatste alinea van reactie boven.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De euro en dollar zijn al digitale CRYPTO munten in de praktijk.
WAAR OF NIET WAAR?
ja heb ik gelezen maar het is gewoon onzinquote:Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zie laatste alinea van reactie boven.
quote:Is there a trolling ‘type’?
One way to try to understand why people engage in trolling is to investigate whether they are likely to show particular personality traits, such as narcissism, psychopathy, Machiavellianism and everyday sadism – known as the “dark tetrad”.
These traits commonly underpin many forms of social manipulation and deception, and involve a drive for ruthless self-advancement, aggression and, most notably, a lack of empathy and severe callousness. Taking each of the tetrad in turn, narcissism is associated with feelings of superiority and ego-inflation; psychopathy is linked to impulsivity and callousness; Machiavellianism is associated with manipulation and exploitation of others; and sadism is defined as the enjoyment of inflicting pain on others.
A 2014 study found that people with higher levels of sadism, psychopathy and Machiavellianism were more likely to engage in online trolling behaviour, with sadism being the strongest predictor.
And some of them are just plain stupid.
IK HERHAALquote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou er niet meer op reageren, je moet trollen niet voeden.
[..]
Gelukkig zijn er de mods. Oh nee wacht....quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou er niet meer op reageren, je moet trollen niet voeden. Ze zijn onverzadigbaar en gaan pas weg als ze geen voer meer krijgen.
[..]
Op zich niet nodig. Niet quoten, niet reageren, eventueel op blokkeerlijst zetten als je één of meer sterretjes hebt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er de mods. Oh nee wacht....
Schulden afbetalen met versgeperste dollars waardoor er een nog hogere schuld ontstaat houd een keer op.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja heb ik gelezen maar het is gewoon onzin
de dollar gaat never nooit vallen want er zit een bepaalde filosofie achter
De dollar en de euro hebben vertrouwen van de gewone burgers.
In principe draait alles om vertrouwen in de wereld.
Crypto heeft geen vertrouwen meer. Het was een hype om snel geld te verdienen
Het is fukking niets.
IK HERHAAL
DE DOLLAR EN DE EURO ZIJN AL CRYPTO MUNTEN GEWORDEN DE LAATSTE JAREN.
Als je het inderdaad zo zeker weet is shorten de tool lijkt mij. Wellicht dat hij niet weet hoe het shorten werkt, immers heb ik het idee dat hij niet zo bekend is met handelsplatforms crypto of regulier.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Staat hierboven. Durft hij niet want hij weet toch niet zo heel zeker dat het naar beneden gaat.
Bedankt voor deze lijst, mag ik je bron?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Soren het volgende:
[..]
Een overzicht van banken en financiële instellingen die (in meer of mindere mate) samenwerken met de IOTA Foundation:
ASIAN DEVELOPMENT BANK
BÂLOISE HOLDING AG
BANCO SANTANDER
BANK SINOPAC CORP.
CENTRAL BANK OF SWEDEN
DEN NORSKE BANK ASA
DEUTSCHE BANK
OK BLOCKCHAIN CAPITAL
OUTLIER VENTURES
VITO VENTURES
WIRECARD AG
Een overzicht van semi-overheidsdiensten die (in meer of mindere mate) samenwerken met de IOTA Foundation:
APPG
BUNDESBLOCK
BÜNDNIS90/DIE GRÜNEN
EU BLOCKCHAIN FORUM
EUROPEAN COMMISSION
IEEE
NORDIC IMPACT
OBJECT MANAGEMENT GROUP
REFUNITE
TRUSTED IOT ALLIANCE
UNITED NATIONS (UNOPS)
Echte beleggers zouden zich dan voor de oren geslagen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een keuze als belegger
Echte beleggers hebben nooit veel geld in crypto gestopt
Het was meer een hype van scholieren en jongeren. Mond op mond reclame dat er veel geld mee te verdienen was eind vorig jaar.
Ik wist al van BTC af toe het nog op 0,10 cent stond, Kon je er gewoon op beleggen op sites als plus500. toen wist 99 procent niet eens wat BTC was.
Toch hoop je weleens zo'n troll uit te lullen, maar zoals je ziet gaat hij dan verder op iets wat er totaal niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou er niet meer op reageren, je moet trollen niet voeden. Ze zijn onverzadigbaar en gaan pas weg als ze geen voer meer krijgen.
[..]
Ah, wat is er crypto aan, uwe almachtige beleggingsgoeroe?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja heb ik gelezen maar het is gewoon onzin
de dollar gaat never nooit vallen want er zit een bepaalde filosofie achter
De dollar en de euro hebben vertrouwen van de gewone burgers.
In principe draait alles om vertrouwen in de wereld.
Crypto heeft geen vertrouwen meer. Het was een hype om snel geld te verdienen
Het is fukking niets.
IK HERHAAL
Dit klopt niet wat je zegt baas. Euro en dollar zijn ook niet gedekt door goud of voorradenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Het normale financiële muntstelsel is ontstaan door dat er altijd een onderliggende waarde achter zat zoals bijvoorbeeld de goud voorraden in de wereld. Dit is wel wat minder belangrijk geworden maar heeft altijd nog een bepaalde invloed in de wereld.
http://www.iotaarchive.com/listing.html - zie filters en laatste kolom voor extra toelichting.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bedankt voor deze lijst, mag ik je bron?
thanksquote:Op donderdag 27 december 2018 22:04 schreef Soren het volgende:
[..]
http://www.iotaarchive.com/listing.html - zie filters en laatste kolom voor extra toelichting.
Je lult uit je nekquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echte beleggers zouden zich dan voor de oren geslagen hebben.
Ik denk dat jij nog nooit van Bitcoin had gehoord toen deze 10 cent was, omdat in die tijd er geen exchanges waren. 10 cent zou ergens tussen Juni en oktober 2010 geweest zijn schat ik zo in.
Misschien moet je beter lezenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch hoop je weleens zo'n troll uit te lullen, maar zoals je ziet gaat hij dan verder op iets wat er totaal niks mee te maken heeft.Ik ga het nog eens proberen.
[..]
Ah, wat is er crypto aan, uwe almachtige beleggingsgoeroe?
On 3 January 2009, the bitcoin network came into existence with Satoshi Nakamoto mining the genesis block of bitcoinquote:Op donderdag 27 december 2018 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je lult uit je nek
10 jaar geleden zat ik al op sites als plus500 waar je btc kon kopen onder de 0,10 cent
maar ik snap wel dat je interessant wil doen kleuterje....
ja dan was het 2010 of 2011 0F 2012 maar veel zal het niet gescheeld hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 22:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
On 3 January 2009, the bitcoin network came into existence with Satoshi Nakamoto mining the genesis block of bitcoin
Maar klaasje had al bitcoins in 2008 op plus500 gezien..
Wat is er retorisch aan? Ik heb prima gelezen hoor, iets waar jij moeite mee lijkt te hebben - schrijven is ook al niet je sterkste kant, om over logica nog maar niet te spreken. Er is natuurlijk helemaal niks "crypto" aan de Euro of Dollar, noch wordt de waarde vertengewoordigd door goud, dat had je overrgrootopa je zelfs nog kunnen vertellen.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen
Ik zal de vraag retorische maken
wat is er niet crypto aan de euro en de dollar op dit moment?
Vandaag heb ik geleerd dat 2016 tien jaar geleden was.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben effe in mij plus500 gaan snuffelen
ik had ze nog gekocht in 2016 op een koers van
zie onderstaand
[ afbeelding ]
toen had niemand hier nog van BTC gehoord......
Nog al een verschil met 10 cent kerel. En ook nog 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
zie onderstaand
[ afbeelding ]
Blijf lekker in je ilussies gelovenquote:Op donderdag 27 december 2018 22:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is er retorisch aan? Ik heb prima gelezen hoor, iets waar jij moeite mee lijkt te hebben - schrijven is ook al niet je sterkste kant, om over logica nog maar niet te spreken. Er is natuurlijk helemaal niks "crypto" aan de Euro of Dollar, noch wordt de waarde vertengewoordigd door goud, dat had je overrgrootopa je zelfs nog kunnen vertellen.
hee clownquote:Op donderdag 27 december 2018 22:29 schreef TwztId het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geleerd dat 2016 tien jaar geleden was.
tot hyper inflatie tot je ervaringen gaat behoren.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Blijf lekker in je ilussies geloven
Waarom hebben we crypto nodig als de euro en de dollar die rol ook al vervullen...
crypto is totaal overbodig
Mag ik een link naar de chain?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK HERHAAL
Crypto gaat parallel lopen aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Blijf lekker in je ilussies geloven
Waarom hebben we crypto nodig als de euro en de dollar die rol ook al vervullen...
crypto is totaal overbodig
quote:Op donderdag 27 december 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
zie onderstaand
[ afbeelding ]
Haha. Wat een pannenkoek is het ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
On 3 January 2009, the bitcoin network came into existence with Satoshi Nakamoto mining the genesis block of bitcoin
Maar klaasje had al bitcoins in 2008 op plus500 gezien..
Kerel of wij dat niet wisten, op het moment dat het elke minuut in het nieuws was waren de meeste van ons rustig aan het verkopen.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie moeten allemaal je muil houwen
ik heb jullie vorig jaar december gewaarschuwd dat heel die crypto en btc zou instorten
Je korte termijn visie is puik in orde... Je lange termijn visie is compleet ridicuul.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie moeten allemaal je muil houwen
ik heb jullie vorig jaar december gewaarschuwd dat heel die crypto en btc zou instorten
en ondertussen zitten we op -16000
IK voorspel dat we volgend jaar december rond de 800 zitten
zo ik ga even wat anders doen....
quote:Op donderdag 27 december 2018 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij is de reeks zelfs ouder dan dat
Dit is amper 3 jaar geleden, heel wat anders dan 10 jaar vriend. Wat maak jij verder voor achterlijke trades? Je sluit op een koersverschil van 37 cent om 61 cent verlies te maken? Je investeert zo'n $650 om het te verkopen wanneer het nog niet lager dan $649 is gegaan?quote:Op donderdag 27 december 2018 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
zie onderstaand
[ afbeelding ]
Master traderquote:Op donderdag 27 december 2018 22:51 schreef illusions het volgende:
Koers op 19/03/2016 was ongv $1.14 voor een euro, ¤0.61 = ~$0.70 verlies op een koersverschil van $0.28 wil dus zeggen dat ons klaasje 2.5 bitcoin heeft gekocht in 2016, en dit de volgende dag gelijk weer van de hand heeft gedaan.
HAHAHA
Nou ja, afgeleide producten zijn heel vaak niet nodig, maar daar is Wall Street juist goed in natuurlijk, om dingen te verkopen die niet nodig zijn en er bijzonder veel geld voor te kunnen vangen.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:26 schreef KapBak het volgende:
[..]
Bij handel via een custodian kan ook nog steeds gewoon Bitcoin verplaatst worden. Ik zie niet in waarom daarvoor een afgeleid product nodig is.
twitter:sasha35625 twitterde op donderdag 27-12-2018 om 22:30:25Time codes:00:00 GENESIS (private life)02:00 First wave (public life begins)03:17 Second wave (Waves DEX goes live)03:33 Reset all leases @ 46200006:00 Waves NG @ 80500007:37 Unexpected fork @ 2018.06.1108:05 Fair PoS @ 110000008:39 Community Nodes Program @ 2018.09.20 reageer retweet
Dat verklaard wel waarom je zo zuur bent. Als je ter waarde van een straatje oudejaarsloten had gekocht toen had je 57 miljoen binnen geharkt. En je begrijpt er nog steeds geen bal van, bravo.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat verklaard wel waarom je zo zuur bent. Als je ter waarde van een straatje oudejaarsloten had gekocht toen had je 57 miljoen binnen geharkt. En je begrijpt er nog steeds geen bal van, bravo.
Het is Amazon van waardeloze retailer naar succesvolste ondernemingen zien gaan en blijven volhouden dat webshops niet nodig zijn. Gelukkig ben je niet de eerste/enige op deze wereld die dezelfde fout maakt.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:06 schreef TwztId het volgende:
[..]
Master trader
Buy high sell low.
Not bitcoin.quote:
Wellicht als grapje gesproken maar heel erg waar in veel gevallen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eckte toptraders verkopen gewoon niet als ze in de min staan natuurlijk. You can't lose if you don't sell toch!
Uhm, niet echt. Traders cut losses.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wellicht als grapje gesproken maar heel erg waar in veel gevallen.
Ook waar. Maar persoonlijk geeft ik nooit zomaar projecten op die op zich goed lopen maar waar alleen de koers even tegen zit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, niet echt. Traders cut losses.
Dat is/vind ik niet echt traden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ook waar. Maar persoonlijk geeft ik nooit zomaar projecten op die op zich goed lopen maar waar alleen de koers even tegen zit.
Uiteraard veel uitzonderingen daar, traders cut losses
Het komt voort uit de bewering van mensen dat je pas verlies hebt als je met verlies verkoopt. Zolang je het in bezit houdt heb je geen verlies geleden is de gedachtegang.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wellicht als grapje gesproken maar heel erg waar in veel gevallen.
Ik ben geen echte trader, meer holder en dan in stappen verkopen. Stick to the plan zeg maar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is/vind ik niet echt traden.Mij boeit het geen reet wat een project in de toekomst gaat doen, langer dan een paar dagen heb ik coins (vrijwel) nooit.
Het gaat op bij dipjes en dips in de koers, maar een gezonken schip blijft op de boden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt voort uit de bewering van mensen dat je pas verlies hebt als je met verlies verkoopt. Zolang je het in bezit houdt heb je geen verlies geleden is de gedachtegang.
Héél aparte manier van boekhouden wel.
Doe niet aan boxen, belasting over crypto is 23% voor mij dus dikke doei.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben geen echte trader, meer holder en dan in stappen verkopen. Stick to the plan zeg maar.
Deze simpele techniek heeft het uitstekend gedaan, daarbij Daytraden is box 1 hè
Dat klinkt interessant, vertel eens in een notendop hoe dat dan zit?quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Doe niet aan boxen, belasting over crypto is 23% voor mij dus dikke doei.
The ones who burn crosses,quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, niet echt. Traders cut losses.
Trading in the name off!quote:Op vrijdag 28 december 2018 07:05 schreef Zith het volgende:
[..]
The ones who burn crosses,
Are the traders who cut loses.
Come on!
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:06 schreef TwztId het volgende:
[..]
Master trader
Buy high sell low.
Ga nou niet bijdehand doen stelletje clowns...quote:Op donderdag 27 december 2018 23:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat verklaard wel waarom je zo zuur bent. Als je ter waarde van een straatje oudejaarsloten had gekocht toen had je 57 miljoen binnen geharkt. En je begrijpt er nog steeds geen bal van, bravo.
Het is Amazon van waardeloze retailer naar succesvolste ondernemingen zien gaan en blijven volhouden dat webshops niet nodig zijn. Gelukkig ben je niet de eerste/enige op deze wereld die dezelfde fout maakt.
Waar moeten we in investeren Klaasgod?quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ga nou niet bijdehand doen stelletje clowns...
IK heb de afgelopen 25 jaar al een zodanige rendement gehaald daar mogen jullie alleen van hopen
Op dit moment zeg ik Brent Oliequote:Op vrijdag 28 december 2018 08:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar moeten we in investeren Klaasgod?
Die heb ik al. Heb de dip dus meegepakt helaas.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik Brent Olie
Dat is de afgelopen periode zodanig terug gezakt dat ik denk dat je daar spectaculaire winsten mee kan halen het komende jaar
koers nu 53.83
we gaan het zien of ik gelijk ga krijgen
ow okequote:Op vrijdag 28 december 2018 08:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die heb ik al. Heb de dip dus meegepakt helaas.
Ben jij überhaupt al 25 ja?quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ga nou niet bijdehand doen stelletje clowns...
IK heb de afgelopen 25 jaar al een zodanige rendement gehaald daar mogen jullie alleen van hopen
Google: spanje belasting cryptocurrencyquote:Op vrijdag 28 december 2018 02:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant, vertel eens in een notendop hoe dat dan zit?
Waar kan je dat kopen? Olie lijkt mij wel echt toekomst te hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:10 schreef klaasweetalles het volgende:
heb de ruimte in huis niet voor 100 van die vatenquote:Op vrijdag 28 december 2018 08:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen periode zodanig terug gezakt dat ik denk dat je daar spectaculaire winsten mee kan halen het komende jaar
koers nu 53.83
we gaan het zien of ik gelijk ga krijgen
Je kan natuurlijk niet rechtstreeks olie kopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:59 schreef Piva het volgende:
[..]
Waar kan je dat kopen? Olie lijkt mij wel echt toekomst te hebben.
Want je kan in Crypto niet margin traden ?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet rechtstreeks olie kopen
Er wordt gehandeld in onderliggende waarde van olie
Je kan het kopen in de vorm van sprinters, turboos bijvoorbeeld.
Het is een beleggen met zeer hoge risico
Je kan alles kwijt raken wat je inlegt
[ afbeelding ]
zie bovenstaand voorbeeld
je koopt een sprinter of een turboo tegen een bepaalde koers. Als de koers onder het stoploss niveau gaat ben je al je geld kwijt
als je bijvoorbeeld 1000 sprinters koopt van het bovenstaande tegen een koers van 2.50 en de koerst stijgt 0.50 cent en je verkoopt ze weer kan je zo 500 euro winst maken.
Je kan ze bij Binck bank ING kopen bijvoorbeeld.
https://www.ingsprinters.(...)-future/NL0013198203
Maar dit is zeer risicovol.....andere koek dan crypto waar je nog mag hopen dat als een koers daalt je nog mag hopen dat het gaat stijgen. Bij bovenstaande ben je al je geld kwijt als het onder het stoploss niveau komt
Niet voor crypto watjes geschikt denk ik......
Maar je kan het is proberen met een kleine inleg
ALs je heel weinig risico wil lopen dan koop je sprinters die heel ver van de referentie koers afzitten maar dan betaal je natuurlijk wel een hogere prijs voor de sprinter.
Je kan short en long gaan
Hoe dichter de koers bij het stoploss komt hoe minder je sprinter waard wordt
Vaak moet je dan maar snel verkopen om nog wat geld over te houden....
soms staat de koers 0.20-0.50 dat betekent dat de minimum prijs om te verkopen wachten totdat de koers weer 0.50 is. De ING doet weles vreemde dingen met die bied en laat koersen.
Crypto is fake handelquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:35 schreef TwztId het volgende:
[..]
Want je kan in Crypto niet margin traden ?
En aan zo'n sprinter zit fucking 4 euro transactie kosten..
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:55 schreef Zith het volgende:
Als de olie niet in je auto zit dan is het niet van jou
Wacht even, je vertrouwt bitcoin en bitcoin exchanges niet maar raad het nu wel aan om ING sprinters te kopen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan ze bij Binck bank ING kopen bijvoorbeeld.
https://www.ingsprinters.(...)-future/NL0013198203
Bijna 40% van de Nederlandse bevolking heeft een rekening bij de INGquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:58 schreef Piva het volgende:
[..]
Wacht even, je vertrouwt bitcoin en bitcoin exchanges niet maar raad het nu wel aan om ING sprinters te kopen?
ING als in:
‘Zolang je maar genoeg betaalt, is blijkbaar alles toegestaan’ - https://www.nrc.nl/nieuws(...)-toegestaan-a1615511 - De 775 miljoen euro ING schikking
---
bankverzekeraar ING ontvangt een kapitaalinjectie van 10 miljard euro van de Staat - https://www.nu.nl/algemee(...)-overheid-video.html
---
ING miljarden euro’s aan claims tegemoet zien wegens de woekerpolisaffaire.
---
In 2012 betaalde ING in de VS een boete van 619 miljoen dollar omdat het jarenlang de handelssancties met Cuba en Iran had geschonden.
---
Dit ziet er inderdaad uit als een betrouwbaar bedrijf waar je rustig geld kan onderbrengen om vage financiële producten af te kunnen nemen.
Deze man, laat mij een top crypto handelsplatform zien waar ik 8 euro kwijt ben aan koop/verkoop ongeacht de grootte van je order.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Crypto is fake handel
Bij crypto zijn de transactie kosten vaak nog hoger
Bij Binck bank hoef je geen transactie kosten te betalen op hun eigen uitgegeven turboos.
En sinds wanneer geeft dat iets aan over de betrouwbaarheid van de partij?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bijna 40% van de Nederlandse bevolking heeft een rekening bij de ING
Zo goed als 100% van de Nederlandse bevolking heeft een zorgverzekering, maar niet iedereen wil em hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bijna 40% van de Nederlandse bevolking heeft een rekening bij de ING
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
Deze man, laat mij een top crypto handelsplatform zien waar ik 8 euro kwijt ben aan koop/verkoop ongeacht de grootte van je order.
Nee bij binck betaal je al genoeg aan service fees, aandelen, opties en futures.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En sinds wanneer geeft dat iets aan over de betrouwbaarheid van de partij?
Er hadden ook gruwelijk veel mensen geld in Bitconnect zitten
Of meer in lijn: Icesave
What the fuck moet dit allemaal voorstellenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zo goed als 100% van de Nederlandse bevolking heeft een zorgverzekering, maar niet iedereen wil em hebben.
Zelfde geldt voor banken, je word verplicht.
Iemand vroeg je alleen waar hij olie kon kopen, en hij was nog sarcastisch ook droplulquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
What the fuck moet dit allemaal voorstellen
Iemand vraagt mij iets over handelen in olie en ik krijg nu allemaal shit over betrouwbaarheid van banken en transactiekosten....
[ afbeelding ]
Gifje is ook wel van een betrouwbaar persoonquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand vraagt mij iets over handelen in olie en ik krijg nu allemaal shit over betrouwbaarheid van banken en transactiekosten....
[ afbeelding ]
ga gewoon wegquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wil Harvard je al als professor ?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is dit familie van Shania?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:43 schreef MaGNeT het volgende:
“Never argue with stupid people on the internet, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
― Mark Twain
[ afbeelding ]
Ik neem bijna nooit iets op, en als ik dat doe dan max. 1500¤ (hoger wordt aangegeven) wat cash op mijn bankrekening wordt gestort via zo'n pipo van LocalBitcoins, meestal via een Chinees op de Canarische eilanden. Geen paper trail en geen belasting betalen dus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 02:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant, vertel eens in een notendop hoe dat dan zit?
Ja samenwerken. Dat er nog steeds waarde gehecht wordt aan dat samenwerken waar je helemaal dood mee wordt gegooid. Samenwerken met die samenwerken met y. Mcdonalds, bmw. Stelt allemaal geen drol voor.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Soren het volgende:
[..]
ASIAN DEVELOPMENT BANK
BÂLOISE HOLDING AG
BANCO SANTANDER
BANK SINOPAC CORP.
CENTRAL BANK OF SWEDEN
DEN NORSKE BANK ASA
DEUTSCHE BANK
OK BLOCKCHAIN CAPITAL
OUTLIER VENTURES
VITO VENTURES
WIRECARD AG
APPG
BUNDESBLOCK
BÜNDNIS90/DIE GRÜNEN
EU BLOCKCHAIN FORUM
EUROPEAN COMMISSION
IEEE
NORDIC IMPACT
OBJECT MANAGEMENT GROUP
REFUNITE
TRUSTED IOT ALLIANCE
UNITED NATIONS (UNOPS)
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het is om aan te duiden dat er ook grote partijen in crypto zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef SOG het volgende:
[..]
Ja samenwerken. Dat er nog steeds waarde gehecht wordt aan dat samenwerken waar je helemaal dood mee wordt gegooid. Samenwerken met die samenwerken met y. Mcdonalds, bmw. Stelt allemaal geen drol voor.
twitter:sasha35625 twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 12:35:25$Waves 2018 https://t.co/GW3xRjQ1E2 reageer retweet
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:36:48GroenLinks, Denk, SP, D66 en de PvdA niet te spreken over het gebrek aan diversiteit op het hoofdkantoor van Waves Platform https://t.co/RoOQBCCn4m reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:40:00Sylvana Simons roept op tot een boycot van Waves Platform https://t.co/vKhRhUzay0 reageer retweet
familiefoto van Sasha?quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:15 schreef chroestjov het volgende:
Waves wordt steeds belangrijker.[ afbeelding ]twitter:sasha35625 twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 12:35:25$Waves 2018 https://t.co/GW3xRjQ1E2 reageer retweet
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:36:48GroenLinks, Denk, SP, D66 en de PvdA niet te spreken over het gebrek aan diversiteit op het hoofdkantoor van Waves Platform https://t.co/RoOQBCCn4m reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:40:00Sylvana Simons roept op tot een boycot van Waves Platform https://t.co/vKhRhUzay0 reageer retweet
Er zijn geen negers in Moskouquote:Op vrijdag 28 december 2018 14:15 schreef chroestjov het volgende:
Waves wordt steeds belangrijker.[ afbeelding ]twitter:sasha35625 twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 12:35:25$Waves 2018 https://t.co/GW3xRjQ1E2 reageer retweet
WAT? Sylvana Simons moet d'r grote kutsmoel eens een keer houden. Waarom wil ze Waves nou weer boycotten? Die link gaat naar een heel ander artikel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 14:15 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
WAT? Sylvana Simons moet d'r grote kutsmoel eens een keer houden. Waarom wil ze Waves nou weer boycotten? Die link gaat naar een heel ander artikel.
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:40:00Illusions woont samen met Sinterklaas, gaat samen in crypto. https://t.co/vKhRhUzay0 reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:40:00Illusions woont samen met Sinterklaas, gaat samen in crypto. https://t.co/vKhRhUzay0 reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
WAT? Sylvana Simons moet d'r grote kutsmoel eens een keer houden. Waarom wil ze Waves nou weer boycotten? Die link gaat naar een heel ander artikel.
Shit. Point taken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 13:40:00Illusions woont samen met Sinterklaas, gaat samen in crypto. https://t.co/vKhRhUzay0 reageer retweet
We zijn aan het uit bottommen voordat we de rally hervatten.quote:
Als dit een double top betreft, dan zijn we voorlopig nog niet outbottomed;quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zijn aan het uit bottommen voordat we de rally hervatten.
Wat is een 'double top'?quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als dit een double top betreft, dan zijn we voorlopig nog niet outbottomed;
[ afbeelding ]
2e keer rejection op de prijs, which indicates dat de resistance te hard is en 2 tests op dat level dus niet erdoor kwamen, is een indicator voor bear.quote:
Het is zoveel meer dan enkel dat!quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2e keer rejection op de prijs, which indicates dat de resistance te hard is en 2 tests op dat level dus niet erdoor kwamen, is een indicator voor bear.
Beter wacht je tot de volgende crisis. Al voortekenen zijn er dat het niet lang meer gaat duren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ow oke
bij kopen?
Maar er is deze week zoveel gezakt waarvan ik denk dat het weer gaat opveren
AEX sowieso bijna 100 punten ten opzichte van een paar maanden geleden
Alle kerstdiners zijn nu achter de rug, ben er ook wel beetje klaar meequote:
komt omdat je rekt bent.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:11 schreef KapBak het volgende:
En opvallend minder vragen over Bitcoin/crypto gehad dan vorig jaar
Lekker HIGH FAT EN LOW CARB eten johquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:10 schreef KapBak het volgende:
[..]
Alle kerstdiners zijn nu achter de rug, ben er ook wel beetje klaar mee
Denk dat ik de komende week vegetariër wordt want zoveel vlees gegeten... dat kan niet goed zijn
Ik weet niet wat dit isquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:12 schreef aTypisch het volgende:
Lekker HIGH FAT EN LOW CARB eten joh
Geen mihoen?quote:
Gekscherend uiteraard.quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:19 schreef recursief het volgende:
Kwa, was dat niet de intelligentste user van Fok?
echt bearish iddquote:Op vrijdag 28 december 2018 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2e keer rejection op de prijs, which indicates dat de resistance te hard is en 2 tests op dat level dus niet erdoor kwamen, is een indicator voor bear.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:16 schreef woxxel het volgende:
Je verwacht niet dat het er zo ook nog achteraan gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |