Ja, mede omdat in die top 2000 heel veel ( klassieke ) hits staan die je toch al kan dromen.quote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef Norrage het volgende:
Dat mensen überhaupt nog naar de top 2000 luisteren
eensquote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef Norrage het volgende:
ik kijk even een uurtje naar die cam voor de fun. Ik ken ook gewoon nummers niet. Pink-What about us... En dat op nummer 274....quote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef Norrage het volgende:
true en het lijkt allemaal op elkaar.quote:Op maandag 31 december 2018 10:04 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken zoveel mensen die helemaal idolaat van guns 'n roses zijn, maar ik hoor het gewoon niet. Op een paar singles na, is het toch gewoon zoutloos
Zet het zelf ( muv Welcome to The Jungle ) nooit op, maar als het onaangekondigd voorbijkomt kan ik er wel mee leven.quote:Op maandag 31 december 2018 10:04 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken zoveel mensen die helemaal idolaat van guns 'n roses zijn, maar ik hoor het gewoon niet. Op een paar singles na, is het toch gewoon zoutloos
Dit dusquote:Op maandag 31 december 2018 10:27 schreef Handleiding het volgende:
Springsteen... daar heb ik helemaal niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |