WHO THE FUCK AR DAT.quote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er kijken nog mensen naar Studio Voetbal
Braddie van Barneveld.quote:Op zondag 23 december 2018 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney die al 6x social media en appjes heeft afgezworen
Ik ga ook ff kijken.quote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan schenkt hij ook nog heel zuinige glazenquote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
ROT OP GALL & GALL-ACTEUR DIE NET DOET ALSOF IE VERSTAND HEEFT VAN WIJN
Vanaf januari iedere avond bord op schoot Eredivisie samenvattingen, direct aansluitend VTBL en dan even wachten op Studio Voetbal.quote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet nodig, hij heeft de hartstilstand overleefd.quote:Op zondag 23 december 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Lewis gewonnen en anderson verloren?
Ik mag hopen dat iemand een ambulance heeft gestuurd richting yannick?
Zijn tweet viel wat tegenquote:Op zondag 23 december 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Die hebben hem gered van zijn hartaanvalquote:Op zondag 23 december 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Misschien ga ik dat VTBL één keer kijken om te zien hoe kut het is.quote:Op zondag 23 december 2018 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vanaf januari iedere avond bord op schoot Eredivisie samenvattingen, direct aansluitend VTBL en dan even wachten op Studio Voetbal.
En er zijn dus mensen die dit schema echt aan gaan houden. Koekoek.
Dit is ook niks.quote:
zou het KNKR zijn?quote:Op zondag 23 december 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat VTBL één keer kijken om te zien hoe kut het is.
Nog liever dan naar die debielen van VIquote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Praatprogrammas over sportquote:Op zondag 23 december 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |