Cross - Van Gerwen finale een optie?quote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef Max23 het volgende:
Cross gaat de finale met twee vingers in de neus halen met zijn schema
BACK TO BACK.quote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef Max23 het volgende:
*betaaldquote:Op zondag 23 december 2018 23:06 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijgen ze er wel voor betaalt om te doen alsof ze het beter weten
Ik kan het niet serieus nemen. Net zoals wanneer Verbeek weer eens zijn mond opentrekt.quote:Op zondag 23 december 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus een oude topverdediger mag het dan alleen hebben over verdedigende spelers en de oud-aanvallers over de aanvallende spelers? Dat vind ik onzin hoor.
Als ze maar iets zinnigs te melden hebben, en ik vind Kees wel prima in zijn teksten.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cross - Van Gerwen finale een optie?
Smith kan 'm nog dwarszitten in de halve.quote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef Max23 het volgende:
Vraag en aanbod.quote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
*betaald
Ja, wie verzint dat? Wat zou het mij moeten boeien wat een of andere nobuddie van de overtreding van een Excelsior-speler vond?
[..]
Ik kan het niet serieus nemen. Net zoals wanneer Verbeek weer eens zijn mond opentrekt.
Caballito? Hoorde het niet goedquote:
Kwart finale zou dat zijn danquote:Op zondag 23 december 2018 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Smith kan 'm nog dwarszitten in de halve.
En Dimitri in de kwartfinale?quote:Op zondag 23 december 2018 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Smith kan 'm nog dwarszitten in de halve.
Dat wordt maar weer de slurf uit de broek halen.quote:
Onderschat VDB4 nietquote:Op zondag 23 december 2018 23:08 schreef Max23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |