SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Maar rollade is ook gewoon lekker.quote:Op zondag 23 december 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog eten. Een pré-kerstdiner. Zowel ik als mijn man hebben gisteren boodschappen gedaan en zijn allebei met een rollade thuisgekomen![]()
Kleine miscommunicatie.
Dus vanavond de eerste rollade en 2e kerstdag weer
Ik zou maar oppassen, voor je het weet ben je zelf een rollade!quote:Op zondag 23 december 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog eten. Een pré-kerstdiner. Zowel ik als mijn man hebben gisteren boodschappen gedaan en zijn allebei met een rollade thuisgekomen![]()
Kleine miscommunicatie.
Dat is gewoon waarquote:Op zondag 23 december 2018 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar rollade is ook gewoon lekker.
quote:Op zondag 23 december 2018 19:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, voor je het weet ben jezelf een rollade!
quote:Op zondag 23 december 2018 19:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, voor je het weet ben je zelf een rollade!
Koud op brood is ook lekker.quote:Op zondag 23 december 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
Kleine miscommunicatie.
in van die lingerie van Marlies Dekkers met van die touwtjes overalquote:Op zondag 23 december 2018 19:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, voor je het weet ben je zelf een rollade!
klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2018 19:40 schreef brother52 het volgende:
Vers gegrilde kiprollade van de markt wanneer je om 8 uur 's ochtends de kroeg uit komt.![]()
Soms kan je niet touwtjes genoeg hebben...quote:Op zondag 23 december 2018 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in van die lingerie van Marlies Dekkers met van die touwtjes overal
quote:Op zondag 23 december 2018 19:52 schreef D. het volgende:
"Macklemore & Ryan Lewis ft. Mary Lambert - Same Love"
Ik hoor Thrift shop
Soms kan je beter geen lingerie dragen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms kan je niet touwtjes genoeg hebben...
Jij mag graag de touwtjes zelf in handen hebben...quote:Op zondag 23 december 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms kan je beter geen lingerie dragen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 23 december 2018 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag graag de touwtjes zelf in handen hebben...
Ik had niet anders verwacht met de Kerstmuziek.quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan het kerstverhaal voorgelezen door de familie Peace...
Nu wel de echte?quote:
Hij heeft net al een uur kerstmuziek gehoord. Ik ben bezig met de surprises. Al 2 klaar!quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft net al een uur kerstmuziek gehoord. Ik ben bezig met de surprises. Al 2 klaar!
Deze kinderen waren te jong voor de nachtmis.quote:Op zondag 23 december 2018 20:11 schreef livelink het volgende:
Oh jee, ik heb de nachtmis lang geleden in de ban gedaan.
Ik vroeg net of ze dit liedje ook nog op school leren. Ik kreeg maar een vage reactie.quote:
Ik hou ervanquote:Op zondag 23 december 2018 20:11 schreef peaceman het volgende:
Gouden Nachtegaaltjes - Er Is Een Kindeke Geboren Op D'aard
Een kind kan voor de kerkvoorgangers niet jong genoeg zijn voor de nachtmis.quote:Op zondag 23 december 2018 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kinderen waren te jong voor de nachtmis.
er komen nog meer suggesties hoorquote:
Pumpkins hoor je eerst te smashenquote:
Je gebruikt hem gewoon als excuus voor jouw kerstliedjes fetisj...quote:Op zondag 23 december 2018 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vroeg net of ze dit liedje ook nog op school leren. Ik kreeg maar een vage reactie.
ja maar dan krijg je enkel saus...quote:Op zondag 23 december 2018 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pumpkins hoor je eerst te smashen
quote:Op zondag 23 december 2018 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
er komen nog meer suggesties hoor
Dat is niet nodig. Ik durf er wel voor uit te komen.quote:Op zondag 23 december 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gebruikt hem gewoon als excuus voor jouw kerstliedjes fetisj...
Nee hoor. Vroeger zag ik de nachtmis als de ultieme beloning voor het hele jaar naar de kerk gaan. En toen kreeg ik ineens door dat mensen die nooit naar de kerk gingen wel naar de nachtmis gingen, waardoor er voor mij vaak niet eens meer plaats was en ik achterin moest staan.quote:Op zondag 23 december 2018 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kinderen waren te jong voor de nachtmis.
Sorry, sla ik ook over.quote:
Welnee... uitje, bouillon, kruiden, een pepertje erdoor, dot creme fraiche er op en je hebt een prima soepje.quote:Op zondag 23 december 2018 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je enkel saus...
Je moet eens een DNA test doen, samen met Diaan...quote:Op zondag 23 december 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, sla ik ook over.
Ben benieuwd naar de rest van de voorgerechten.
Mm, lekkerquote:
Kijk... meloen met ham.quote:Op zondag 23 december 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
Happy Mondays - Step On [Twistin' My Melon with raw ham Mix]
Meloen met rauwe ham kan in ieder geval niet fout gaan en wordt door iedereen gewaardeerd.quote:Op zondag 23 december 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
Happy Mondays - Step On [Twistin' My Melon with raw ham Mix]
Heb twee keer met de buren een nachtmis bezocht, uit beleefdheid.quote:Op zondag 23 december 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Vroeger zag ik de nachtmis als de ultieme beloning voor het hele jaar naar de kerk gaan. En toen kreeg ik ineens door dat mensen die nooit naar de kerk gingen wel naar de nachtmis gingen, waardoor er voor mij vaak niet eens meer plaats was en ik achterin moest staan.
Dat vond ik zo ontzettend oneerlijk dat ik daarna nooit meer naar de nachtmis ben gegaan. Hypocriete boel. In plaats daarvan ging ik uit protest naar de oecumenische dienst van 22.00 die niks feestelijks had
Hoe denken ze over gerookte zalm?quote:Op zondag 23 december 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Meloen met rauwe ham kan in ieder geval niet fout gaan en wordt door iedereen gewaardeerd.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:29 schreef ToT het volgende:
Bijna net zo interessant als ons diner vanavond:
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook maar een paar hapjes gegeten. Je zit letterlijk vel van botten af te knagen.quote:
Ik ga met je meequote:
Als het gaat om vis, ben ik de enige echte liefhebber.quote:Op zondag 23 december 2018 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe denken ze over gerookte zalm?
Wat is het?quote:Op zondag 23 december 2018 20:29 schreef ToT het volgende:
Bijna net zo interessant als ons diner vanavond:
[ afbeelding ]
Gerookte zalm lust ik ookquote:Op zondag 23 december 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het gaat om vis, ben ik de enige echte liefhebber.
Ik denk dat het voorgerecht avocado's worden. Voor mij gevuld met zalm of garnaaltjes en voor de rest gevuld met roomkaas.
dapper dat je het hebt geprobeerdquote:Op zondag 23 december 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook maar een paar hapjes gegeten. Je zit letterlijk vel van botten af te knagen.De saus was lekker, maar verder....
Gelukkig had mijn vrouw de nageltjes er wel af gesneden!
ach die kun je vast ook wel eten..quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach die kun je vast ook wel eten..
ik bedoel nachtegaaltjesquote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
Gouden Nachtegaaltjes - Midden In De Winternacht
Ja ik heb zwarte schorpioen, sprinkhanen, meelwormen, complete kikkertjes (met kop en ingewanden), pad en nog veel meer gegeten, maar sinds ik zeekomkommer heb gegeten is het avontuurlijke wat betreft eten wel een stuk verminderd. Dat was gewoon een ranzige ervaring, ook al was de smaak niet verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2018 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dapper dat je het hebt geprobeerd
Zonde, anders had ik nog wel een leuk voorgerecht voor je geweten. Nog best simpel te maken ook.quote:Op zondag 23 december 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het gaat om vis, ben ik de enige echte liefhebber.
Kan ook prima met rauwe ham.quote:Ik denk dat het voorgerecht avocado's worden. Voor mij gevuld met zalm of garnaaltjes en voor de rest gevuld met roomkaas.
In een toko in Emmen. Daar hebben we ook een Aziatische bezem gehaald (werkt veel fijner), reusachtige garnalen die veel goedkoper zijn als bij de Lidl, een aantal aparte soorten groente (bitter melon, okra enz) en nog wel meer dingetjes.quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
Tot nog toe vallen alle suggesties van Sjef van Oekel af
hmmm, dat is nog wel een idee voor eerste kerstdag.quote:Op zondag 23 december 2018 20:37 schreef peaceman het volgende:
Sjef van Oekel - Zuurkool met vette jus
Ik dacht even dat jullie de Aziatische bezem gebruikten voor het etenquote:Op zondag 23 december 2018 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In een toko in Emmen. Daar hebben we ook een Aziatische bezem gehaald (werkt veel fijner), reusachtige garnalen die veel goedkoper zijn als bij de Lidl, een aantal aparte soorten groente (bitter melon, okra enz) en nog wel meer dingetjes.
Een geurtje doet het altijd toch?quote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
@livelink... weet jij nog een leuk cadeautje voor een 17-jarig meisje? De vriendin van Twan komt misschien morgenavond hier slapen en 1e kerstdag hebben wij cadeautjes onder de boom. Ik vind het lullig als er voor haar niets ligt. Al heeft Twan wel iets voor haar gekocht.
plunder de accessoire-afdeling van de Primarkquote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
@livelink... weet jij nog een leuk cadeautje voor een 17-jarig meisje? De vriendin van Twan komt misschien morgenavond hier slapen en 1e kerstdag hebben wij cadeautjes onder de boom. Ik vind het lullig als er voor haar niets ligt. Al heeft Twan wel iets voor haar gekocht.
sjo ko la dequote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Dat krijgt ze al van Twan.... ik wilde een Douglas bon doen, maar die heeft ze gisteren ook al gekregen. Ze was afgelopen woensdag ook nog jarig.quote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Een geurtje doet het altijd toch?
Het gaat om het idee.
Daar komt ze dus niet....quote:Op zondag 23 december 2018 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
plunder de accessoire-afdeling van de Primark
Een 18 volt DeWalt klopboormachine?quote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn dochter vond zo'n aromabrander met wat wax melt wel erg leuk.quote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Heel praktisch allemaalquote:Op zondag 23 december 2018 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 18 volt DeWalt klopboormachine?
Een leuke bank van de Ikea?
Een nieuwe grasmaaier?
Ow zo’n aromabrander is wel erg leuk. Ze heeft net een nieuwe kamer. Van Rituals is ze volgens mij niet zo’n fan.quote:Op zondag 23 december 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter vond zo'n aromabrander met wat wax melt wel erg leuk.
En een body mist van rituals is voor haar ook altijd een aanrader.
Whehe!quote:
Een big mac voor kerst vind ik ook wel lekker eigenlijk.quote:
Dat lijkt me ook wel.quote:Op zondag 23 december 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Choco werkt niet?
Dacht dat dat alle vrouwen bedwelmde
Mini-ToT ook al, das rap.quote:Op zondag 23 december 2018 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
We hebben hier allerlei kerstcadeau's liggen voor elkaar, voor Mini-ToT, mijn moeder, mijn broer en zijn vriendin, maar dan wel in een iets andere budget dan de dingen die ik net opnoemde!
Zijzelf hebben ook van alles gekocht.
Ik heb haar nog nooit chocolade zien eten. Ja een of twee m&m’s. Dat houdt niet over.quote:Op zondag 23 december 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Choco werkt niet?
Dacht dat dat alle vrouwen bedwelmde
Big Tasty!quote:Op zondag 23 december 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Een big mac voor kerst vind ik ook wel lekker eigenlijk.
Een krop sla dan.quote:Op zondag 23 december 2018 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit chocolade zien eten. Ja een of twee m&m’s. Dat houdt niet over.
ja maar dat is geen artiestquote:
ze komt slapen, ze gaan haar niet vastschroeven in de blokhutquote:Op zondag 23 december 2018 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 18 volt DeWalt klopboormachine?
Een leuke bank van de Ikea?
Een nieuwe grasmaaier?
Wel tofquote:Op zondag 23 december 2018 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan hij nu al zelf kadootjes inpakken? Kind ontwikkelt zich echt razendsnel he?
quote:Op zondag 23 december 2018 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze komt slapen, ze gaan haar niet vastschroeven in de blokhut
Leukquote:Op zondag 23 december 2018 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
We hebben hier allerlei kerstcadeau's liggen voor elkaar, voor Mini-ToT, mijn moeder, mijn broer en zijn vriendin, maar dan wel in een iets andere budget dan de dingen die ik net opnoemde!
Zijzelf hebben ook van alles gekocht.
Doe je zelf een lang weekend ergens naar toe cadeau.quote:Op zondag 23 december 2018 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
o.a. een Duplo speelgoedtreintje en een 18v afstandsbedienbare terreinwagen die 20 km/uur kan......maar papa moet die wel af en toe van hem kunnen lenen!quote:
We have a winnerquote:Op zondag 23 december 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je zelf een lang weekend ergens naar toe cadeau.
Thuisblijvende tieners vinden dat geweldig!
oh, lust ze ook niet zoveel? Dan past ze prima in de familiequote:Op zondag 23 december 2018 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit chocolade zien eten. Ja een of twee m&m’s. Dat houdt niet over.
Dat is dan meer een cadeau voor Twan dan voor haar.quote:Op zondag 23 december 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 december 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bedoeling was dat jij kon spelenquote:Op zondag 23 december 2018 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
o.a. een Duplo speelgoedtreintje en een 18v afstandsbedienbare terreinwagen die 20 km/uur kan......maar papa moet die wel af en toe van hem kunnen lenen!
Kostte maar ¤18 terwijl ik datzelfde model ooit online voor ¤140 gezien heb.
De bedoeling is dat ik m'n acion camera er op ga zetten en dat mini-ToT er dan achteraan gaat hobbelen!Alleen heb ik inmiddels begrepen dat er geen langzame setting op zit en ik denk niet dat mini-ToT 20 km/u kan kruipen!
![]()
![]()
Ze lust juist alllesquote:Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, lust ze ook niet zoveel? Dan past ze prima in de familie
Die eten de kerstdagen gewoon helemaal niks en compenseren dat met wat deuntjes over eten en surprises met gedichten...quote:Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, lust ze ook niet zoveel? Dan past ze prima in de familie
quote:Op zondag 23 december 2018 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
o.a. een Duplo speelgoedtreintje en een 18v afstandsbedienbare terreinwagen die 20 km/uur kan......maar papa moet die wel af en toe van hem kunnen lenen!
Kostte maar ¤18 terwijl ik datzelfde model ooit online voor ¤140 gezien heb.
De bedoeling is dat ik m'n acion camera er op ga zetten en dat mini-ToT er dan achteraan gaat hobbelen!Alleen heb ik inmiddels begrepen dat er geen langzame setting op zit en ik denk niet dat mini-ToT 20 km/u kan kruipen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2018 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eten de kerstdagen gewoon helemaal niks en compenseren dat met wat deuntjes over eten en surprises met gedichten...
quote:Op zondag 23 december 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
Ernst, Bobby en de rest - Mijn konijn
Ik heb ook gedichten gemaakt voor de cadeau's die ik voor iedereen gekocht heb.quote:Op zondag 23 december 2018 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk
Wij hebben wel wat voor de kinderen gekocht en dat ligt onder de boom.
Bij mijn ouders trekken we altijd lootjes met mijn broer en zijn gezin. En dan maken we surprises en gedichten erbij. Dat doen we dan 2e Kerstdag...
quote:Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan meer een cadeau voor Twan dan voor haar.Hij krijgt al genoeg.
Best lastig. Ik ken haar ook nog niet goed genoeg om het goed te weten. Ik app haar moeder denk ik ook maar even voor een idee.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
De bedoeling was dat jij kon spelen
Tof!quote:Op zondag 23 december 2018 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
M'n pa speelt met vliegtuigjes die >300 km/u gaan.
Leuk speelgoed voor volwassenen
is ook leukquote:Op zondag 23 december 2018 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vond ze altijd erg leuk. Ik ben meerdere keren met de jongens geweest. Ik denk zelfs dat ik het leuker vond dan zij.
Levend valt het voor mij af, inderdaad.quote:
Samen met mn oom heeft ie echt een straalmotor gebouwd, en dat gaat echt hard.quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Samen met mn oom heeft ie echt een straalmotor gebouwd, en dat gaat echt hard.
Hen 1x zo'n vliegtuig zien crashen, en de onderdelen lagen weid verspreid.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!
Doet me denken aan m'n hamster van een aantal jaren geleden!
[ afbeelding ]
Mag bijna nergens meer, vliegt nu vooral in Duitsland.quote:
Snap ik ja. Ik zat er ooit aan te denken een drone/quadcopter te kopen (DJI Phantom of zo), maar ten eerste is dat toch wel wat prijzig en ten tweede als je op de landkaart kijkt waar je er mee mag vliegen: laat dan maar. Daarbij heb je in Nederland volgens mij ook niet zo heel gek veel interessants wat je er mee kan filmen en om zoiets op vakantie mee te nemen, dan neem ik toch liever een rugzak vol cameralenzen + camera en flitser enzo mee. Laptopje er bij om alvast wat dingen veilig te stellen en eventueel online te zetten.quote:Op zondag 23 december 2018 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag bijna nergens meer, vliegt nu vooral in Duitsland.
Ligt er maar net aan, hoe ze klaar gemaakt zijn.quote:
dat was een geweldig topicquote:Op zondag 23 december 2018 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!
Doet me denken aan m'n hamster van een aantal jaren geleden!
[ afbeelding ]
Je moet er wel wat mee doenquote:
quote:Op zondag 23 december 2018 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Maar geloof echt dat dat ding 600-700km/u haalt onder controle.
Een crash is dus wel link....
Ik pers ze wel in een kerstboomvormpje of zo.quote:Op zondag 23 december 2018 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hasselback is de nieuwste trend
quote:
Ligt eraan wat het vleesgerecht is.quote:
Een beetje duur welquote:Op zondag 23 december 2018 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben nog op zoek naar de lp Cosmic Thing van ze. Dat valt nog niet mee.
Een portsausjequote:
Ja die had ik ook gezien inderdaad. Vond ik ook duur.quote:Op zondag 23 december 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje duur wel
https://www.bol.com/nl/p/(...)IQQ.1.2.ProductImage
quote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei
Ik ga denk ik voor spruitjes.quote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
Drs. P - Knolraap en lof, schorseneren en prei
’voor dit artikel heb je een platenspeler nodig’quote:Op zondag 23 december 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje duur wel
https://www.bol.com/nl/p/(...)IQQ.1.2.ProductImage
quote:Op zondag 23 december 2018 21:11 schreef peaceman het volgende:
even een sausje tussendoor:
Las Ketchup - The ketchup song
Altijd goed met kerstquote:
Oh, daar is hier heel veel op gedanst door mijn dochterquote:Op zondag 23 december 2018 21:11 schreef peaceman het volgende:
even een sausje tussendoor:
Las Ketchup - The ketchup song
Deed jij dat anders dan altijd?quote:Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef brother52 het volgende:
Bedenk me net dat mijn familie nu wel half in paniek zal zijn... Geen idee wat ze gaan eten en wie gaat koken met kerst.
Ik geef niets om kangoeroe biefstuk.quote:
ik geef sowieso niks om rood vleesquote:Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef niets om kangoeroe biefstuk.
best lekker, mits goed klaargemaakt, want kun je best makkelijk verpesten.quote:
Ja, denk zo ongeveer de afgelopen 15 jaar.quote:
In de wok met pecannoten en gembersiroopquote:
quote:Op zondag 23 december 2018 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro zit met hockeystick in de hand nu
Afblijven van spruitje.
* Rafeiro deelt klap 1 uit....quote:Op zondag 23 december 2018 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
In de wok met pecannoten en gembersiroop
quote:Op zondag 23 december 2018 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Afblijven van spruitje.
Nee, dat is alleen als al het andere mislukt.quote:
Ik heb nog wel een recept voor spruitentaart voor je...quote:Op zondag 23 december 2018 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Afblijven van spruitje.
Idem hier.quote:Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geef sowieso niks om rood vlees
Maar dat is eigenlijk met al het vlees.quote:Op zondag 23 december 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
best lekker, mits goed klaargemaakt, want kun je best makkelijk verpesten.
Recept is altijd prima, zolang Spruitje er maar niet in hoeftquote:Op zondag 23 december 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een recept voor spruitentaart voor je...
Met biefstuk heb ik een 50% slagingsgraad zo ongeveer, wat wel zonde is met zulk duur vlees.quote:Op zondag 23 december 2018 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk met al het vlees.
Kan me niet herinneren dat ik mijn enthousiasme hiervoor geuit heb.quote:Op zondag 23 december 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu je enthousiasme voor onze aanstaande broodjes kroket wel...
De methode van Heston Blumenthal gebruiken. Werkt voor mij het beste.quote:Op zondag 23 december 2018 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Met biefstuk heb ik een 50% slagingsgraad zo ongeveer, wat wel zonde is met zulk duur vlees.
Dan was het Henk.quote:Op zondag 23 december 2018 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik mijn enthousiasme hiervoor geuit heb.
Dat lust ik wel.quote:Op zondag 23 december 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was het Henk.
Maar ik begrijp hieruit dat kroket ook niet te vreten is voor je...
quote:Op zondag 23 december 2018 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wachten is op Crocket's Song dan...
Ik Google!quote:Op zondag 23 december 2018 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De methode van Heston Blumenthal gebruiken. Werkt voor mij het beste.
En vooral goed laten rusten.
En geen garnalenkroket.quote:Op zondag 23 december 2018 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang het geen sushi-kroket is dan
Ja, je biefstuk goed laten rusten scheelt enorm.quote:Op zondag 23 december 2018 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik Google!Thx!
En dat rusten heb ik idd wel van gehoord. Scheelt dat echt? Ik google wel ff hoe lang dat moet gebeuren enzo. Overmorgen gaan we het weer eten.
Die had ik net ook gevonden!quote:Op zondag 23 december 2018 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, je biefstuk goed laten rusten scheelt enorm.
veel belegener dan dit vind je het niet zo snelquote:Op zondag 23 december 2018 21:31 schreef peaceman het volgende:
Godfried Bomans - Wild of patat met kerst
en dan ging het niet eens over kaas...quote:Op zondag 23 december 2018 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel belegener dan dit vind je het niet zo snel
ik eet die T-Bone wel opquote:Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geef sowieso niks om rood vlees
ik was het ja..quote:Op zondag 23 december 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was het Henk.
Maar ik begrijp hieruit dat kroket ook niet te vreten is voor je...
take your knife and make it a Lambchopquote:Op zondag 23 december 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway
Je hebt nu dus wel kans dat je zelf ook geen kerstdiner hebt? Of moet je werken met Kerst?quote:Op zondag 23 december 2018 21:38 schreef brother52 het volgende:
Die lam kan beter in mijn oven liggen...
1e kerstdag blijf ik gewoon thuis. 2e kerstdag moet ik werken.quote:Op zondag 23 december 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nu dus wel kans dat je zelf ook geen kerstdiner hebt? Of moet je werken met Kerst?
Daar zou je mijn zoon wel het meeste plezier mee doen als kersdiner vermoed ik.quote:
quote:Op zondag 23 december 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou je mijn zoon wel het meeste plezier mee doen als kersdiner vermoed ik.
hier de jongelui ook wel...quote:Op zondag 23 december 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou je mijn zoon wel het meeste plezier mee doen als kersdiner vermoed ik.
Dus je hebt 15 jaar voor je familie een kerstdiner gekookt en nu zit je alleen thuis?quote:Op zondag 23 december 2018 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
1e kerstdag blijf ik gewoon thuis. 2e kerstdag moet ik werken.
Toch hebben jullie een apart samengesteld Kerstdiner, peaceman.quote:Op zondag 23 december 2018 21:41 schreef peaceman het volgende:
Opposites - Broodje Bakpao ft. Sef & Gers
quote:Op zondag 23 december 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus je hebt 15 jaar voor je familie een kerstdiner gekookt en nu zit je alleen thuis?
Een buffetje was het dan ook.quote:Op zondag 23 december 2018 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch hebben jullie een apart samengesteld Kerstdiner, peaceman.
Ja, klopt. Ik heb eindelijk eens rust met kerst.quote:Op zondag 23 december 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus je hebt 15 jaar voor je familie een kerstdiner gekookt en nu zit je alleen thuis?
quote:Op zondag 23 december 2018 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch hebben jullie een apart samengesteld Kerstdiner, peaceman.
Zo kan je het ook zien, natuurlijk. Zolang alleen inderdaad niet eenzaam is, is het prima.quote:Op zondag 23 december 2018 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb eindelijk eens rust met kerst.
Heb je ook nog een wijnsuggestie, peaceman? Of champagne of zo?quote:
nee... al zou ik rood bij vlees doen en wit bij visquote:Op zondag 23 december 2018 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ook nog een wijnsuggestie, peaceman? Of champagne of zo?
Pssst...quote:Op zondag 23 december 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee... al zou ik rood bij vlees doen en wit bij vis
Sorry Diaan, ik heb het geprobeerd voor je.quote:Op zondag 23 december 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee... al zou ik rood bij vlees doen en wit bij vis
quote:Op zondag 23 december 2018 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst...
Sailor met A Glass Of Champagne...
ik kom al tijd te kort...quote:Op zondag 23 december 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry Diaan, ik heb het geprobeerd voor je.
quote:Op zondag 23 december 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry Diaan, ik heb het geprobeerd voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |