SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Maakt het wel een verdomd stuk makkelijkerquote:Op zondag 23 december 2018 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want het leven draait alleen maar om geld.
Kan je nog steeds depressief raken hè.quote:Op zondag 23 december 2018 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maakt het wel een verdomd stuk makkelijker
quote:
Leermeester in welke zin eigenlijk? Veel met hem getraind?quote:Op zondag 23 december 2018 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg tof voor Dobey. Het is hem gegund. Nu een wedstrijd tegen leermeester Gando
.
Na jarenlang met de vingers aan het raam van de bandwagon hangen, komt het er nu eindelijk uit.quote:Op zondag 23 december 2018 14:54 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN DOBBIE
Q4. Gary Anderson is your mentor/manager, what is like being managed by the back to back World Champion?quote:Op zondag 23 december 2018 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leermeester in welke zin eigenlijk? Veel met hem getraind?
Niemand zegt van niet? Alleen depressief zijn met 2 miljoen op de bank maakt het toch net allemaal makkelijker dan depressief zijn met 200 euro.quote:Op zondag 23 december 2018 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds depressief raken hè.
Ben jij daar wel eens geweest?quote:Op zondag 23 december 2018 14:55 schreef Zipportal het volgende:
HET WATERLANDZIEKENHUIS VERWELKOMT VAN DER VOORT.
quote:Op zondag 23 december 2018 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
JAAAAAAA MANIIIII
Oprotten met die vlaggetjesaids
Mensen die zeggen dat hij niet zo moet klagen, en dan als argument dat hij geld heeft.quote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niemand zegt van niet? Alleen depressief zijn met 2 miljoen op de bank maakt het toch net allemaal makkelijker dan depressief zijn met 200 euro.
Pas nog 6 maandenquote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens geweest?
Waarom quote je mij dan aangezien ik dat niet zei?quote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat hij niet zo moet klagen, en dan als argument dat hij geld heeft.
Dat heeft dan toch geen enkele relevantie.
Dommelsch zuipen met Roland en Koert.quote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef Szura het volgende:
RTL kan een extra zak minisnacks bestellen voor komende week
quote:Op zondag 23 december 2018 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
JAAAAAAA MANIIIII
Oprotten met die vlaggetjesaids
Moet je eens aan die beurshandelaars vragen, verdienen bakken met geld maar het schijnt dat er daar een heel groot deel wel mentaal serieuze problemen heeftquote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat hij niet zo moet klagen, en dan als argument dat hij geld heeft.
Dat heeft dan toch geen enkele relevantie.
King - Dolan laten we wel zitten. Gelijk door naar de bipolaire derby.quote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu even genieten van De Graafschap. King-Dolan kunnen we skippen.
Je zegt dat depressief zijn makkelijker is met 2 miljoen dan met 200 euro.quote:Op zondag 23 december 2018 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan aangezien ik dat niet zei?
Ja natuurlijk, dan ga je dus allemaal rotzooi kopen waar je geen voldoening uit haalt.quote:Op zondag 23 december 2018 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je eens aan die beurshandelaars vragen, verdienen bakken met geld maar het schijnt dat er daar een heel groot deel wel mentaal serieuze problemen heeft
Oh zou kunnen, schijnt vooral te komen door gigantische druk en stress daarquote:Op zondag 23 december 2018 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan ga je dus allemaal rotzooi kopen waar je geen voldoening uit haalt.
En bij Barney is het sowieso vooral een egokwestie mbt het darts en winnen.
Nee, maar 1 Google hit linkt het wel aan Purmerend aids.quote:Op zondag 23 december 2018 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens geweest?
DRT / [PDC WK 2019] Voorspelspelspelspel #1:quote:Op zondag 23 december 2018 14:55 schreef Zipportal het volgende:
HET WATERLANDZIEKENHUIS VERWELKOMT VAN DER VOORT.
Ik hoop dat de altijd sympathieke Wereldgozer dit wint.quote:Op zondag 23 december 2018 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DRT / [PDC WK 2019] Voorspelspelspelspel #1:
Wereldgozer gaat dit omdraaien
quote:Op zondag 23 december 2018 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dommelsch zuipen met Roland en Koert.
Het is altijd makkelijk om te zeggen dat geld alles goed maakt inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2018 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, schijnt vooral te komen door gigantische druk en stress daar
Niet helemaal vergelijkbaar met darts natuurlijk maar het zegt wmb wel iets over dat je best gigantisch depressief kunt zijn zonder centen en dat je je dan echt niet beter gaat voelen als je naar je banksaldo kijkt
Ah voor mij kwam het erg dichtbijquote:Op zondag 23 december 2018 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, maar 1 Google hit linkt het wel aan Purmerend aids.
Eh jawel, want als je situatie uitzichtloos is zal dat niet bijdragen aan een soepel herstel.quote:Op zondag 23 december 2018 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zegt dat depressief zijn makkelijker is met 2 miljoen dan met 200 euro.
Zal voor die persoon zelf niet veel uitmaken hoe diegene het ervaart hè.
Korrie Ketbie vindt dit leuk.quote:Op zondag 23 december 2018 15:01 schreef KennyPowers het volgende:
BOW DOWN TO THE
BOW DOWN TO THE
BOW DOWN TO THE KING
Zou best kunnen. King komt eerst 2-0 voor.quote:Op zondag 23 december 2018 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dolan-King 4-2 gepooldKom mij hier dalek uitlachen.
Je kan ook voelen dat je situatie uitzichtloos is zelfs als je qua materialisme alles hebt, door het missen van bepaalde prikkels oid.quote:Op zondag 23 december 2018 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh jawel, want als je situatie uitzichtloos is zal dat niet bijdragen aan een soepel herstel.
Dolan deed mij altijd al denken aan King op de een of andere manier ja.quote:Op zondag 23 december 2018 15:03 schreef BB-King het volgende:
Fysiek hadden ze een tweeling kunnen zijn.
Het is dat Dolan haar op zijn knar heeft.
Ik haalde vroegah altijd King en Andy Hamilton door elkaarquote:Op zondag 23 december 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolan deed mij altijd al denken aan King op de een of andere manier ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |