hoeveel is een paar uurtjes?quote:Op maandag 24 december 2018 20:30 schreef Qverath het volgende:
De lol is er al jaren van af maar ms luisteren we nog weer ff een paar uurtjes.
Alles goed met Koen?quote:
Net zo lang tot ik me weer ga ergeren aan het eeuwige tussenmuziekje, de tenenkrommende luisteraarverhaaltjes, de muziek die er niet in thuis hoortquote:
Ergeren is ongeveer half the fun van de top 2000!quote:Op maandag 24 december 2018 20:34 schreef Qverath het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik me weer ga ergeren aan het eeuwige tussenmuziekje, de tenenkrommende luisteraarverhaaltjes, de muziek die er niet in thuis hoort
Tegenwoordig heb je die 1e 2 al bijna niet meer.quote:Op maandag 24 december 2018 20:34 schreef Qverath het volgende:
[..]
Net zo lang tot ik me weer ga ergeren aan het eeuwige tussenmuziekje, de tenenkrommende luisteraarverhaaltjes, de muziek die er niet in thuis hoort
ow dus je blijft wel effe:)quote:Op maandag 24 december 2018 20:34 schreef Qverath het volgende:
[..]
Precies. Vroeger was het beter hoor je vaak.quote:Op maandag 24 december 2018 20:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ergeren is ongeveer half the fun van de top 2000!
Het is ernstig gesteldquote:Op maandag 24 december 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon geen Leo Sayer in de lijst
Angel of Death staat er toch wel in?quote:Op maandag 24 december 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon geen Leo Slayer in de lijst
Op 666 / 3quote:Op maandag 24 december 2018 20:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Angel of Death staat er toch wel in?
dat is iedereen alweer vergeten inderdaad...quote:Op maandag 24 december 2018 20:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies. Vroeger was het beter hoor je vaak.
Terwijl 10 jaar geleden de rage begon dat werkelijk alles uit Volendam de lijst binnen kwam.
En terecht... niemand heeft tijd voor zoveel negativiteit in hun levenquote:Op maandag 24 december 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is iedereen alweer vergeten inderdaad...
Is er wat veranderd? Vorig jaar ook vrijwel niks gehoord.quote:Op maandag 24 december 2018 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je die 1e 2 al bijna niet meer.
Het 3e daarentegen..
Er is alleen nog een nieuwe versie van de tune aan het begin, verder geen tussenmuziekjes meer. En de verhalen zijn ook al behoorlijk in aantal afgenomen.quote:Op maandag 24 december 2018 20:41 schreef Qverath het volgende:
[..]
Is er wat veranderd? Vorig jaar ook vrijwel niks gehoord.
Ze lazen gewoon mee in dit topicquote:Op maandag 24 december 2018 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is alleen nog een nieuwe versie van de tune aan het begin, verder geen tussenmuziekjes meer. En de verhalen zijn ook al behoorlijk in aantal afgenomen.
Allemaal overgenomnen door de Evergeen top 1000 op Radio 5.
En die lijst lijkt ws op de eerste 5 jaar top2000.quote:Op maandag 24 december 2018 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is alleen nog een nieuwe versie van de tune aan het begin, verder geen tussenmuziekjes meer. En de verhalen zijn ook al behoorlijk in aantal afgenomen.
Allemaal overgenomen door de Evergeen top 1000 op Radio 5.
vervangen door Lil Kleinequote:Op maandag 24 december 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Enige kleine die er in staat is Kleine Jongen van Hazes..quote:
De wetten van de lijst.quote:Op maandag 24 december 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kut wetten ook altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |