De vraag werd gesteld: hoe het je vergaat , het met je gaat. Of zie/lees ik dat verkeerd ?quote:
Hoe het nu op dit moment met je gaat, niet hoe het 'iedere dag' met je gaat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:37 schreef cempexo het volgende:
[..]
De vraag werd gesteld: hoe het je vergaat , het met je gaat. Of zie/lees ik dat verkeerd ?
quote:
Relatie is overquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 december 2018 06:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
OT: ben jarig, maar zo voel ik me niet. Voelt alsof ik 86 wordt ipv 26. Maargoed gaan er toch maar even proberen wat van te maken vandaag.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 december 2018 06:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
OT: ben jarig, maar zo voel ik me niet. Voelt alsof ik 86 wordt ipv 26. Maargoed gaan er toch maar even proberen wat van te maken vandaag.
Wat zijn je plannen voor vandaag?quote:Op zondag 30 december 2018 06:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb tegen m'n zin in toch nog 24 mensen uitgenodigd. Dacht dat dat toch beter zou zijn dan hele dag alleen op de bank. Gelukkig zijn ze wel allemaal op de hoogte van m'n ongeluk en dat het zelf bediening is vandaag.quote:Op zondag 30 december 2018 06:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |