abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184145630
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:31 schreef OliviaIsTaken het volgende:
*O* *O* Voor Aure!!! *O* *O*

En jee, NJ, wat heftig zeg. Hoe gaat het nu met jullie?
't Spookje hier heeft er weinig van meegekregen, dus die maakt het in principe goed. (Terwijl ik hier type begint ze ineens te gillen, dus m'n vrouw is intussen weer naar boven).

Zelf merk ik er ook niet echt iets van. Maar moet zeggen dat ik nog heel praktisch bezig ben. Inplannen van politiebezoek, maar ook het balansen i.v.m. de jaarswisseling, prijswijzigingen i.v.m. het nieuwe BTW-tarief. Ik heb er ook nog niet echt bij stilgestaan.
pi_184145890
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Het jaar Waarin onze baby's één worden O+ O+

Aure O+

Mini wat is Günther groot zeg! Al een echte dreumes O+ O+
pi_184146269
Helsinki, dat dacht ik al een beetje, vandaar dat ik het vroeg ;). Ik sluit me aan bij alle goed(bedoeld)e adviezen.. :s).

Jaa Aure wat fijn! *O* *O* Nu even lekker de tijd nemen om thuis bij te komen, wat een verademing moet dat zijn na zo'n lange tijd.

NJ wat akelig, jeetje! Ik kan daar ook zo kwaad om worden. Veel sterkte met de nasleep :*.

Fuchs: luier andersom idd en bij ons hielp het wel om die baby dry pampers / plus maatje te pakken. Of twee luiers over elkaar heen, 1 iets grotere maat. Of, wat ik weleens gelezen heb: heb je nog kraamverband? Die tussen het randje bij de buik stoppen, dat neemt ook nog wel vocht op ;).

Fleur wat een boevensnoet O+.

En mini dat is ook echt al een heuse dreumes hoor ;)! 1000 euro aan vuurwerk trouwens? :o Dat zal ongetwijfeld een mooie show zijn geweest, snap alleen niet dat mensen het eraan uitgeven :P. Maar dat snapt mijn vriend ook niet over mijn kledinguitgaven voor de kids dusja, ieder z'n ding haha :+.

Morgen is het zover, mijn eerste werkdag na verlof+vakantie :o. Ik ben enerzijds heel erg toe aan weer werken na 5 maanden thuis zijn, en menig gezins/familielid ook (ik ben blijkbaar niet de gezelligste meer momenteel :')..). Maar anderzijds zie ik er wel tegenop, ik hoop dat ik snel weer balans gevonden heb tussen werken/reizen/kindjes/me-time/sporten..
pi_184147441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 12:28 schreef DonnaRush het volgende:

Nog minder dan 3 maanden dan is G alweer 1. Bizar.

NJ jemig wat heftig zeg. :'(
Dat besef viel hier net ook. :'( 🥰

De beste wensen nog allemaal! We laten het geboortejaar van onze baby’s achter ons, maar ze hebben nog zoveel mooie jaren voor zich! Ik wens iedereen gezonde, gelukkige en liefdevolle jaren toe.

NJ, wat verschrikkelijk! Sterkte! Hopelijk valt de tegenslag financieel iig mee.

Aure, fijn! Hoe gaat het nu met jullie?

:* voor de mooie foto’s.

U. doet het super! de ab slaat goed aan, nu rest enkel de kuur afmaken. Gister heeft ‘ie lekker naar vuurwerk gekeken met zijn oma, veilig achter het raam. Bij m’n moeder in de straat wordt altijd veel afgestoken en er worden ook altind vuurkorven aangestoken. Er was super veel rook. Vandaar dat U. lekker binnen bleef.

Vandaag was echt zo’n dag van niks. Ontbijt om 3 uur. :') Ben gesloopt.
Protège moi de mes désirs.
pi_184147459
Succes morgen, hetzusjevan!
Protège moi de mes désirs.
pi_184150776
Aure, wat ontzettend fijn dat Jip weer thuis is *O* *O* *O* *O*
Neem lekker de tijd om met zijn drietjes bij te komen en lekker te knuffelen met Jip :*
  woensdag 2 januari 2019 @ 08:24:35 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_184155403
Oh aure wat fijn dat jullie eindelijk weer thuis zijn!

Ik heb een beetje een newbie vraag :+

O laat altijd best veel scheten en die stinken echt heeeel erg. Naar rotte eieren vooral, en soms zo vies dat je er misselijk van wordt :'). Hebben die van jullie dat ook allemaal? Ik kan me dit van de vorige twee niet herinneren. Google vindt er vanalles van geloof ik, maar niet heel eenduidig.

Hij poept soms elke dag, soms om de 4-5 dagen, soms geel en soms groen, krijgt uitsluitend borstvoeding.
pi_184155418
Jip is weer thuis *O* Joepie! Nu lekker aansterken. Fijn Aure!

Zusjevan, succes weer met werken. Het einde van mijn verlof komt ook in zicht. Vind het wel spannend hoe we onze draai in het werkende leven samen gaan vinden.

Spees, ik heb zo geen idee. M heeft ook een tijd stinkscheten gelaten, maar nu bijna niet meer. Überhaupt weinig scheten trouwens. Kan je er niet heel erg mee helpen vrees ik.
pi_184155488
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh aure wat fijn dat jullie eindelijk weer thuis zijn!

Ik heb een beetje een newbie vraag :+

O laat altijd best veel scheten en die stinken echt heeeel erg. Naar rotte eieren vooral, en soms zo vies dat je er misselijk van wordt :'). Hebben die van jullie dat ook allemaal? Ik kan me dit van de vorige twee niet herinneren. Google vindt er vanalles van geloof ik, maar niet heel eenduidig.

Hij poept soms elke dag, soms om de 4-5 dagen, soms geel en soms groen, krijgt uitsluitend borstvoeding.
Yes, hier een van de twee die dit ook heeft. Zelfde qua kleur, soms geel soms groen. Alleen hier een combi van fles en borst.
pi_184155547
Oef, ik heb Welpje net afgeleverd bij de gastouder voor zijn eerste keer wennen. Ik dacht dat het bij een tweede makkelijker zou zijn, maar nee hoor, dat weggaan zonder kind blijft moeilijk en leeg voelen. ;(

Spees, hier ook soms flink stinkende scheten op alleen bv. Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, dus maak me er geen zorgen om.
pi_184155640
Spees: Bollie stinkt ook zo. W. had dat ook écht niet. Maar ik geloof ook niet dat ze er last van heeft...

Aure; wat fijn dat jullie lekker thuis zijn! Hopelijk knapt Jip lekker op nu!

Mijn baby is voor haar eerste hele dag naar de kinderopvang. Ik ben nog vrij; maar ik zit nu bij de kapper. Toch weer gek, de kleine wegbrengen. Volgende week weer aan het werk..
pi_184155645
Knuffel voor Luna! :*
Zelfde gastouder als bij je oudste?
Let me see you stripped down to the bone
pi_184155649
Potver, niks om een oefenkaarsje in te steken!

pi_184155838
Oh Aure wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat het nu helemaal goed met Jip en kun je gauw weer je ritme vinden :*

Hetzusjevan; jij ook succes vandaag! Ik ben vandaag ook net begonnen en zit nu dus op het werk. Het is weer even wennen (ook omdat er toch wat dingetjes veranderd zijn sinds een half jaar op de zaak); maar ik keek er stiekem toch heel erg naar uit. Mijn vriend heeft vandaag voor het eerst ook zijn thuiswerkdag met Tijn; ook voor hem een beetje spannend dus :D

Luna en sillie jullie ook succes weer zonder baby :* :*

Hier ook wel een stinkie qua scheten (echt goed stinken ja; en als ie gepoept heeft is het meer zurig maar minder stinken). Hier echter wel alleen kv !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184156300
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 09:11 schreef minilot het volgende:
Knuffel voor Luna! :*
Zelfde gastouder als bij je oudste?
Ja, ze zijn er nu samen. Dus in die zin wel fijn en vertrouwd.
pi_184157062
Het is heerlijk om thuis te zijn O+ Jip wordt helaas nog wel 3 keer snachts wakker, zijn voeding om 8 uur slaat ie opeens over en hij wil geen fruithapje. Dus nu maak ik me daar weer zorgen over, maar het gaat vast goed komen. Kan ook liggen aan de tand die door komt, je voelt en ziet het randje al :D Jip blij dat ie de afgelopen 2 weken op een strak schema van paracetamol en nurofen zat :')

Ik merk dat ik vooral heel erg moe ben. Dus ik lig nu ook met Jip in bed. Lekker rustig aan doen samen O+

Bedankt voor al jullie lieve woorden en het medeleven O+ echt fijn dat ik hier alles kwijt kon :*

Mijn uitzicht nu O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184158504
Aah Aure, kijk dat nou zoet slapen! O+
pi_184158831
Over vieze stink scheten gesproken, hier ook, vooral M. Maar hier hebben ze er wel last van, en worden ze nog steeds huilend wakker van de krampjes. Ze krijgen een combi van borstvoeding en kunstvoeding, R. Krijgt vaker de fles omdat hij die beter accepteert dan de borst en andersom.
Maar goed, ik wilde aanvankelijk 6 maanden volledig bv geven, en daarna hapjes. Omdat volledig bv mij helaas niet lukte dacht ik iets eerder met hapjes te beginnen, 6-1 Zijn ze 5 maanden. Alleen durf ik niet goed vanwege de hoeveelheid pijnlijke gasjes. Waar doe ik nu goed aan?
  Manager PR/Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 13:22:27 #294
269689 crew  Viv
pi_184159103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Omdat volledig bv mij helaas niet lukte dacht ik iets eerder met hapjes te beginnen, 6-1 Zijn ze 5 maanden. Alleen durf ik niet goed vanwege de hoeveelheid pijnlijke gasjes. Waar doe ik nu goed aan?
Waarom zou je eerder aan hapjes willen beginnen als je een combinatie van moedermelk en kunstvoeding geeft? Ik heb gewoon die 6 maanden van de WHO aangehouden, ook al kreeg ZZ niet volledig moedermelk.
pi_184160088
Hihi ik krijg steeds appjes van Tijn en foto's O+ Het is ook zo'n trotse papa (mijn vriend dan) *;

Over hapjes gesproken... Met kerst had m'n schoonzusje (belgische) het over een vriendin waar de bv niet goed loopt en baby niet goed drinkt/reflux heeft/voortdurend huilt etc etc.. Echt heel sneu, want die vriend is blijkbaar ook (licht) autistisch en kan hier heel slecht mee omgaan, waardoor ze nogal het gevoel heeft er alleen voor te staan. Loopt bij verschillende dokters; naar meerdere lactose-deskundige geweest en nu was ze blijkbaar bij iemand geweest en die raadde aardappeltjes/hapjes aan. Baby is van eind september. Dus ik reageerde nogal verwonderd met een 'hu?? Nu al???' waarop mijn andere schoonzus meteen 'snauwerig' antwoordde met: ja euh.. hier aten mijn jongens met 2.5 maand ook aardappeltjes hoor!!! :@ Heel snel mijn tong weer ingeslikt :@ Snapte het idee er achter niet goed; maar heb niet meer durven doorvragen :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184162827
Zo, Jip kan nog eventjes BFD twinnen met Günther, wipkippenromper in the pocket oO<
pi_184166018
We beginnen het nieuwe jaar goed. Na het debacle van de week heeft vandaag m'n telefoon met een heuse ploft het begeven na een anderhalf jaar. Uiteraard van de foto's veel te slecht back-ups gemaakt.. Dus nu telefoon bij een fijne vent die probeert alle informatie er nog af te halen wat er nog te redden valt. -O-

Vanaf hier vooruit toch? Nú begint het nieuwe jaar.

Spookje heeft trouwens onwijs lief geslapen vandaag, geen kind aan vanmiddag. Nu de avond/nacht nog afwachten. :9
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:44:50 #298
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_184166300
Sorry foute topic :o
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_184166485
Aure wat fijn dat jullie weer thuis zijn! O+

Ik zag ook nog leuke foto’s van Günther en M. Van peace O+

Luna en Sillie de dag overleefd?

Oh wat een rotbegin van het jaar NJ ;(

Hoe ging je werkdag zusjevan?

Casper is vandaag weer naar de kapper geweest. De kapster vond dat ie wel veel haar had voor een bijna 1 jarige :')
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:53:20 #300
342418 VKV
Plausibel
pi_184166503
Hier krijgt J. momenteel de fles, tegenwoordig een echte uitdaging aangezien hij ook alles om zich heen in de gaten moet houden :')
Daarna mag hij gaan slapen voor de avond en nacht.

En dan is morgen mijn eerste werkdag aangebroken. Kijk er naar uit, maar vind het ook wel een soort van spannend. Het zal daar nog niet zo druk zijn nu de kerstvakantie nog niet afgelopen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')