ja een hele goede....quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh is er een DJ tussen 12 en 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
3FM achternaquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierom begint de Top 2000 dus om 8 uur. Het moet ook steeds gekker he
Nee hoor, dit nummer duurt nog wel even.quote:
Heb je er een beetje zin in?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, dit nummer duurt nog wel even.
Allemaal toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je er een beetje zin in?!?!?!?!?
Ja.quote:
Ik ruik de oliebollen al.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zwaaien Womack and Womack uit voor deze editie, dat gaat dan wel weer hard.
Ach, zolang je je er maar bij neer kan leggen dat het een lijst van iedereen is, komt het wel weer goed. Dan kan ik me verbazen over enkele posities maar het blijft gewoon heel magisch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal toch.
Wel iets minder dan voorgaande jaren.
Als ik dat nou bij elk nr vraag dan levert ons dat lig 2000 posts extra op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |