Yes, hier een van de twee die dit ook heeft. Zelfde qua kleur, soms geel soms groen. Alleen hier een combi van fles en borst.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh aure wat fijn dat jullie eindelijk weer thuis zijn!
Ik heb een beetje een newbie vraag![]()
O laat altijd best veel scheten en die stinken echt heeeel erg. Naar rotte eieren vooral, en soms zo vies dat je er misselijk van wordt. Hebben die van jullie dat ook allemaal? Ik kan me dit van de vorige twee niet herinneren. Google vindt er vanalles van geloof ik, maar niet heel eenduidig.
Hij poept soms elke dag, soms om de 4-5 dagen, soms geel en soms groen, krijgt uitsluitend borstvoeding.
Ja, ze zijn er nu samen. Dus in die zin wel fijn en vertrouwd.quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:11 schreef minilot het volgende:
Knuffel voor Luna!
Zelfde gastouder als bij je oudste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je eerder aan hapjes willen beginnen als je een combinatie van moedermelk en kunstvoeding geeft? Ik heb gewoon die 6 maanden van de WHO aangehouden, ook al kreeg ZZ niet volledig moedermelk.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat volledig bv mij helaas niet lukte dacht ik iets eerder met hapjes te beginnen, 6-1 Zijn ze 5 maanden. Alleen durf ik niet goed vanwege de hoeveelheid pijnlijke gasjes. Waar doe ik nu goed aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |