Wel jammer dat Wijk het feest had afgelast.quote:Op maandag 24 december 2018 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel pal ernaast
Wel leuk om Wijk zo op tv te zienze liepen vlak langs het huis van mijn ouders maar mijn vader had geen zin om even te gaan kijken
welkom terugquote:Op maandag 24 december 2018 17:44 schreef wisselstroompje het volgende:
Zo ook ik kijk weer verder met in mijn beeld mark en Ramon
Ik hoor na jouw comment ook pedigroove erinquote:Op maandag 24 december 2018 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, dat is het natuurlijkIk versta dus echt dat niet
Zal komen door het ontvangst in die tunnel denk ikquote:Op maandag 24 december 2018 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
zowel NPO3 extra stream als webcamstream haperen, ga het nu ff in de app proberen denk ik
neh, ligt aan mn internet denk ik...quote:Op maandag 24 december 2018 17:48 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Zal komen door het ontvangst in die tunnel denk ik
Op de tv haperde die ookquote:Op maandag 24 december 2018 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neh, ligt aan mn internet denk ik...
zelfde, net als de cameraman, de beveiliging en de rode kruis ehboquote:Op maandag 24 december 2018 17:52 schreef PjotterFRL het volgende:
Lopen die producers nou dezelfde aantal kilometers als de dj's? Of zitten die soms in de bus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |