Je staat erbijquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zo das snel!
Edit: we postten tegelijk 😆
Wil je mij erbij zetten?
5622 Eindhoven
Maakt niet uit, denk dat ik het er ok ingezet heb, wacht ff 2 min nog want duurt even voor google alles bijwerkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben 'n muts ook: m'n user name is Mevrouw_voor_jou
En niet 5622, das m'n postcode.
Troosteloos stuk Amsterdam.quote:
Ga zelf ergens anders mekkeren man.quote:
Officiële vraag dit? Want kan, maar weet even niet wat ik serieus moet nemen?quote:
Ach, dat valt allemaal best mee. Het woont goedkoop, kan praktisch voor de deur parkeren, woon aan een parkje en een binnentuin, op loopafstand van station Sloterdijk, rijd zo de A10 op als ik ergens met de auto moet zijn en met een minuut of 10/15 fietsen ben ik in het centrum.quote:
Op eigen grond rondom mijn eigen huis lopen, 1500m2 grond en een grote schuurquote:
so ist das. Vrijstaand op 3000m2 grond met eigen bos, russische blokhut (volwaardig gastenverblijf) en mega vergezichten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op eigen grond rondom mijn eigen huis lopen, 1500m2 grond en een grote schuur
Als mijn butler niet al 3000m2 jachtgrond voor zijn privé heeft dan heb ik geen interesse.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
so ist das. Vrijstaand op 3000m2 grond met eigen bos, russische blokhut (volwaardig gastenverblijf) en mega vergezichten.
Jachtgrond gaat in hectares. 3000m2 daar heb je niks aan. Jammer joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 07:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als mijn butler niet al 3000m2 jachtgrond voor zijn privé heeft dan heb ik geen interesse.
Zo veel gun ik mijn butler nou ook weer niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jachtgrond gaat in hectares. 3000m2 daar heb je niks aan. Jammer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |